3D моделювання. Онлайн курс

Условия акции
скидка - 10%

при оплаті відразу за весь курс 

Идет набор на курс!
Начало занятий
Срок обучения
32 заняття
Стоимость:
Стоимость за весь курс
16 200 грн.
18 000 грн.
Описание
3D моделювання. Онлайн курс

Курс 3D моделювання пропонує повний огляд основ моделювання та текстурування у відомому програмному забезпеченні Blender.

В рамках цього курсу ви ознайомитесь з основами інтерфейсу Blender та правилами топології. Ви навчитеся додавати об'єкти до сцени та працювати з їхньою деформацією.

Крім того, будуть розглянуті методи оптимізації робочого простору та використання референсів. Курс також містить вивчення технік Low-poly та High-poly моделювання, UV-розгортання та текстурування за допомогою Substance Painter.

Навчіться створювати складні шейдинги та вдосконалювати рендеринг сцен у Blender.

ЦІЛІ КУРСУ

  • створювати якісні 3D-моделі з використанням різних технік інструментів Blender
  • ефективно розгортати текстурні координати для моделей для подальшого текстурування
  • створювати складні та реалістичні матеріали для своїх сцен та поліпшувати якість рендерингу
  • реалізувати власні ідеї та концепції у створенні 3D-моделей та сцен

Вивчаємо такі технології: Blender, PureRef.

Дни недели занятий на выбор
Время занятий на выбор
Занятий в неделю 2 заняття
Длительность занятия
Часы занятий
Группы
Возраст аудитории Студенты, Взрослые
Вид подготовки Базовый курс
Город Онлайн
Преподаватель специалист-практик
Учебные материалы
Пробное занятие
Документ об окончании Сертифікат
Опции Групповые занятия, Индивидуальное обучение
Трудоустройство Нет
Условия трудоустройства

Запись на курс

Пользователи
Select people to associate with this registration.
This registration is for
Select person
Person type
New Контакт

Программа обучения

Знайомство с Blender

  • Інтерфейс Blender
  • Правила топології та структури
  • Додавання до сцени простих фігур
  • Пересування фігур у просторі та їх деформація

Налаштування робочого простору

  • Робота з вікном Layout, Outliner і системою колекцій
  • Способи додавання і використання референсів
  • Addon-ни і оптимізація роботи
  • PureRef

Low-poly моделювання

  • Принципи Low-poly моделювання
  • Модифікатори і принципи роботи з ними
  • Створення базової моделі
  • Додаткові інструменти для роботи з Low-poly
  • Етап дублювання і підготовки Low-poly

High-poly моделювання

  • High-poly моделювання і його принципи
  • Моделювання з використання (SDS)
  • Топологія у рамках High-poly моделювання
  • Додавання вторинної геометрії
  • Sculpting

Uv-розгортка

  • Етапи створення Uv-розгортки
  • Принципи створення і використання текстурних груп
  • Інструменти для Uv-розгортки
  • Пакування
  • Texel Density для чого потрібно і як його використати

Substance Painter

  • Substance Painter
  • Моделі для тестування
  • Запікання карти нормалей
  • Навігація та інтерфейс Substance Painter
  • Логіка та принципи роботи в Substance Painter
  • Експорт текстур

Shading та система кодів у Blender

  • Shader Editor
  • Логіка і принципи використання нодової системи
  • Імпорт і налаштування групи текстур з Substance Painter

Рендер та вдосконалення сцени

  • Render та Output в Properties
  • Налаштування камери та основи освітлення
  • Що таке HDRI карти та ознайомлення с Word Properties
  • Створення сцени з фінальним рендером

Дипломна робота

  • Вибір теми та розробка власної моделі
  • Оформлення профілю в ArtStation
Адрес:
  • Онлайн