Курс адміністратора/офіс-менеджера

Идет набор на курс!
Срок обучения
32 академ. годин
Стоимость:
Стоимость за весь курс
4 750 грн.
Описание

Кар'єра офісного працівника починається з посади адміністратора, а може нею і закінчитися.

Міф про те, що ця робота не вимагає певних знань і потрібна тільки помітна зовнішність, щільно сидить в людських головах.

Насправді це відповідальна діяльність, яка вимагає спеціальних знань і практичних навичок.

У нас ви можете закінчити спеціалізовані курси, які допоможуть розпочати вдалу кар'єру.

Переваги курсу

  • Тільки практичні знання.
  • Різноманіття прикладів та робочих кейсів.
  • Робота в невеличких групах, що дає змогу викладачеві приділити достатньо уваги кожному студенту.
  • Навчальна програма BAS в подарунок.
  • Допомога та консультації у складанні резюме для подальшого пошуку роботи.
  • Долучення до професійної спільноти.
  • Викладач-куратор.
  • Сертифікат про закінчення курсу.

Переваги, які ви отримуєте:

  • Розгорнуту консультацію по будь-якому напрямку.
  • Професійний підхід до навчання.
  • Викладачів – провідних спеціалістів своєї справи.
  • Можливість оплати курсу частинами.
Дни недели занятий на выбор
Время занятий на выбор
Занятий в неделю 2 рази на тиждень
Длительность занятия
Часы занятий
Группы
Возраст аудитории Студенты, Взрослые
Вид подготовки Базовый курс
Город Харьков
Преподаватель специалист-практик
Учебные материалы
Пробное занятие
Документ об окончании Сертифікат
Опции Групповые занятия, Индивидуальное обучение
Трудоустройство Нет
Условия трудоустройства

Запись на курс

Пользователи
Select people to associate with this registration.
This registration is for
Select person
Person type
New Контакт

Программа обучения

Адміністрування офісу

  • Структура підприємства та місце адміністратора/офіс-менеджера в організації.
  • Посадова інструкція адміністратора/офіс-менеджера.
  • Взаємовідносини офіс-менеджера з керівником і колективом.
  • Організація постачання до офісу.
  • Облік товарно-матеріальних цінностей.
  • Готівка в офісі.

Спілкування і комунікації

  • Уміння слухати та ставити питання.
  • Вербальні та невербальні методи спілкування.
  • Бар'єри спілкування, їх усунення.
  • Що таке Конфліктологія. Як потрібно правильно поводитися під час конфліктної ситуації.
  • Знайомство з можливими реакціями на стресові ситуації.
  • Розгляд способів врегулювання конфліктів.
  • Практика.

Організація зустрічі клієнтів

  • Зустріч відвідувача.
  • Реєстрація.
  • Організація очікування.

Правила ведення телефонної розмови

  • Вихідні дзвінки адміністратора/офіс-менеджера.
  • Вхідні дзвінки адміністратора/офіс-менеджера.
  • Конфліктна ситуація при телефонному спілкуванні.
  • Етикет телефонних переговорів.
  • Практика з ведення телефонних переговорів.

Діловодство компанії в електронному вигляді

  • Документообіг підприємства. Реєстрація документів (журнали реєстрації документів). Контроль виконання документів. Поточне зберігання документів (номенклатура справ).
  • Національний стандарт України: вимоги до оформлення документів.
  • Реквізити. Класифікація документів.
  • Розпорядчі документи, наказ по основній діяльності.
  • Практична робота по складанню наказу по основній діяльності та розпорядження.
  • Інформаційні документи. Договори. Акти. Протоколи. Виписки з протоколів. Довідки. Службові записки, довіреності.
  • Листи. Категорії листів. Вимоги до ділового листування.
  • Практична робота по складанню договору, акту, протоколу, виписки з протоколу. Довідок. Службових записок. Довіреностей і різних категорій листів.
  • Відпрацювання інструментів блоку Діловодство в текстовому редакторі Word. ).

Основи найму та роботи з персоналом

  • Кодекс законів про працю України (КЗпП). Документація з особового складу.
  • Резюме, анкета, накази з кадрових питань, особова картка, трудова книжка.
  • Інструкція про порядок ведення трудових книжок.
  • Практична робота по складанню резюме, інструментів пошуку роботи, написання заяв, наказів з кадрових питань, заповнення бланків трудових книжок.

Первинна бухгалтерія

  • Призначення і правила заповнення бланків: ВКО (видаткового касового ордера), ПКО (прибуткового касового ордера), авансовий звіт, рахунок, накладна, податкова накладна, платіжне доручення, посвідчення про відрядження, довіреність.
  • Практична робота з оформлення первинної бухгалтерської документації в програмі BAS Бухгалтерія

Організація відряджень керівника

  • Підготовка відрядження: бронь готелю, замовлення і покупка квитків.
  • Облік грошових коштів.
  • Підготовка необхідних документів.

Діловий етикет

  • Культура поведінки за столом. Правила сервірування. Як правильно подавати чай, каву, напої.
  • Електронний етикет.
  • Практична робота з приготування і подачі чаю, кави.

Електронні поштові системи

  • Практичне застосування програм MS Outlook.
  • Планування, робота декількох користувачів з одним документом, розсилка, адресні книги, контакти.
Адрес:
  • м. Харків, пл. Конституції, 1 (4 підʼїзд)