3D моделювання для підлітків 14-17 років. Онлайн курс

Идет набор на курс!
Начало занятий
Срок обучения
10 місяців - 74 заняття
Стоимость:
В месяц
2 158 грн.
Описание
3D моделювання для підлітків 14-17 років. Онлайн курс

Курс 3D моделювання дає всі необхідні навички для створення реалістичних 3D моделей та анімацій, що широко використовуються у створенні ігор, фільмів та візуалізацій.

На курсі ти навчишся працювати з професійними інструментами і створювати проєкти від простих форм до складних персонажів.

В кінці навчання ти матимеш портфоліо, яке продемонструє твої навички та креативність та стане поштовхом для подальшого розвитку у 3D моделюванні! 

  • Групи до 17 осіб
  • Викладач приділяє час кожному студенту
  • Викладачі-практики з топових IT-компаній
  • Можливість навчання через LMS та мобільний застосунок

3D моделювання — новий вимір для твоєї творчості!

  • Опануй професійне 3D моделювання 
  • Навчись виконувати текстурування та рендеринг
  • Дізнайся як оптимізувати топологію 
  • Опануй основи симуляції та анімації

Навчайся сучасно

  • Заняття проходять в режимі онлайн-трансляції, а відеозапис зберігається в особистому кабінеті.
  • Домашні завдання у будь-який зручний час відправляються через особистий кабінет на перевірку викладачеві.
  • Викладач дає зворотній зв'язок з розбором помилок у домашньому завданні.
  • Ви опрацьовуєте помилки і закріплюєте пройдений матеріал.
Дни недели занятий на выбор
Время занятий на выбор
Занятий в неделю 2 рази на тиждень
Длительность занятия 90 хвилин
Часы занятий
Группы до 17 чел.
Возраст аудитории Средняя школа, Старшеклассники
Вид подготовки Базовый курс
Город Онлайн
Преподаватель специалист-практик
Учебные материалы
Пробное занятие бесплатно
Документ об окончании Сертифікат
Опции Групповые занятия, Индивидуальное обучение
Трудоустройство Нет
Условия трудоустройства

Запись на курс

Пользователи
Select people to associate with this registration.
This registration is for
Select person
Person type
New Контакт

Программа обучения

Знайомство з Blender

  • Ознайомлення з можливостями програми Blender
  • Створення простих фігур.Пересування фігур у просторі та їх деформація. Hotkeys
  • Header. Меню File. Створення примітивних композицій

Організація роботи у 3D просторі

  • Outliner і сортування об’єктів в колекції. Add-ons, встановлення та налаштування. Pie menu
  • Знайомство з програмою PureRef
  • Створення простих композицій за референсом

Основи моделювання

  • Object, Edit mode. Структура об'єкта. Нормалі. Face orientation
  • Базові інструменти Object/Edit mode
  • Інструменти Edit mode (Extrude, Inset. Bevel)
  • Інші інструменти: Edit mode, Delete меню, Fill, Copy
  • Трансформи, орієнтація, снеппінг, софтселект, 3D курсор
  • Міні-проєкт: Створення простих моделей з геометричних форм

Модифікатори

  • Що таке модифікатори. Види модифікаторів
  • Модифікатори групи Generate та Deform
  • Міні-проєкт: cтворення об'єктів з використанням модифікаторів

Curve

  • Curve. Основні види та функції
  • Curve to Mesh і навпаки. Створення об'єктів з Curve
  • Curve у роботі з модифікаторами

Основи топології

  • Що таке топологія. Правильна топологія і як її створити. Неправильна топологія і методи її виправлення
  • Типові помилки в моделюванні та їх вирішення
  • Міні-проєкт: створення моделей із правильною топологією

Скульптинг і ретопологія

  • Інструменти скульптингу
  • Створення персонажа методом скульпінгу
  • Ретопологія

Текстуринг та UV розгортка

  • Shader editor. UV editor. Створення та налаштування матеріалів
  • Знайомство з системою нодів. Створення простих матеріалів
  • Node wrangler
  • UV розгортка
  • Практика: створення текстур для простих та складних об'єктів
  • Texture paint та baking текстур

Налаштування світла та рендеру

  • Джерела світла. Створення світлових композицій
  • Вкладки «Render» та «Output» в Properties. Налаштування камери
  • HDRI карти та ознайомлення з World Properties
  • Практика: створення сцен світла для проєктів різного типу

Анімація і рігінг

  • Основи анімації. Timeline. Keys. Follow to curve
  • Вдосконалена анімація. Практика анімування простих об'єктів
  • Рігінг. Weight paint. Створення простих скелетів. Rigify
  • Анімація рігінга. IK та FK bones
  • Практика: анімація простих персонажів та складніших обʼєктів

Фізичні процеси в Blender

  • Як працює обрахування фізичних процесів. Модифікатор Cloth та Colission
  • Модифікатори групи Physics
  • Particle system. Розмноження об'єктів через particles
  • Блок Force Field. Створення фізичних процесів

Проєкт: "Створення простору"

  • Пошук ідей та референсів. Вибір проєкту та його аналіз. Блокінг
  • Моделювання та доповнення деталями основних складових проєкту
  • UV розгортка та текстуринг проєкту
  • Налаштування світла та рендеру. Запікання текстур. Рендеринг сцени

Випускний проєкт

  • Планування, реалізація, публікація та презентація власного проєкту