Ефективне управління продажами. Базовий курс
Идет набор на курс!
Срок обучения
1 месяц
Стоимость:
Стоимость за весь курс
2 500 грн.
Описание

Курс розрахован на 18 ак годин (6 занять по 3 ак год., 1 ак час = 45 хв.).
Для кого:
- Для власників бізнесу, які хочуть створити відділ продажів
- Для власників бізнесу, які хочуть підвищити ефективність існуючого відділу продажів
- Для керівників відділ продажу
- Для тих, хто хоче стати менеджером із продажу
Чому варто пройти цей курс:
- Попри важку кризу, з якою сьогодні зіткнулась Україна, бізнес має унікальні можливості, яких не мав останні 10 років, – ПЕРСОНАЛ, який ЗАЦІКАВЛЕНИЙ у роботі!
- Тому ті бізнеси, які попри складнощі продовжують працювати, мають можливість залучити до роботи високо мотивованих співробітників. Як організувати їх роботу для отримання високих результатів – ми вас навчимо на курсі. І навіть надамо допомогу в розробці матеріалів для вашого бізнесу.
- Після проходження курсу ви не лише отримаєте навички щодо організації ефективних продажів будь-якого продукту, але й зможете повністю розробити УСІ необхідні матеріали для організації роботи менеджерів у своїй компанії:
- позиціонування продукту
- визначення правильної цільової аудиторії і правил роботи з нею
- аналіз конкурентів і способи усунення від них, УТП вашого продукту і компанії
- процеси компанії
- правила роботи з клієнтською базою
- структура відділу продаж, завдання і функціонал продавців
- плани, нормативи, мотивація, контрольні інструменти
По закінченню курсу Ви умітимете:
- Готуватися до продажів і знаходити нових клієнтів;
- Ефективно встановлювати контакт з клієнтом;
- Здійснювати продажі легко;
- Управляти процесом продажів;
- Орієнтуватися в потребах, мотивах і розрізняти типи потенційних покупців;
- Ефективно будувати аргументацію, управляти увагою покупця і обгрунтовувати ціну продукту;
- Грамотно представляти і презентувати продукт;
- Легко працювати із запереченнями;
- Успішно завершувати угоди;
Пакет 1 – вартість 2500 грн.
- Навчання тривалістю 18 ак. годин
- Домашні завдання зі зворотнім зв’язком від спікера
- Безлімітний доступ до практичних матеріалів для самостійної розробки інструментів у своєму бізнесі
Пакет 2 – вартість 7500 грн.
- Навчання тривалістю 18 ак. годин
- Домашні завдання зі зворотнім зв’язком від спікера
- Необмежений доступ до практичних матеріалів для самостійної розробки інструментів у своєму бізнесі
- Адаптація розроблених матеріалів до власного бізнесу, супровід впровадження протягом 1 міс.
СПЕЦ ПРОПОЗИЦІЯ!!! Спільна опрацювання матеріалів для бізнесу слухача:
- підготовка необхідної робочої бази для продажів (позиціонування продукту, цільової аудиторії, аналіз конкурентів і розробка УТП)
- аналіз воронки продаж/оптимізація/удосконалення, розробка скриптів
- аналіз процесів/оптимізація
- розробка правил роботи з клієнтською базою
- розробка/оптимізація структури відділу продажів
- розробка планів, нормативів, мотивацій
- розробка контрольних інструментів
Дни недели занятий | пн, чт, на выбор |
---|---|
Время занятий | на выбор |
Занятий в неделю | 2 |
Длительность занятия | 4 академ.часа |
Часы занятий | |
Группы | до 10 чел. |
Возраст аудитории | Студенты, Взрослые |
Вид подготовки | Базовый курс |
Город | Соборный |
Преподаватель | специалист-практик |
Учебные материалы | Входять у вартість |
Пробное занятие | |
Документ об окончании | Сертифікат |
Опции | Групповые занятия |
Трудоустройство | Нет |
Условия трудоустройства |
Запись на курс
Программа обучения
Модуль 1
- Вступна частина. Що потрібно бізнесу, щоб організувати ефективний продаж власного продукту: продукт, клієнти, персонал, процеси (система продажів).
Модуль 2–3 «Матеріали для ефективної роботи відділу продажів»
- Що необхідно знати про продукт і цільову аудиторію для успішних та ефективних продажів? Як незнання продукту й помилки у визначенні цільової аудиторії впливають на ваші продажі?
- З ким ви конкуруєте? Що треба знати про конкурентів, щоб успішно працювати в епоху глобальної конкуренції?
- Як позбавитися конкурентів? Розробка УТП (унікальної торгівельної пропозиції).
- Умови продажу продукту. Яку документальну базу необхідно підготувати заздалегідь, щоб менеджери не пропустили угоду?
Модуль 4–5 «Процеси компанії»
- Воронка продажів. Звідки надходять заявки й пропозиції та необхідно застосовувати, щоб конверсія продажів була максимальною:
- робота з лідами;
- робота з угодами
- Скрипти й правила перемовин. «Холодні» дзвінки первинні, «холодні» дзвінки повторні, «теплі» дзвінки, прецеденти для дзвінків, відпрацювання заперечень та їх спростування.
- Споріднені процеси. Як організувати роботу на усіх напрямах компанії для збільшення обсягу продажів та прибутку?
Модуль 6 «Інструментарій для ефективної роботи з клієнтами»
- Як працювати з клієнтською базою компанії? Як «зливається» найцінніший ресурс компанії. І що необхідно робити для ефективного використання наявної клієнтської бази?
- CRM, як за допомогою програми збільшити ефективність роботи з клієнтами. Першочергові завдання керівництва щодо роботи з клієнтами
- Рекомендаційні листи. Яка користь, як підготувати і як використати.
Модуль 7–8 «Організація ефективної роботи менеджерів»
- Структура відділу продажів. Моделі продажів. Мета й завдання відділу, функціонал менеджерів залежно від моделі продажів, цілей і завдань.
- Плани/нормативи, мотивація. Як розробити інструменти, що дозволять отримувати запланований результат?
- Робота з дебіторкою й рекламаціями. Як «неприємні» факти використати з користю для себе?
- Відрядження. Як неприємні обов’язки перетворити на ефективний спосіб продажів і розширення бази. Підготовка до відрядження, робота з клієнтами після відрядження.
Модуль 9 «Як запустити систему в роботу»
16. Завершальний етап. Контроль/аналітика, ключові дії і настрій керівника, які забезпечать ефективну роботу відділу продажів
Курс проводитATLANT, Навчально-консультаційний центр
Адрес:
- м. Дніпро, вул. Виконкомівська 24, офіс 22