3D - Візуалізація
Описание

3D-візуализація - це процес створення графіки і рендерінга проектів за допомогою 3D-програм. 3D- візуализація використовується у багатьох галузях: від архітектури, кінематографу і розробки ігор до проектування і промислового виробництва.
Що стосується дизайну, а саме дизайну інтер'єрів, то тривимірна візуалізація інтер'єрів представляється невід'ємною частиною роботи сучасного дизайнера.
За своєю суттю 3D візуалізація інтер'єру - це тривимірна графіка, яка може замінити фотографію. Але сфотографувати ми можемо тільки те, що вже існує, а візуалізація демонструє те, що ми хочемо отримати.
Ця технологія впродовж останнього десятиліття перетворилася на один з найбільш затребуваних способів створення високоякісного цифрового контенту.
Міні-група (дистанційна форма навчання):
Початок навчання - 26 лютого 2025 року
Графік навчання:
Середа 11.00 - 13.15
Субота 11.00 - 13.15
Термін навчання 4 місяці.
Вартість навчання 21600 грн (5400 грн./місяць)
Індивідуальні заняття (дистанційна форма навчання):
Графік навчання:
Двічі на тиждень по 2 академічні години
Термін навчання 3 місяці. Вартість навчання 7200 грн/місяць
Дни недели занятий | выходные, по будням, на выбор |
---|---|
Время занятий | |
Занятий в неделю | 2 |
Длительность занятия | 3 ак. години |
Часы занятий | |
Группы | до 6 чел. |
Возраст аудитории | Старшеклассники, Студенты, Взрослые |
Вид подготовки | |
Город | Онлайн |
Преподаватель | специалист-практик |
Учебные материалы | Надається відео запис занять |
Пробное занятие | |
Документ об окончании | Свідоцтво державного зразку (ліцензія МОН) |
Опции | Групповые занятия, Индивидуальное обучение |
Трудоустройство | Нет |
Условия трудоустройства |
Запись на курс
Программа обучения
Програма курсу "3D ВІЗУАЛІЗАЦІЯ"
- Введення. Історія графіки, основні технології. Формати. Векторна і растрова графіка
- Інтерфейс 3d Max, основні технології та алгоритми
- Моделінг і трансформація - Інструменти пересування, обертання, масштабування
- Віддзеркалення
- Вісі та управління вісями
- Модифікатори Edit Poly, Symmetry, Shell та ін.
- Сплайни, модифікатори моделінга
- Створення та управління сплайном
- Модифікатори Edit Spline. Lathe, Extrude. Допоміжні модифікатори
- Corona Renderer. Введення, налагодження, технології
- Управління камерю та її налагодження. Види джерел світла та їх налагодження
- Модификатори та альтернативні методи моделювання. Модификатори Meshsmooth, Turbosmooth, Sweep. Loft, Boolean
- Постановка сцени, світло, матеріали
- Матеріали
- Теорія матеріалознавства
- Інтерфейс редактора матеріалів
- Налаштування і властивості матеріалів
- Теорія текстурних координат
- Модифікатори MaoScaler, UVWmap
- Пошук, отримання і використання сторонніх моделей і матеріалів Скрипти. Їх види і призначення. Способи встановлення
- Використання сторонніх програм в техпроцессе(ShaderMap, PixPlant, Marvelous и.т. д)
- Постановка фінальної сцени
- Adobe Photoshop. Призначення, можливості, інтерфейс, функціонал. Інструменти коригування зображення і ретуші. Шари. Інструменти малювання.
- AutoDesk Autocad. Призначення, можливості, інтерфейс, функціонал, налаштування.Інструменти креслення і редагування. Шари. Розмірні лінії. Інструменти модифікацій
- м. Київ, вул. Антоновича, 97
- м. Київ, вул. Джона Маккейна, 33 (Навчальна база)