АСРМ: Бізнес-аналіз даних у фінансах. Онлайн курс
Описание

Цей практичний курс допоможе навчитися ефективно користуватися ІТ-інструментами для аналізу та обробки даних.
У ньому зібрано досвід та рекомендації фахівців-практиків зі сфери фінансів та продажів, які довели своє вміння заробляти гроші для себе та компанії. Його програму акредитовано британською професійною організацією ACPM.
Він допоможе отримати знання та навички рівня фінансового директора, а також підтвердити їх офіційним дипломом від ACPM.
Для кого цей курс:
- Для бухгалтерів та економістів.
- Для менеджерів фінансових, планових, комерційних відділів.
- Для фінансових директорів.
Чого навчитесь на цьому курсі:
- Керувати фінансами в епоху digital.
- Аналізувати дані бізнесу та складати фінансові звіти.
- Бюджетувати ресурси компанії.
- Використовувати BI-інструменти для збільшення фінансових показників.
- Працювати у Microsoft Power BI.
- Практично використовувати бізнес-аналіз у BI-системах.
Як влаштоване навчання:
- Вебінари з експертами.
- Навчальні матеріали.
- Домашні завдання.
- Практичні завдання.
- Пауза у заняттях, якщо знадобиться.
- Офіційний іспит.
Цей курс поєднує в собі найкращі інструменти для підвищення кваліфікації: особистий кабінет студента, вільний графік, навчальні матеріали різних форматів та можливість самостійно регулювати темп свого навчання.
На початку навчання та після закінчення курсу ви пройдете тестування в сервісі Finassessment.
Це дозволить:
- побачити, якими знаннями і на якому рівні ви вже володієте;
- відстежити свій прогрес в навчанні;
- отримати сертифікат-підтвердження своїх професійних навичок.
Кожен викладач наших курсів — експерт-практик у своїй сфері. Їхні знання та досвід затребувані серед іменитих та шанованих клієнтів і роботодавців. Їхню кваліфікацію підтверджує безліч сертифікатів, атестатів, дипломів, а також успішних кейсів.
Дни недели занятий | на выбор |
---|---|
Время занятий | на выбор |
Занятий в неделю | |
Длительность занятия | |
Часы занятий | |
Группы | |
Возраст аудитории | Студенты, Взрослые |
Вид подготовки | Базовый курс |
Город | Онлайн |
Преподаватель | специалист-практик |
Учебные материалы | |
Пробное занятие | |
Документ об окончании | Сертифікат |
Опции | |
Трудоустройство | Нет |
Условия трудоустройства |
Запись на курс
Программа обучения
Модуль 1. Microsoft Power BI для фінансиста
Загальна кількість годин: 8 годин
Теорія: 3 години
Практика: 5 годин
1.1. Основи аналізу даних у Microsoft Power BI
- Що таке аналіз даних?
- Принципи практичного аналізу даних
- Що таке Microsoft Power BI і як у ньому працювати
Тести «Основи аналізу даних у Microsoft Power BI»
1.2. Основи бюджетування у Power BI
- Переваги цифрового бюджетування
- Ієрархія у бюджетуванні та зв'язуванні різних бюджетів
- Логіка побудови бюджетних дашбордів
Тести «Основи бюджетування у Power BI»
1.3 Кейс «Бюджетна заявка»
- Формуємо та аналізуємо бюджет бізнесу
- Обираємо метрики та розрізи, робимо обчислення
- Даємо рекомендації щодо побудови ключових показників оцінки бюджету
Практичне завдання «Етапи побудови графіків «Бюджетна заявка»
1.4 Кейс «План-факт за півріччя»
- Аналізуємо ефективність роботи бізнесу за напрямками (персонал, продажі, фінанси)
- Вибираємо метрики та розрізи, робимо обчислення
- Даємо коментарі та пояснення основним фактам діяльності бізнесу
Практичне завдання: «Етапи побудови графіків «План-факт за 1 півріччя»
1.5. Кейс«Бізнес-план на 5 років уперед»
- Плануємо роботу бізнесу 5 років за ключовими напрямками (продажі, виторг, чистий прибуток)
- Обираємо метрики та розрізи, робимо обчислення
- Будуємо дашборди для швидкої оцінки стратегії діяльності бізнесу
Практичне завдання «Етапи побудови графіків «Бізнес-план на 5 років уперед»
Модуль 2. Цифрова трансформація CFO
Загальна кількість годин: 8 годин
Теорія: 3 години
Практика: 5 годин
2.1. Основи digital-економіки
- Суть digital-економіки та її відмінність від економіки реальної
- Чинники успіху та недоліки digital-економіки
- Як digital-економіка змінює фінанси та як фінансисту знайти себе в ній
Тести «Основи digital-економіки»
2.2 Трансформація CFO у цифру
- Відмінності класичного CFO від цифрового CFO
- Як digital впливає на сторони роботи CFO
- Базові навички трансформації CFO та що заважає нам трансформуватися
Тести «Трансформація CFO на цифру»
2.3 Кейс Бюджет руху коштів
- Аналізуємо бюджет руху коштів (напрямок, місяць, вид діяльності)
- Обираємо метрики, робимо обчислення
- Шукаємо касовий розрив
Практичне завдання «Бюджет руху грошових коштів»
2.4. Кейс «Дебітори»
- Аналізуємо дебіторську заборгованість (сума заборгованості, дебітор, квартал)
- Обираємо метрики, робимо обчислення
- Допомагаємо у роботі з дебіторами (хто у зоні ризику, а хто ще ні?)
