3D моделювання для підлітків 14-17 років. Онлайн курс
Описание

Курс 3D моделювання дає всі необхідні навички для створення реалістичних 3D моделей та анімацій, що широко використовуються у створенні ігор, фільмів та візуалізацій.
На курсі ти навчишся працювати з професійними інструментами і створювати проєкти від простих форм до складних персонажів.
В кінці навчання ти матимеш портфоліо, яке продемонструє твої навички та креативність та стане поштовхом для подальшого розвитку у 3D моделюванні!
- Групи до 17 осіб
- Викладач приділяє час кожному студенту
- Викладачі-практики з топових IT-компаній
- Можливість навчання через LMS та мобільний застосунок
3D моделювання — новий вимір для твоєї творчості!
- Опануй професійне 3D моделювання
- Навчись виконувати текстурування та рендеринг
- Дізнайся як оптимізувати топологію
- Опануй основи симуляції та анімації
Навчайся сучасно
- Заняття проходять в режимі онлайн-трансляції, а відеозапис зберігається в особистому кабінеті.
- Домашні завдання у будь-який зручний час відправляються через особистий кабінет на перевірку викладачеві.
- Викладач дає зворотній зв'язок з розбором помилок у домашньому завданні.
- Ви опрацьовуєте помилки і закріплюєте пройдений матеріал.
Дни недели занятий | на выбор |
---|---|
Время занятий | на выбор |
Занятий в неделю | 2 рази на тиждень |
Длительность занятия | 90 хвилин |
Часы занятий | |
Группы | до 17 чел. |
Возраст аудитории | Средняя школа, Старшеклассники |
Вид подготовки | Базовый курс |
Город | Онлайн |
Преподаватель | специалист-практик |
Учебные материалы | |
Пробное занятие | бесплатно |
Документ об окончании | Сертифікат |
Опции | Групповые занятия, Индивидуальное обучение |
Трудоустройство | Нет |
Условия трудоустройства |
Запись на курс
Программа обучения
Знайомство з Blender
- Ознайомлення з можливостями програми Blender
- Створення простих фігур.Пересування фігур у просторі та їх деформація. Hotkeys
- Header. Меню File. Створення примітивних композицій
Організація роботи у 3D просторі
- Outliner і сортування об’єктів в колекції. Add-ons, встановлення та налаштування. Pie menu
- Знайомство з програмою PureRef
- Створення простих композицій за референсом
Основи моделювання
- Object, Edit mode. Структура об'єкта. Нормалі. Face orientation
- Базові інструменти Object/Edit mode
- Інструменти Edit mode (Extrude, Inset. Bevel)
- Інші інструменти: Edit mode, Delete меню, Fill, Copy
- Трансформи, орієнтація, снеппінг, софтселект, 3D курсор
- Міні-проєкт: Створення простих моделей з геометричних форм
Модифікатори
- Що таке модифікатори. Види модифікаторів
- Модифікатори групи Generate та Deform
- Міні-проєкт: cтворення об'єктів з використанням модифікаторів
Curve
- Curve. Основні види та функції
- Curve to Mesh і навпаки. Створення об'єктів з Curve
- Curve у роботі з модифікаторами
Основи топології
- Що таке топологія. Правильна топологія і як її створити. Неправильна топологія і методи її виправлення
- Типові помилки в моделюванні та їх вирішення
- Міні-проєкт: створення моделей із правильною топологією
Скульптинг і ретопологія
- Інструменти скульптингу
- Створення персонажа методом скульпінгу
- Ретопологія
Текстуринг та UV розгортка
- Shader editor. UV editor. Створення та налаштування матеріалів
- Знайомство з системою нодів. Створення простих матеріалів
- Node wrangler
- UV розгортка
- Практика: створення текстур для простих та складних об'єктів
- Texture paint та baking текстур
Налаштування світла та рендеру
- Джерела світла. Створення світлових композицій
- Вкладки «Render» та «Output» в Properties. Налаштування камери
- HDRI карти та ознайомлення з World Properties
- Практика: створення сцен світла для проєктів різного типу
Анімація і рігінг
- Основи анімації. Timeline. Keys. Follow to curve
- Вдосконалена анімація. Практика анімування простих об'єктів
- Рігінг. Weight paint. Створення простих скелетів. Rigify
- Анімація рігінга. IK та FK bones
- Практика: анімація простих персонажів та складніших обʼєктів
Фізичні процеси в Blender
- Як працює обрахування фізичних процесів. Модифікатор Cloth та Colission
- Модифікатори групи Physics
- Particle system. Розмноження об'єктів через particles
- Блок Force Field. Створення фізичних процесів
Проєкт: "Створення простору"
- Пошук ідей та референсів. Вибір проєкту та його аналіз. Блокінг
- Моделювання та доповнення деталями основних складових проєкту
- UV розгортка та текстуринг проєкту
- Налаштування світла та рендеру. Запікання текстур. Рендеринг сцени
Випускний проєкт
- Планування, реалізація, публікація та презентація власного проєкту
- онлайн