Розробка ігор у Roblox для дітей 10-13 років. Онлайн курс
Идет набор на курс!
      
  Срок обучения
              13 місяців - 104 заняття
          
    Стоимость:
      
  
    
  
  В месяц
              3 033 грн.
          Описание
  Ця програма створена для тих, хто захоплюється іграми та мріє не лише грати, але й створювати власні!
Під час курсу ти опануєш програмування мовою Lua, зрозумієш, як працюють ігрові механіки, і навчишся створювати власні сценарії для ігор!
- Групи до 17 осіб
 - Викладач приділяє час кожному студенту
 - Викладачі-практики з топових IT-компаній
 - Можливість навчання через LMS та мобільний застосунок
 
Створювати власні ігри набагато цікавіше, ніж просто грати в них!
- Опануй основи 3D моделювання в Roblox Studio
 - Створюй карти і налаштовуй середовища
 - Розробляй інтерактивні ігрові механіки
 - Навчись працювати з анімаціями та фізикою об'єктів
 - Розробляй та реалізуй ігрові сценарії
 - Дізнайся основи мови програмування Lua
 - Оптимізуй власні ігри для покращення продуктивності
 - Плануй та створюй власні проєкти
 - Розвивай критичне мислення
 
Навчайся сучасно
- Заняття проходять в режимі онлайн-трансляції, а відеозапис зберігається в особистому кабінеті.
 - Домашні завдання у будь-який зручний час відправляються через особистий кабінет на перевірку викладачеві.
 - Викладач дає зворотній зв'язок з розбором помилок у домашньому завданні.
 - Ви опрацьовуєте помилки і закріплюєте пройдений матеріал.
 
| Дни недели занятий | на выбор | 
|---|---|
| Время занятий | на выбор | 
| Занятий в неделю | |
| Длительность занятия | 90 хвилин | 
| Часы занятий | |
| Группы | до 17 чел. | 
| Возраст аудитории | Средняя школа | 
| Вид подготовки | Базовый курс | 
| Город | Онлайн | 
| Преподаватель | специалист-практик | 
| Учебные материалы | |
| Пробное занятие | бесплатно | 
| Документ об окончании | Сертифікат | 
| Опции | Групповые занятия, Индивидуальное обучение | 
| Трудоустройство | Нет | 
| Условия трудоустройства | 
Запись на курс
Программа обучения
Obby
- Інтерфейс програми
 - Базові інструменти керування об’єктами. Реалізація системи check point
 - Підготовка та публікація гри
 
Building
- Інструменти моделювання
 - Групування об’єктів та застосування текстур
 - Моделювання обʼєктів різної складності
 
Mapping
- Генерація та редагування ландшафту. Застосування графічних ефектів
 - Ефекти, звуки та плагіни
 
Intro lua
- Загальна концепція програмування
 - Створення скриптів, функції print та wait, змінні
 - Адреса до об’єктів та зміна їх властивостей
 
Rain of coins
- Визначення функцій, параметри функції
 - Умовні оператори if-else та цикл while
 - Таблиця лідерів та інші показники гравця
 
Tower of hell
- Цикл repeat until та система таймерів у грі
 - Система пасток різного рівня складності
 - Створення власного інтерфейсу
 
Platform survivalist
- Цикл for та його особливості
 - Масиви та їх структура
 - Tween анімація графічних елементів
 
Quest game
- Цикл repeat until та керування камерою
 - Робота з масивами, реалізація задачника
 - Створення NPC та плагін items
 - Побудова системи діалогів та їх обробка
 - Система підказок та телепортація гравця
 - Створення міні-ігор з різним сюжетом
 
Miner
- Створення власних tool, їх апгрейд, інвентар гравця
 - Анімація та плагін moon animation
 - Генерація, видобуток та перероблення ресурсів
 - Створення інтерфейсу Shop, його функціонал
 - Створення конвеєрів, механіка їх роботи
 - Хмарне збереження даних гравця, завантаження даних у гру
 
House Tycoon
- Поетапне будування будівель
 - Словники та їх структура
 - Створення власних інтерфейсів в Bilboard
 - Підключення системи промокодів та нагород
 - Монетизація та підключення Gamepass
 - Створення складних анімацій для об’єктів
 
Final project
- Планування, реалізація, публікація та презентація власного проєкту
 
Адрес: 
- онлайн