Курси Електронна торгівля

Знижка - 10%

При оплаті за весь курс – знижка 10%

Йде набір на курс!
Термін навчання
26 занять - 104 ак годин
Вартість курсу
13 527.00 грн

Варіанти та вартість навчання:

104 ак. годин (26 занять по 4 години, 1 година = 45 хв). Тривалість: від 2,5 до 3 місяців. 3 рази на тиждень (на вибір). Можна підлаштувати під власний графік роботи.

Час навчання у групі (на вибір):

  • денні групи з 9:30 до 12:30; з 12:30 до 15:30, з 15:30 до 18:30.
  • вечірні групи з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:45.
  • субота з 10:00 до 13:00, з 13:00 до 16:00.

Курс Електронна торгівля для:

  • тих, хто лише виходить чи починає продавати на маркетплейсах;
  • тих, хто вже продає маркетплейсах;
  • всіх бажаючих навчитися ефективно реалізовувати товари, послуги в Інтернеті за допомогою свого інтернет-магазину або на популярних маркетплейсах (Розетка, Пром, інші).

Вартість очного (офлайн/ онлайн) навчання для фіз осіб:

  • 15 080 грн. (при оплаті частинами - за кожні 12 занять - 6960 грн),
  • 13 572 грн.  (при оплаті за весь курс (передоплата) - знижка 10% - (економія 1508 грн)

Навчання відбувається в аудиторіях навчального центру або онлайн на платформі ZOOM, за бажанням.
 

Після закінчення курсу Ви вмітимете:

  • Створювати Інтернет-магазини;
  • Розбиратися у вимогах маркетплейсів та потребах покупців
  • Вільно орієнтуватися в організації логістики маркетплейсів та вибирати схеми роботи, виходячи з цілей та можливостей вашого бізнесу
  • Підключитися до маркетплейсів та успішно пройти реєстрацію
  • Оформити картку товару, що "продає"
  • Успішно поставити товар на склад маркетплейсу
  • Керувати оборотністю товарів на складах маркетплейсів
  • Правильно встановлювати ціни та керувати цінністю
  • Самостійно розраховувати витрати при роботі з маркетплейсами та користуватися можливостями онлайн-калькулятора
  • Налаштовувати маркетингові кампанії для просування товарів та розраховувати ефективність
  • Залучати та утримувати клієнтів;
  • Розробляти та впроваджувати Промо- та Асортиментну стратегію;
  • Аналізувати ефективність реклами;
  • Заощаджувати рекламний бюджет на 50%.

Після закінчення навчання видається диплом.

До програми входять такі дисципліни:

  • Продаж на маркетплейс
  • Управління Е-commerce
  • Техніка продажу В2С
  • Маркетинг та маркетингова стратегія
  • Медіапланування та бюджетування
  • Trade-маркетинг
  • Google Реклама. Ефективна реклама в Інтернеті (1)
  • Google Реклама. Ефективна реклама в КМС, ТР, ремаркетинг (2)
  • Маркетинг та просування у соціальних медіа: Facebook,Instagram, таргетована реклама
  • Інтернет - маркетинг, просування та пошукова оптимізація сайтів (SEO)
  • Google Analytics. Професійна аналітика та оцінка ефективності сайтів
  • Юзабіліті сайтів
  • Психологія

Записатися на проходження курсу

Формат навчання
Змішаний
Термін навчання
26 занять - 104 ак годин
Тривалість одного заняття
4 ак. години
Загальна кількість годин навчання
104
Допомога з працевлаштуванням
Нi

Сертифікат

Диплом

Організатор

м. Київ, вул. Патріарха М.Скрипника, 58, офіс 4