Курс UI/UX design. Проектування та веб-дизайн. Онлайн
Идет набор на курс!
Начало занятий
Срок обучения
32 заняття
Стоимость:
Стоимость за весь курс
16 200 грн.
18 000 грн.
Описание

При проектуванні веб та мобільних додатків, головне завдання дизайнера — зробити їх не тільки естетичними, але і зручними для користувачів і ефективними для бізнесу замовника. На курсі вивчається адаптивний дизайн, робота з замовником, створення UX артефактів, а також студенти навчаться дослідженням ринку, складанню персон і призначених для користувача вимог, що дозволить проектувати складні веб-інтерфейси.
ЦІЛІ КУРСУ:
- Навчитися проектувати цікавий, привабливий і зручний інтерфейс
- Освоїти реалізації ефективних графічних і розширюваних віконних додатків
- Навчитися досліджувати конкурентів
- Освоїти дослідження вимог користувачів
- Дізнатися, як збирати прототипи і тестувати їх
Дни недели занятий | на выбор |
---|---|
Время занятий | на выбор |
Занятий в неделю | 2 |
Длительность занятия | |
Часы занятий | |
Группы | |
Возраст аудитории | Студенты, Взрослые |
Вид подготовки | Базовый курс |
Город | Онлайн |
Преподаватель | специалист-практик |
Учебные материалы | |
Пробное занятие | |
Документ об окончании | Сертифікат |
Опции | Групповые занятия, Индивидуальное обучение |
Трудоустройство | Нет |
Условия трудоустройства |
Запись на курс
Программа обучения
1. Дизайн-процес
- Поняття стадій в дизайні, їх послідовність
2. Вимоги
- Види вимог (бізнес-вимоги, вимоги користувачів, функціональні, нефункціональні)
3.Робота з аудиторією
- Цільова аудиторія, її види, типи користувачів
- Поняття персони, складання персон
- Види досліджень ЦА
4. Конкурентний аналіз
- Види конкурентів
- Проведення конкурентного аналізу
5. Робота з документацією та UX-артефакти
- Карта емпатії. Складання карти емпатії
- User Story, Job story і чим вони відрізняються
- Use Case
- User Scenario
- User Flow
- Модель Кано
6. Прототипування
- Low- і high-fidelity прототипи
- Вчимося робити клікабельні прототипи
- Програми для прототипування
7. Тестування
- Види дизайн-тестування
- Тестування прототипу
- User-тестування
- Usability-тестування
- Інтерпретація результатів тестування
8. Розробка UI
- Атомарний дизайн
- Дизайн-система
- UI-kit
- Стилі, компоненти, автолейаути
- iOs, Android, fluent design guidelines. Основні відмінності
- Багато практики
- Тестування високодеталізованого прототипу
- Поняття Accessibility (доступного дизайну)
- Передача макетів розробникам
9. Девайси
- Основні платформи і особливості розробки дизайну під них
- Розміри, брейкпойнти, адаптивний дизайн
10. Менеджмент
- Командна праця
- Спілкування з замовником
- Складання резюме дизайнера, що продає
11. Захист підсумкового проекту
Курс проводитHillel, компьютерная школа (Онлайн)
Адрес:
- Онлайн