Ефективне управління продажами. Базовий курс

Идет набор на курс!
Срок обучения
1 месяц
Стоимость:
Стоимость за весь курс
2 500 грн.
Описание
Ефективне управління продажами. Базовий курс

Курс  розрахован на  18 ак годин (6 занять по 3 ак год., 1 ак час = 45 хв.).

Для кого:

  • Для власників бізнесу, які хочуть створити відділ продажів
  • Для власників бізнесу, які хочуть підвищити ефективність існуючого відділу продажів
  • Для керівників відділ продажу
  • Для тих, хто хоче стати менеджером із продажу

Чому варто пройти цей курс:

  • Попри важку кризу, з якою сьогодні зіткнулась Україна, бізнес має унікальні можливості, яких не мав останні 10 років, – ПЕРСОНАЛ, який ЗАЦІКАВЛЕНИЙ у роботі!
  • Тому ті бізнеси, які попри складнощі продовжують працювати, мають можливість залучити до роботи високо мотивованих співробітників. Як організувати їх роботу для отримання високих результатів – ми вас навчимо на курсі. І навіть надамо допомогу в розробці матеріалів для вашого бізнесу.
  • Після проходження курсу ви не лише отримаєте навички щодо організації ефективних продажів будь-якого продукту, але й зможете повністю розробити УСІ необхідні матеріали для організації роботи менеджерів у своїй компанії:
  • позиціонування продукту
  • визначення правильної цільової аудиторії і правил роботи з нею
  • аналіз конкурентів і способи усунення від них, УТП вашого продукту і компанії
  • процеси компанії
  • правила роботи з клієнтською базою
  • структура відділу продаж, завдання і функціонал продавців
  • плани, нормативи, мотивація, контрольні інструменти

По закінченню курсу Ви умітимете:

  1. Готуватися до продажів і знаходити нових клієнтів;
  2. Ефективно встановлювати контакт з клієнтом;
  3. Здійснювати продажі легко;
  4. Управляти процесом продажів;
  5. Орієнтуватися в потребах, мотивах і розрізняти типи потенційних покупців;
  6. Ефективно будувати аргументацію, управляти увагою покупця і обгрунтовувати ціну продукту;
  7. Грамотно представляти і презентувати продукт;
  8. Легко працювати із запереченнями;
  9. Успішно завершувати угоди;

Пакет 1 – вартість 2500 грн.

  • Навчання тривалістю 18 ак. годин
  • Домашні завдання зі зворотнім зв’язком від спікера
  • Безлімітний доступ до практичних матеріалів для самостійної розробки інструментів у своєму бізнесі

Пакет 2 – вартість 7500  грн.

  • Навчання тривалістю 18 ак. годин
  • Домашні завдання зі зворотнім зв’язком від спікера
  • Необмежений доступ до практичних матеріалів для самостійної розробки інструментів у своєму бізнесі
  • Адаптація розроблених матеріалів до власного бізнесу, супровід впровадження протягом 1 міс.

СПЕЦ ПРОПОЗИЦІЯ!!!  Спільна опрацювання матеріалів для бізнесу слухача:

  • підготовка необхідної робочої бази для продажів (позиціонування продукту, цільової аудиторії, аналіз конкурентів і розробка УТП)
  •  аналіз воронки продаж/оптимізація/удосконалення, розробка скриптів
  • аналіз процесів/оптимізація
  • розробка правил роботи з клієнтською базою
  • розробка/оптимізація структури відділу продажів
  • розробка планів, нормативів, мотивацій
  • розробка контрольних інструментів
Дни недели занятий пн, чт, на выбор
Время занятий на выбор
Занятий в неделю 2
Длительность занятия 4 академ.часа
Часы занятий
Группы до 10 чел.
Возраст аудитории Студенты, Взрослые
Вид подготовки Базовый курс
Город Соборный
Преподаватель специалист-практик
Учебные материалы Входять у вартість
Пробное занятие
Документ об окончании Сертифікат
Опции Групповые занятия
Трудоустройство Нет
Условия трудоустройства

Запись на курс

Пользователи
Select people to associate with this registration.
This registration is for
Select person
Person type
New Контакт

Программа обучения

 

Модуль 1

  1. Вступна частина. Що потрібно бізнесу, щоб організувати ефективний продаж власного продукту: продукт, клієнти, персонал, процеси (система продажів).

Модуль 2–3 «Матеріали для ефективної роботи відділу продажів»

  1. Що необхідно знати про продукт і цільову аудиторію для успішних та ефективних продажів? Як незнання продукту й помилки у визначенні цільової аудиторії впливають на ваші продажі?
  2. З ким ви конкуруєте? Що треба знати про конкурентів, щоб успішно працювати в епоху глобальної конкуренції?
  3. Як позбавитися конкурентів? Розробка УТП (унікальної торгівельної пропозиції).
  4. Умови продажу продукту. Яку документальну базу необхідно підготувати заздалегідь, щоб менеджери не пропустили угоду?

Модуль 4–5 «Процеси компанії»

  1. Воронка продажів. Звідки надходять заявки й пропозиції та необхідно застосовувати, щоб конверсія продажів була максимальною:
  • робота з лідами;
  • робота з угодами
  1. Скрипти й правила перемовин. «Холодні» дзвінки первинні, «холодні» дзвінки повторні, «теплі» дзвінки, прецеденти для дзвінків, відпрацювання заперечень та їх спростування.
  2. Споріднені процеси. Як організувати роботу на усіх напрямах компанії для збільшення обсягу продажів та прибутку?

Модуль 6 «Інструментарій для ефективної роботи з клієнтами»

  1. Як працювати з клієнтською базою компанії? Як «зливається» найцінніший ресурс компанії. І що необхідно робити для ефективного використання наявної клієнтської бази?
  2.  CRM, як за допомогою програми збільшити ефективність роботи з клієнтами. Першочергові завдання керівництва щодо роботи з клієнтами
  3.  Рекомендаційні листи. Яка користь, як підготувати і як використати.

Модуль 7–8 «Організація ефективної роботи менеджерів»

  1.  Структура відділу продажів. Моделі продажів. Мета й завдання відділу, функціонал менеджерів залежно від моделі продажів, цілей і завдань.
  2.  Плани/нормативи, мотивація. Як розробити інструменти, що дозволять отримувати запланований результат?
  3.  Робота з дебіторкою й рекламаціями. Як «неприємні» факти використати з користю для себе?
  4.  Відрядження. Як неприємні обов’язки перетворити на ефективний спосіб продажів і розширення бази. Підготовка до відрядження, робота з клієнтами після відрядження.

Модуль 9 «Як запустити систему в роботу»

16.  Завершальний етап. Контроль/аналітика, ключові дії і настрій керівника, які забезпечать ефективну роботу відділу продажів

Адрес:
  • м. Дніпро, вул. Виконкомівська 24, офіс 22