3D моделювання. Онлайн курс
Описание

Курс 3D моделювання пропонує повний огляд основ моделювання та текстурування у відомому програмному забезпеченні Blender.
В рамках цього курсу ви ознайомитесь з основами інтерфейсу Blender та правилами топології. Ви навчитеся додавати об'єкти до сцени та працювати з їхньою деформацією.
Крім того, будуть розглянуті методи оптимізації робочого простору та використання референсів. Курс також містить вивчення технік Low-poly та High-poly моделювання, UV-розгортання та текстурування за допомогою Substance Painter.
Навчіться створювати складні шейдинги та вдосконалювати рендеринг сцен у Blender.
ЦІЛІ КУРСУ
- створювати якісні 3D-моделі з використанням різних технік інструментів Blender
- ефективно розгортати текстурні координати для моделей для подальшого текстурування
- створювати складні та реалістичні матеріали для своїх сцен та поліпшувати якість рендерингу
- реалізувати власні ідеї та концепції у створенні 3D-моделей та сцен
Вивчаємо такі технології: Blender, PureRef.
Дни недели занятий | на выбор |
---|---|
Время занятий | на выбор |
Занятий в неделю | 2 заняття |
Длительность занятия | |
Часы занятий | |
Группы | |
Возраст аудитории | Студенты, Взрослые |
Вид подготовки | Базовый курс |
Город | Онлайн |
Преподаватель | специалист-практик |
Учебные материалы | |
Пробное занятие | |
Документ об окончании | Сертифікат |
Опции | Групповые занятия, Индивидуальное обучение |
Трудоустройство | Нет |
Условия трудоустройства |
Запись на курс
Программа обучения
Знайомство с Blender
- Інтерфейс Blender
- Правила топології та структури
- Додавання до сцени простих фігур
- Пересування фігур у просторі та їх деформація
Налаштування робочого простору
- Робота з вікном Layout, Outliner і системою колекцій
- Способи додавання і використання референсів
- Addon-ни і оптимізація роботи
- PureRef
Low-poly моделювання
- Принципи Low-poly моделювання
- Модифікатори і принципи роботи з ними
- Створення базової моделі
- Додаткові інструменти для роботи з Low-poly
- Етап дублювання і підготовки Low-poly
High-poly моделювання
- High-poly моделювання і його принципи
- Моделювання з використання (SDS)
- Топологія у рамках High-poly моделювання
- Додавання вторинної геометрії
- Sculpting
Uv-розгортка
- Етапи створення Uv-розгортки
- Принципи створення і використання текстурних груп
- Інструменти для Uv-розгортки
- Пакування
- Texel Density для чого потрібно і як його використати
Substance Painter
- Substance Painter
- Моделі для тестування
- Запікання карти нормалей
- Навігація та інтерфейс Substance Painter
- Логіка та принципи роботи в Substance Painter
- Експорт текстур
Shading та система кодів у Blender
- Shader Editor
- Логіка і принципи використання нодової системи
- Імпорт і налаштування групи текстур з Substance Painter
Рендер та вдосконалення сцени
- Render та Output в Properties
- Налаштування камери та основи освітлення
- Що таке HDRI карти та ознайомлення с Word Properties
- Створення сцени з фінальним рендером
Дипломна робота
- Вибір теми та розробка власної моделі
- Оформлення профілю в ArtStation
- Онлайн