3D моделювання в ZBrush для ювелірів

Идет набор на курс!
Срок обучения
2 місяці, 16 занять
Стоимость:
Стоимость за весь курс
10 000 грн.
Описание
3D моделювання в ZBrush для ювелірів

Для ювеліра, який створює свої моделі на комп'ютері, знання ZBrush необхідне як повітря!

Ви бачили, як створюють свої 3D моделі професійні ювеліри?

Багато хто з них використовують не тільки Rhinoceros або Matrix, але і ZBrush – програму для віртуального ліплення.

Програма курсу:

- Налаштування інтерфейсу ZBrush

- Про програму Zbrush та сферу його застосування в CG-індустрії.
Необхідне для творчості обладнання. Допоміжні ресурси Інтернету.
-Робоча область ZBrush, огляд інтерфейсу, навігації та пензлів.
Імпорт експорт.
-робота з інструментом Transpose - Теорія про Transpose (переміщення) - де, як і навіщо її застосовувати.

-Створення примітивів зі стандартного набору “Tool” та їх ініціалізація. Як і навіщо ми можемо впливати на примітиви.
Інструмент "Tool: SubTool". Область застосування. Приклад використання.
-матеріали та освітлення в ZBrush
-застосування Clip пензлів у Hard-Surface скалптингу-створення своїх пензлів та альфа-карт для професійної роботи
-UV розгортка + ретопологія з плагіном ZRemesher та Projection + практика
-плагіни ZModeler, ArrayMesh та NanoMesh
-Співвідношення розмірів

-Розстановка ювелірних вставок по сітці

-Створення вибірки в ZBrush

-Застосовуємо можливості базового інструментарію і використовуємо геометричні форм для болванки персонажа.
-Поняття силуету як основи створення базової форми.
-Вибір референсу та початок роботи.

-Надання пози органічним об'єктам без спотворення

-Створення луски та повторюваних елементів

(Теорія) + Скалпт (практика) - Деталізація персонажа.
-Правила деталізації. Як уникнути зайвої деталізації.

-Дотримуємося своїх референсів для повної подачі образу персонажа.
- Моделінг тканини
- Створення одягу для персонажа + Інструмент "Tool: Geometry: Dynomesh" - як основний інструмент. Розглянемо та вивчимо область його застосування та (BackfaceMask)
- Створення взуття - Інструмент "Symmetry" - ключові моменти, способи застосування в моделюванні.
- Текстурування, Poly Paint + робота в Spotlight, робота з фотореалістичними текстурами (практика створення своїх текстур) + практика застосування з альфою.

- Створення примітивів у правильному розташуванні для майбутньої моделі, в знаменитій для 3D індустрії, програмному софті Autodesk Maya.

- Ознайомлення з інтерфейсом Autodesk Maya.

- Інтеграція з Maya до Zbrush для подальшої роботи.
- Візуалізацію своєї фінальної роботи у візуалізаторі Marmoset

Дни недели занятий на выбор
Время занятий на выбор
Занятий в неделю 2
Длительность занятия 45 хв
Часы занятий
Группы
Возраст аудитории Студенты, Взрослые
Вид подготовки Базовый курс
Город Слободской
Преподаватель специалист-практик
Учебные материалы
Пробное занятие
Документ об окончании
Опции Групповые занятия
Трудоустройство Нет
Условия трудоустройства

Запись на курс

Пользователи
Select people to associate with this registration.
This registration is for
Select person
Person type
New Контакт
Адрес:
  • г. Харьков, ул.Зерновая, 51А