Typescript. Онлайн

Знижка - 10%

При оплаті курсу одним платежем

Йде набір на курс!
Термін навчання
22 заняття
Вартість курсу
10 800.00 грн

На цьому курсі ти познайомишся з основами застосування мови TypeScript, базовими концепціями програмування та тестування програмного забезпечення.

ЦІЛІ КУРСУ

  • Вивчити мову TypeScript
  • Опанувати поширені підходами в програмуванні
  • Опанувати основи проєктування ПЗ

Бонус курсу: всі студенти курсу пройдуть тренінг по проходженню співбесіди та складанню резюме з нашим HR-фахівцем.

Записатися на проходження курсу

Формат навчання
Онлайн
Термін навчання
22 заняття
Занять на тиждень
2
Загальна кількість годин навчання
22
Допомога з працевлаштуванням
Нi

Сертифікат

Сертифікат

Організатор

Програма курса

Програма онлайн-курсу
Typescript

  • Розуміння системи типів TypeScript

    • Введення в систему типів TypeScript, поняття типів даних та їхньої ролі у мові програмування
    • Анотації типів у TypeScript: як явно вказувати типи даних для змінних, параметрів функцій і значень, що повертаються
    • Переваги використання анотацій типів для підвищення безпеки коду.
  • Примітивні типи TypeScript

    • Розбір примітивних типів даних, їх особливості, застосування та обмеження
    • Як використовувати примітивні типи для створення надійних і ефективних конструкцій
    • Застосування перерахувань для більш читабельного і зрозумілого коду
  • Типізація обʼєктів та псевдоніми типів

    • Типізація об'єктів, масивів та кортежів
    • Огляд Union і Intersection типів
    • Як створювати і застосовувати псевдоніми для більш компактної і зрозумілої типізації даних
    • Запит типу та його вплив на структуру коду
  • Інтерфейси

    • Вивчення інтерфейсів як способу визначення структур даних
    • Створення інтерфейсів для об'єктів, функцій і класів
    • Як вони допомагають забезпечувати читабельність коду
    • Практичні рекомендації щодо вибору імен для інтерфейсів для більш зрозумілого коду і зручного супроводу проєкту
    • Як класи та об'єкти можуть відповідати вимогам інтерфейсів
    • Розширення інтерфейсів і можливість комбінування їх для більш складних структур даних
  • Класи

    • Розуміння модифікаторів доступу та їхньої ролі в класах
    • Дослідження публічних, приватних і захищених членів класу
    • Перевантаження методів та інші нюанси поведінки класів
    • Огляд абстрактних класів та їх порівняння з інтерфейсами та класами
  • Затвердження типів і захист типів

    • Затвердження типів у TypeScript
    • Як явно вказувати компілятору на конкретний тип даних
    • Що таке захисники типів та які вони бувають
  • Узагальнення та обмеження параметрів типу

    • Розбір узагальнень та їхня роль у створенні універсальних функцій і класів
    • Як встановлювати обмеження для параметрів типу за допомогою ключового слова extends
    • Застосування узагальнень для створення гнучких і перевикористовуваних компонентів
  • Оператор keyof і Mapped Types

    • Застосування оператора keyof
    • Розбір механізму Mapped Types і його можливостей для зміни та створення нових типів даних на основі наявних
  • Умовні типи

    • Як створювати гнучкі та контекстно залежні структури даних з використанням умовних типів
    • Застосування умовних типів для обробки різних варіантів даних
  • Декоратори

    • Розуміння декораторів та їхня роль у розширенні функціональності класів і методів
    • Що таке декоратори, як вони застосовуються для додавання поведінки до існуючих класів і методів без зміни вихідного коду
    • Створення власних декораторів для вирішення конкретних завдань
  • Основи ООП в TypeScript

    • Введення в парадигму ООП із застосуванням TypeScript
    • Основні концепції, такі як класи, об'єкти, успадкування, інкапсуляція та поліморфізм
    • Як створювати класи, описувати їхні поля і методи, і як використовувати успадкування для розширення функціональності
    • Застосування інтерфейсів і абстрактних класів для опису загальних шаблонів поведінки
  • Принципи проєктування ПЗ та їх застосування

    • Знайомство з основними принципами проєктування програмного забезпечення та їх застосування в контексті TypeScript
    • Розбір принципів SOLID та їхня роль у створенні гнучких додатків, які можна підтримувати та розширювати
  • Шаблони програмування: реалізація патернів у TypeScript

    • Дослідження популярних шаблонів програмування та їхня реалізація в TypeScript
    • Освоєння патернів Facade, Strategy, Observer, Builder та інших
    • Як створювати та застосовувати ці шаблони для розв'язання конкретних завдань і забезпечення модульності, гнучкості та повторного використання коду
  • Основи та принципи тестування

    • Чому тестування важливе для створення стабільних і надійних додатків
    • Огляд різних видів тестування, включно з модульним, інтеграційним та функціональним
    • Як писати модульні тести з використанням фреймворка Jest
    • Принципи і практики юніт-тестування, створення тестових сценаріїв і перевірка коректності роботи коду