Курси Digital маркетингу
Йде набір на курс!
Срок обучения
23 занять - 92 ак.годин
Стоимость:
Стоимость за весь курс
12 006 грн.
13 340 грн.
Опис

92 ак годин (23 занять по 4 ак години, 1 ак год = 45 хв). Тривалість: від 3 до 4,5 місяців.
Час навчання у групі (на вибір):
- денні групи з 10:00 до 13:00; з 13:00 до 16:00, з 15:30 до 18:30 + субота з 10:00 до 13:00, 13:00 до 16:00 (не всі суботи).
- вечірні групи з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:45 + субота з 10:00 до 13:00, 13:00 до 16:00 (не всі суботи).
Вартість очного (офлайн/ онлайн) навчання для фіз осіб:
- 13 340 грн. (при оплаті частинами - за кожні 12 занять - 6960 грн),
- 12 006 грн. (при оплаті за весь курс (передоплата) - знижка 10% - (економія 1334 грн)
Аудиторія курсу Gigital маркетинг складається з:
- 50% новачки, які опановують нову професію з нуля;
- 30% маркетологи, які хочуть систематизувати знання та здобути нові;
- 20% підприємців, які хочуть навчитися використовувати інтернет-маркетинг у своєму бізнесі.
Після закінчення курсу Ви вмітимете:
- Використовувати важливі маркетингові моделі та концепції на практиці;
- Розробляти маркетингову стратегію;
- Сегментувати ринок, вибирати цільові сегменти та розробляти позиціонування;
- керувати маркетинговими комунікаціями компанії;
- Розуміти та використовувати особливості засобів реклами;
- Розробляти план рекламної кампанії;
- Реалізувати рекламні кампанії та маркетингові плани, а також оцінювати їх ефективність та результативність,
- Створювати та настроювати ефективні рекламні кампанії в AdWords;
- Створювати клікабельні текстові рекламні оголошення;
- використовувати розширені налаштування;
- Дуже точно підбирати ключові слова;
- Підвищувати рейтинг кліків CTR;
- Поліпшувати посадкові сторінки;
- планувати бюджет реклами;
- керувати стратегіями автоброкера;
- Правильно організовувати структуру рекламного облікового запису;
- Підбирати вдалі місця розміщення реклами;
- Знаходити пошукові фрази для унеможливлення нецільового трафіку;
- використовувати діагностику рекламних оголошень;
- Створювати звіти щодо рекламних кампаній, що проводяться;
- Виконувати розширене налаштування облікового запису Google Analytics;
- Заощаджувати бюджет на 50%.
- Писати тексти різних видів, що продають;
- Проводити неймінг, адекватний продукту та цільовій аудиторії, створювати ефективні слогани;
- Розробляти дієві унікальні торгові пропозиції (УТП);
- Складати грамотні та «працюючі» комерційні пропозиції;
- Створювати новини та прес-релізи;
- Складати інтернет-тексти різних форматів.
- Організовувати та проводити PR компанії.
Після закінчення навчання видається диплом та заявки на роботу.
В програму входять наступні дисципліни:
- Маркетинг та маркетингова стратегія
- Брендінг
- Управління рекламою
- Медіапланування та бюджетування
- Trade-маркетинг
- Google Реклама. Ефективна реклама в інтернеті (1)
- Google Реклама. Ефективна реклама в КМС, ТР, ремаркетинг (2)
- Маркетинг та просування у соціальних медіа: Facebook, Instagram, таргетована реклама
- Google Analytics. Професійна аналітика та оцінка ефективності сайтів
- Інтернет - маркетинг, просування та пошукова оптимізація сайтів (SEO)
- Копірайтінг
- Практичний маркетинг
- Техніки продажів B2C
- Тайм-менеджмент
Дни недели занятий | на вибір |
---|---|
Время занятий | на выбор |
Занятий в неделю | |
Длительность занятия | 4 ак. години |
Часы занятий | |
Группы | |
Возраст аудитории | Студенты, Взрослые |
Вид подготовки | Базовый курс |
Город | Онлайн |
Преподаватель | фахівець-практик |
Учебные материалы | |
Пробное занятие | |
Документ об окончании | Диплом |
Опции | Групповые занятия, Индивидуальное обучение |
Працевлаштування | Ні |
Условия трудоустройства |
Запись на курс
Курс проводитАнастасія, навчальний бізнес центр
Адрес:
- м. Київ, вул. Патріарха М.Скрипника, 58, офіс 4