Управління витратами та формування собівартості

Йде набір на курс!
Термін навчання
2 дні - 16 годин
Вартість курсу
10 700.00 грн

Викладач - Ольга Пестрецова-Блоцька - кандидат економічних наук, доцент

Ключова сфера роботи: фінансовий менеджмент, фінансовий аналіз, економіка підприємств, логістика, економічна мотивація, економічна психологія, економічний менеджмент.

Сфера роботи: сертифікований бізнес - тренер, консультант. Директор консалтингової компанії «Центр бізнес-технологій ТОТ».

З 1991 року працює в консалтингу. 2000-2001 рр. - співпраця з консалтинговою компанією «Артур Андерсен». Щорічно проводить понад 100 бізнес-тренінгів та семінарів, здійснює консалтингові проєкти для підприємств України та СНД.

З 2015 року - консультант Європейського банку реконструкції та розвитку з організаційного та стратегічного розвитку малого та середнього бізнесу.

Кому: менеджерам середнього і топ-рівнів, керівникам, відповідальним за ефективність свого відділу, департаменту чи підрозділу, спеціалістам з операційної ефективності, внутрішнім аудиторам і контролерам,  керівникам і провідним фахівцям фінансово-економічних служб, фінансовим аналітикам, головним бухгалтерам, власникам малого та середнього бізнесу.

​Ціль бізнес-тренінгу: набути практичних навичок в управлінні витратами, навчитися оптимізовувати витрати на підприємстві та калькулювати собівартість продукції, ефективно використовувати інструменти стратегічного управлінського обліку.

Після проходження тренінгу ви навчитесь:

  • ​розуміти особливості формування витрат різного типу та їх вплив на прийняття управлінських рішень
  • оперувати даними про витрати вашого підприємства
  • встановлювати ланцюжок залежності між витратами, обсягом продукції та прибутком
  • обирати базу для розподілу накладних витрат
  • оперувати різними методами калькулювання собівартості продукції
  • оцінювати досягнення підрозділу в загальному результаті діяльності підприємства

Записатися на проходження курсу

Формат навчання
Оффлайн
Термін навчання
2 дні - 16 годин
Тривалість одного заняття
8 годин
Загальна кількість годин навчання
16
Допомога з працевлаштуванням
Нi

Сертифікат

Сертифікат

Організатор

м. Київ, вул. Еспланадна, 28

Програма курса

1. Управлінські дані про витрати – основа управлінських рішень

  • Релевантні витрати
  • Транзакційні витрати
  • Формування акціонерної вартості
  • Система збалансованих показників

2. Логіка класифікації витрат

  • Класифікація витрат для управлінських рішень
  • Класифікація витрат для визначення собівартості, фінансових результатів
  • Класифікація витрат для контролю і регулювання

3. Логіка маніпулювання постійними і змінними витратами

  • Аналіз «витрати – обсяг – прибуток»
  • Запас міцності, операційний важіль
  • Припущення, прийняті під час аналізу «витрати – обсяг – прибуток»
  • Аналіз залежності між витратами, обсягом і прибутком в умовах багатопродуктивності
  • Значення інформації про витрати при прийнятті рішень про ціноутворення
  • Маржинальний аналіз

4. Логіка маніпулювання прямими і непрямими витратами

  • Проблема непрямих витрат
  • Вибір бази для розподілу накладних витрат
  • Методи розподілу накладних витрат за єдиною ставкою і диференційований підхід

5. Види собівартості і характеристика калькуляційних статей

  • Технологічної собівартості
  • Виробничої собівартості
  • Повної собівартості готової продукції
  • Повної собівартості реалізованої продукції

6. Методика калькулювання собівартості продукції

  • Нормативний метод
  • Позамовний метод
  • Попередільний метод
  • Калькуляція з повним розподілом витрат і методом прямих змінних витрат

7. Оцінка і управління діяльністю підрозділу

  • Критерії оцінки діяльності підрозділів
  • Вимірювання результатів діяльності підрозділу в загальному результаті діяльності підприємства
  • Внутрішнє ціноутворення і розвиток фінансової структури підприємства
  • Методи внутрішнього ціноутворення
  • Взаємозв’язок і збалансованість показників результатів діяльності підрозділів

8. Стратегічний управлінський облік

  • Аналіз прибутковості конкурента
  • Аналіз прибутковості замовника – CRM технології
  • Вимірювання акціонерної вартості
  • Економічна додана вартість
  • Управління витратами і мотивація співробітників підприємства