Йде набір на курс!
Термін навчання
1,5 месяці - 10 занять
Вартість курсу
10 000.00 грн
Social Media Marketing є найперспективнішим методом просування.
SMM-просування – це ефективний спосіб залучення аудиторії на сайт за допомогою соціальних мереж, блогів, форумів, спільнот.
Технології, що вивчаються: Facebook, Business Manager Facebook, Instagram, IGTV, Canva та інші)
Він дозволяє спілкуватися з аудиторією безпосередньо, при цьому демократичний за ціною: SMM-просування по кишені навіть бізнесменам-початківцям.
Після закінчення курсу ви:
- Визначите цілі та стратегію просування проєкту;
- Підготуєте проєкт для просування у соціальних мережах;
- Навчитеся налаштовувати та оптимізувати рекламу в Facebook, Instagram;
- Зможете залучати нових клієнтів використовуючи соціальні мережі, або заробляти, просуваючи інші проєкти.
Після закінчення курсу ви отримуєте сертифікат, котирований на IT ринку України.
Записатися на проходження курсу
Термін навчання
1,5 месяці - 10 занять
Занять на тиждень
2
Тривалість одного заняття
2 часа
Загальна кількість годин навчання
0
Допомога з працевлаштуванням
Нi
Сертифікат
Сертифікат
Організатор
м. Одеса, вул. Базарна 63
Програма курса
Аналіз проєкту. Складання SMM-стратегії
- Знайомство з програмою та правилами навчання.
- Постановка цілей (навіщо вашому проєкту соціальні мережі).
- Особливості соціальних мереж Facebook & Instagram.
- Поняття «SMM-стратегія», огляд складових.
- Аналіз конкурентів.
- Аналіз цільової аудиторії: критерії сегментації, складання. портретів клієнтів.
- Аналіз бренду: формування УТП та позиціювання.
Контент у соціальних мережах. Відео Reels
- Типи контенту (інформаційний, експертний, що продає)
- Формати контенту у соціальних мережах: пости, Stories, Reels, прямі ефіри та ін.
- Візуальне оформлення профілю.
- Відео Reels — найпопулярніший формат контенту. Де брати ідеї?
- Підготовка до знімання відео на телефон.
- Програми для обробки та монтажу візуального контенту: Canva, VN, Prequel.
Упаковка профілю. Підготовка контент-плану
- Tone of Voice, типи та приклади. Як спілкуватися з аудиторією?
- Створення ефективної біографії.
- Наповнення сторінок Instagram та Facebook.
- Як писати ефективні тексти: фішки копірайтингу
- Підготовка контент-плану. Складання рубрикатора.
- Хештеги. Як підбирати хештеги для профілю.
- Підготовка перших постів.
Facebook Business Manager та Ads Manager
- Ознайомлення з інтерфейсом та функціями Facebook Business Manager.
- Відмінність Facebook Business Manager та Ads Manager.
- Створення Facebook Business Manager. Основні налаштування.
- Розбір інтерфейсу Ads Manager.
Налаштування таргетованої реклами
- Принцип показу оголошень у рекламованій рекламі
- Цілі рекламних кампаній у соціальних мережах. Як вибрати мету?
- Бюджет. Типи розподілу бюджету.
- Типи аудиторій. Формування пропозицій для аудиторії.
- Вибір аудиторії: гео, стать, вік, мова.
- Детальний таргетинг за інтересами.
- Ретаргетинг та схожі аудиторії.
- Створення рекламних оголошень.
- Основні метрики реклами. Як аналізувати/оптимізувати.