Unreal Engine 5 Gamedev. Базовий курс розробки ігор

Йде набір на курс!
Термін навчання
16 занять - 32 ак. години
Вартість курсу
8 500.00 грн

Саме зараз ця галузь починає набирати великої популярності.

Без розуміння роботи усіх цих принципів, Ви не зможете в подальшому працювати із «двіжками».

Одним із таких «движків» є саме курс по Unreal Engine в Lemberg Academy.

Тому ми створили для Вас цей курс, щоб ви змогли професійно почати свою роботу у цій галузі.

На курсі Ви зможете навчитися розуміти як правильно потрібно створювати «меш» під ігрові платформи та які методи є для оптимізації своєї роботи.

Що є пріоритетним та вкрай важливим у цій галузі. На що потрібно в першу чергу звертати увагу.

Кожна пара буде присвячена окремому GameDev софту, котрий професіонали використовують у свої повсякденній роботі.

Також ви матимете після кожного лекційного заняття практичне заняття, де ми будемо детально розглядати роботи студентів та розв'язувати проблеми, котрі виникатимуть під час домашніх завдань.

Вартість:

  • Група — 8500 грн
  • Індивідуальне навчання — 20000 грн
  • Онлайн групове навчання — 8500 грн

Записатися на проходження курсу

Формат навчання
Змішаний
Термін навчання
16 занять - 32 ак. години
Занять на тиждень
2-3
Тривалість одного заняття
90 хвилин
Загальна кількість годин навчання
32
Перший урок - безкоштовно
безкоштовно
Допомога з працевлаштуванням
Нi

Сертифікат

Сертификат

Організатор

м. Львів, вул. Олени Степанівни 45

Програма курса

Заняття 1: «Unreal Engine 5»

  • Сфери застосування, основні переваги та перспективи використання у інтер’єрах та архітектурі
  • Ознайомлення з інтерфейсом програми
  • Робота з SM Pivot, методами виділення та маніпуляціями над об’єктами

Заняття 2: «Підготовка моделей до експорту в Unreal Engine 5»

  • Розгляд ключових моментів, котрі необхідно знати перед експортом у Unreal Engine 5
  • Оптимізація, запікання, додаткові тулзи і т.д.

Заняття 3: «Відповідь на питання - для чого потрібна розгортка»

  • Розгортання low poly і high poly об’єктів
  • Розгляд та робота в програмі UVlayout або RizomUV

Заняття 4: «Ретопологія high poly модельок та запікання текстур для оптимізації»

Заняття 5: «Огляд Substance Painter»

  • Експорт текстур в Substance Painter та їх подальше коректування
  • Робота в програмі
  • Запікання текстур
  • Методика використання генераторів, фільтрів та масок

Заняття 6: «Основні баги при експорті моделей у Unreal Engine 5 та як їх не допустити»

  • Створення колізії (UCX) за допомогою 3d’s max і Unreal Engine 5
  • Симуляція фізики в SM

Заняття 7: «Робота з PBR матеріалами. Створення базових матеріалів»

Заняття 8: «Створення складних композитних матеріалів з можливістю їх подальшого коректування»

  • Фарбоване дерево з тріщинами, метал з ржавчиною, бруд тощо
  • Material Instance. Material Function

Заняття 9: «Робота з Vertex Color. Розгляд RGB каналів текстури для Gamedev»

  • Deferred Decal матеріали
  • Методи створення LOD’s
  • Розгляд типів світла в UE
  • IES проекції
  • Відмінності між AtmosphericFog та ExponentialHeightFog.

Заняття 10: «Налаштування сцени Unreal Engine 5. Правила моделінгу та зведення стін для запікання»

Заняття 11: «Налаштування освітлення»

  • Запікання світла в UE
  • Оптимізація текстур та запікання
  • Проблеми з реалістичністю тіней та рішення проблем
  • Налаштування Pixel Density
  • HDRI карти та їх примінення
  • SunSky plugin
  • HDRI Backdrop plugin
  • BP Light Studio

Заняття 12: «Методика аналізу та пришвидшення роботи»

  • Як створити проект на Unreal Engine 5 і не захлинутись у дедлайнах
  • На чому можна зекономити час, та як пришвидшити свою роботу
  • Stat Menu
  • Методи відслідковування нагрузки сцени
  • Streaming Volume
  • Cull distance
  • Instance tool
  • Substance Designer – як один із інструментів для роботи з текстурами.

Заняття 13: «Foliage tool»

  • Використання Speed Tree рослинності
  • Її примінення в екстер’єрі тощо

Заняття 14: «Що таке Blueprint та його можливості»

  • Створення скріптів для вікривання-закривання дверей та вмикання-вимикання світла
  • Робота з тригерами
  • Анімація блупрінтів за допомогою Sequencer

Заняття 15: «Налаштування пост-процесів»

  • Використання ефектів та редагування кольорового профіля камери (LUT)
  • Target Cinematic Camera
  • Sequencer
  • Використання візуальних ефектів

Заняття 16: «Створення простого UMG для проекту»

  • Master sequencer
  • Огляд настройок Cinematic Camera
  • Налаштування та компіляція проекту
Відео з YouTube