Практичне завдання «Дебітори»
2.5 Кейс «Аналіз продажів»
- Аналізуємо ефективність продажу товарів (покупець, виручка, розмір знижки)
- Обираємо метрики, робимо обчислення
- Покращуємо продаж товарів (чому комусь робимо знижку більше, ніж іншим?)
Практичне завдання «Аналіз продажу»
Модуль 3. Сучасна візуалізація у фінансах за допомогою Microsoft PowerBI
Загальна кількість годин: 8 годин
Теорія: 3 години
Практика: 5 годин
3.1 Фінанси у мистецтві візуалізації
- Графіки та дашборди як основа сучасної візуалізації
- Найкращі види графіків для використання у фінансах
- Способи покращення графіків
Тести «Фінанси у мистецтві візуалізації»
3.2 Як будується сучасна візуалізація у PowerBI
- Техніки аналізу даних для візуалізації
- Як обчислення та заходи використовуються у візуалізації
- Збільшення ефективності та зрозумілості візуалізацій за рахунок 6 технік
Тести «Як будується сучасна візуалізація у PowerBI»
3.3 Кейс «Інтернет-реклама»
- Аналізуємо ефективність інтернет-реклами (країни, пристрої)
- Обираємо метрики та розрізи, робимо обчислення та угруповання
- Економимо на продажі реклами (чому більше не продаємо в Норвегію?) Практичне завдання «Інтернет-реклама»
3.4 Кейс «Особливості продажу автомобілів»
- Аналізуємо ефективність продажу автомобілів (колір, модель)
- Обираємо метрики та розрізи, робимо обчислення та угруповання
- Покращуємо продаж автомобілів (чому багато кольорів — це погано?)
Практичне завдання «Особливості продажу автомобілів»
3.5 Кейс «Працюємо на Walmart»
- Аналізуємо ефективність продажу товарів на Walmart (група, ціна)
- Обираємо метрики та розрізи, робимо обчислення та угруповання
- Думаємо, що продаватимемо на Walmart (чому продаємо найдешевше?)
Практичне завдання: «Працюємо на Walmart»
Модуль 4. Планування для фінансистів у епоху digital
Загальна кількість годин: 8 годин
Теорія: 3 години
Практика: 5 годин
4.1 Планування для фінансистів у епоху digital
- Цілі та критерії сучасного планування
- Ключові моменти фінансових планів
- Чи може digital допомогти класичному плануванню?
Тести «Планування для фінансистів у епоху digital»
4.2 Трансформація завдань планування в епоху digital
- Трансформація завдань планування
- Динамічна інтеграція планів та бюджетів
- Культура використання даних фінансистами
Тести «Трансформація завдань планування в епоху digital»
4.3 Кейс «Планування продажів в інтернеті»
- Аналізуємо ефективність продажів (країни, ціна продажу, собівартість)
- Обираємо метрики та розрізи, робимо обчислення та угруповання
- Аналізуємо план продажу та виробництва (стараємося чітко зрозуміти, куди і скільки продавати)
Практичне завдання «Кейс Планування продажів в інтернеті»
4.4 Кейс «Планування витрат»
- Моделюємо план продажу, виручку, змінні та постійні витрати
- Налаштовуємо розрахунки, робимо обчислення
- Намагаємося графічно впливати на чистий прибуток за рахунок оптимізації витрат
Практичне завдання «Планування витрат»
4.5 Кейс «Динамічне планування в рітейлі»
- Моделюємо продажі в умовах невизначеності
- Обираємо параметри, що впливають на виручку чистий прибуток, налаштовуємо їх
- Думаємо, на який розмір знижки на товари та яке зниження кількості готовий бізнес (стрес-сценарій?)
Практичне завдання «Динамічне планування у рітейлі»
Модуль 5. Практичне використання бізнес-аналізу
Загальна кількість годин: 8 годин
Теорія: 3 години
Практика: 5 годин
5.1 Практичне використання бізнес-аналізу
- Що таке практичний бізнес-аналіз?
- Чому практичний бізнес-аналіз є важливим для бізнесу?
- Що треба знати щодо практичного бізнес-аналізу
Тести «Практичне використання бізнес-аналізу»
5.2 Ігровий кейс «Бізнес-аналітика реклами в інтернеті»
- Дивимося на реальні дані
- Обираємо числові метрики для порівняння, обговорюємо їх
- Аналізуємо нашу рекламу за метриками, дивимося ефективність на графіках та карті
5.3 Кейс «Бізнес-аналітика у готельному бізнесі»
- Дивимося на реальні дані: у чому специфіка цього бізнесу
- Вибираємо числові метрики та аналізуємо розвиток бізнесу
- Намагаємося прийняти складне рішення на підставі даних – закривати чи ні?
Завдання: Кейс «Бізнес-аналітика у готельному бізнесі»
5.4 Кейс «Бізнес-аналітика для ріелтора з нерухомості»
- У чому особливість даних, які є у ріелторів? Їх багато!
- Обираємо метрики та розрізи, описуємо ключові моменти
- Детально розглядаємо наш продукт та географію наших продажів
Завдання: Кейс «Бізнес-аналітика для ріелтора з нерухомості»
5.5 Кейс «Бізнес-аналітика медичних клінік»
- Як аналізувати дані у медичній сфері, чи є особливості?
- Обираємо метрики та розрізи, намагаємося зрозуміти різницю між ключовими поняттями
- Аналізуємо навантаження лікарів, знаходимо найкращих і не дуже. Даємо рекомендації щодо часу роботи та навчання персоналу.
Завдання «Бізнес-аналітика медичних клінік»
- м. Запоріжжя, вул. Патріотична, 50