3D моделювання в ZBrush для ювелірів
Описание

Для ювеліра, який створює свої моделі на комп'ютері, знання ZBrush необхідне як повітря!
Ви бачили, як створюють свої 3D моделі професійні ювеліри?
Багато хто з них використовують не тільки Rhinoceros або Matrix, але і ZBrush – програму для віртуального ліплення.
Програма курсу:
- Налаштування інтерфейсу ZBrush
- Про програму Zbrush та сферу його застосування в CG-індустрії.
Необхідне для творчості обладнання. Допоміжні ресурси Інтернету.
-Робоча область ZBrush, огляд інтерфейсу, навігації та пензлів.
Імпорт експорт.
-робота з інструментом Transpose - Теорія про Transpose (переміщення) - де, як і навіщо її застосовувати.
-Створення примітивів зі стандартного набору “Tool” та їх ініціалізація. Як і навіщо ми можемо впливати на примітиви.
Інструмент "Tool: SubTool". Область застосування. Приклад використання.
-матеріали та освітлення в ZBrush
-застосування Clip пензлів у Hard-Surface скалптингу-створення своїх пензлів та альфа-карт для професійної роботи
-UV розгортка + ретопологія з плагіном ZRemesher та Projection + практика
-плагіни ZModeler, ArrayMesh та NanoMesh
-Співвідношення розмірів
-Розстановка ювелірних вставок по сітці
-Створення вибірки в ZBrush
-Застосовуємо можливості базового інструментарію і використовуємо геометричні форм для болванки персонажа.
-Поняття силуету як основи створення базової форми.
-Вибір референсу та початок роботи.
-Надання пози органічним об'єктам без спотворення
-Створення луски та повторюваних елементів
(Теорія) + Скалпт (практика) - Деталізація персонажа.
-Правила деталізації. Як уникнути зайвої деталізації.
-Дотримуємося своїх референсів для повної подачі образу персонажа.
- Моделінг тканини
- Створення одягу для персонажа + Інструмент "Tool: Geometry: Dynomesh" - як основний інструмент. Розглянемо та вивчимо область його застосування та (BackfaceMask)
- Створення взуття - Інструмент "Symmetry" - ключові моменти, способи застосування в моделюванні.
- Текстурування, Poly Paint + робота в Spotlight, робота з фотореалістичними текстурами (практика створення своїх текстур) + практика застосування з альфою.
- Створення примітивів у правильному розташуванні для майбутньої моделі, в знаменитій для 3D індустрії, програмному софті Autodesk Maya.
- Ознайомлення з інтерфейсом Autodesk Maya.
- Інтеграція з Maya до Zbrush для подальшої роботи.
- Візуалізацію своєї фінальної роботи у візуалізаторі Marmoset
Дни недели занятий | на выбор |
---|---|
Время занятий | на выбор |
Занятий в неделю | 2 |
Длительность занятия | 45 хв |
Часы занятий | |
Группы | |
Возраст аудитории | Студенты, Взрослые |
Вид подготовки | Базовый курс |
Город | Слободской |
Преподаватель | специалист-практик |
Учебные материалы | |
Пробное занятие | |
Документ об окончании | |
Опции | Групповые занятия |
Трудоустройство | Нет |
Условия трудоустройства |
Запись на курс
- г. Харьков, ул.Зерновая, 51А