Вебінар Автотранспорт, пальне та транспортна документація на підприємстві: особливості та акценти воєнного часу

Йде набір на курс!
Термін навчання
1 день
Вартість курсу
2 500.00 грн

Оновлення ТТН та податкові наслідки, подорожні листи, відміна Норм № 43 та побудова системи нормування ПММ, новації щодо зберігання палива згідно із НОВИМ Законом про ліцензування, податкові наслідки та ризики,  шино-акумуляторний облік, нові виклики екоподатку, ремонти та техобслуговування, в т.ч. орендованих авто, передання авто потреби ЗСУ

Доповідач: Губіна Ірина Анатоліївна Редактор газети «БухгалтеріяUA», автор численних публікацій з оподаткування та бухгалтерського обліку, сертифікований фахівець в галузі бухобліку та аудиту (DipIFR (rus) АССА (2005); САР (2009), 1999 года успішний досвід незалежної лекційної діяльності в сфері податкового та бухгалтерського обліку , спеціалізація: податок на прибуток та ПДФО

У програмі:

Головна транспортна первинка: Положення про автотранспорт, ТТН та е-ТТН, подорожні листи

Положення про автотранспорт

  • Положення про автотранспорт на підприємстві -  навіщо мати таки документ взагалі
  • Податкові ризики та невизначеності, які допоможе вирішити Положення
  • Головні розділи та структура документа: як його скласти, на що звернути увагу
  • Як розділити особисте та «виробниче» використання транспорту на підприємстві, які податкові питання це допоможе вирішити
  • Як оформити особисте використання транспорту працівниками підприємства та які податкові наслідки це може мати

ТТН:

  • Майже пів року із новою ТТН! Аналіз роз’яснень компетентних відомств по її заповненню, рекомендації щодо заповнення окремих рядків
  • Податковий аспект ТТН: коли цей документ є необхідним, що робіти із товарністю/безтоварністю операції у разі відсутності ТТН
  • Наслідки відміни Порядку № 207 – чи стане простіше доводити можливість не використовувати ТТН
  • е-ТТН: коли очікувати новації, наслідки експерименту згідно із постановою КМУ від 30.05.2024 року хто має застосовувати, як це буде працювати, які вноситимуться у Закон про автотранспорт, відповідальність

Подорожні листи:

  • чому цей документ важливий і чи можна все ж таки обійтися без нього
  • що має бути у подорожньому листі обов’язково
  • як зробити подорожній лист зручним для бухгалтера та працівника, який використовує транспорт
  • головні вимоги щодо заповнення та оформлення – на що звернути увагу

Пальне для автівки на підприємстві: головні акценти придбання та зберігання, НОВІ ВИМОГИ ліцензування, коли треба реєструватися платником паливного акцизу

  • як обрати найбезпечніший варіант використання пального для заправки автівок
  • нові вимоги щодо зберігання палива: скільки тепер можна зберігати без ліцензій та дозволів
  • Пальне для авто VS пальне для генератора – дивись на переплутай! Ризики мультифункціонального використання в світлі останніх законодавчих змін до ПКУ та вимог щодо окремого обліку палива для генераторів
  • Які документи підтверджують придбання, які треба мати обов’язково
  • Все про чек РРО - податкові наслідки відсутності, чи треба мати обов’язково, судова практика «за» та «проти»
  • На якому рахунку безпечно вести облік пального
  • Чи варто користуватися первинкою із Інструкції № 281
  • Податкові наслідки у разі відсутності чека РРО при придбанні пального
  • коли слід реєструватися платником паливного акцизу
  • яких операцій слід уникати, щоб не наразитися на штрафи та не отримати статус платника паливного акцизу «зненацька»
  • чи треба реєструватися платником паливного акцизу, щоб імпортувати пальне для власних потреб
  • Чи треба брати ліцензію на зберігання пального, яке використовується для заправляння автівок, чи можна працювати без ліцензії
  • Зміни у ліцензуванні, у зв’язку із прийняттям нового Закону про ліцензування – до чого готуватися вже зараз?

Списання пального та нормування: як діяти в умовах відміни Норм № 43

  • документальне підтвердження, формування витрат – за нормами чи за фактичним споживанням?
  • чи обов’язково використовувати подорожні листи
  • Норми № 43 відмінено: що далі? Чи треба використовувати Методрекомендації ДержавтотрасНДІ проєкту?
  • Як побудувати зручну систему списання палива,
  • як розробити власні норми списання палива
  • особливості оподаткування позанормативних витрат (ПДВ, ПДФО, ВЗ): оптимізуємо податкове навантаження

Ремонти та техобслуговування, правила обліку та документального оформлення

  • Бухгалтерські особливості у «ремонтних» та «обслуговуючих» заходів.
  • Чи потрібно виводити з експлуатації автомобіль, що підлягає ремонту
  • Що робити із амортизацією, коли ремонт триває більше одного місяця
  • Ремонт та поліпшення орендованого транспорту: як обліковувати та повертати, податкові наслідки та правила
  • Ремонти за рахунок страхової компанії. Нюанси ПДВ-обліку та формування витрат, куди відносити франшизу

«Шино-акумуляторний» облік: від придбання до утилізації. «друге пришестя» екоподатку – податківці знову беруться за старе!

  • Нормативні документи, що регулюють цю галузь.
  • Первинні документи для обліку шин та акумуляторів
  • Облік зимових та літніх шин: як відображати
  • Норми для списання шин та акумуляторів: чи обов’язково цими нормами користуватися, які податкові ризики є у разі списання шин/акумуляторів які не досягли експлуатаційних норм
  • Обліковий цикл шини та акумулятора від придбання до списання: вибір оптимальної облікової схеми для сприятливих податкових наслідків
  • «Повернення» екоподатку: оновлена позиція податківців щодо екоподатку по несвоєчасно утилізованим шинам та іншим запчастинам / складовим авто. Чи є ризик потрапити під штрафи

Автотранспорт на службі ЗСУ: правила обліку та оформлення

  • Вилучення чи добровільна передача: відмінності та особливості
  • Документальне оформлення передання – що обов’язково має бути у первинних документах
  • Що робити, якщо передали без документів – які наслідки та ризики
  • Облікові та податкові наслідки передання

Знищений та втрачений транспорт: коли настане час списання?

  • Чи варто чекати закінчення воєнного стану для списання
  • Як підтвердити документально факт знищення та невідновлюваного пошкодження
  • Амортизація: припиняти чи ні?
  • Податкові та бухгалтерські наслідки списання

Записатися на проходження курсу

Формат навчання
Змішаний
Термін навчання
1 день
Загальна кількість годин навчання
4
Допомога з працевлаштуванням
Нi

Сертифікат

ні

Організатор

м. Київ, вул. Михайлівська 1/3 (Готель “Козацький”, ст. Метро “Майдан Незалежності”)