Base Maya. Розробка персоніжів в Zbrush та Maya

Идет набор на курс!
Срок обучения
20 занять - 40 ак. годин
Стоимость:
Стоимость за весь курс
8 000 грн.
Описание
Base Maya. Розробка персоніжів в Zbrush та Maya

Zbrush - програма для 3d моделювання, котра симулює імітацію процесу «ліплення» тривимірної скульптури, посиленого "двіжком" тривимірного рендерингу в реальному часі, що істотно спрощує процедуру створення необхідного тривимірного об'єкта.

Кожна точка (звана піксоль) містить інформацію не тільки про свої координати XY і значеннях кольору, але також і глибині Z, орієнтації і матеріалі.

Це означає, що ви не тільки можете «ліпити» тривимірний об'єкт, але і «розфарбувати» його, малюючи штрихами з глибиною.

Тобто вам не доведеться малювати тіні і відблиски, щоб вони виглядали натурально - ZBrush це зробить автоматично.

Також швидко працює зі стандартними 3d об'єктами, використовуючи пензлі для модифікації геометрії матеріалів і текстур.

Дозволяє домогтися інтерактивності при великій кількості полігонів. Використовуючи спеціальні методи, можна підняти деталізацію до десятків,а то і сотні мільйонів полігонів.

Також є безліч модулів (робота з текстурами, геометрією, безліч "кистей", швидка інтеграція з професійними пакетами 2d графіки та багато іншого).

Для відвідування занять Вам потрібно буде мати в особистому користуванні графічний планшет.

Планшети можуть бути від таких фірм, як: Wacom bamboo, Intuos або Huion.

Наш викладач зможе, при необхідності, Вам підібрати планшет і підкаже де це зробити буде саме найкраще.

Також для цього курсу бажано орієнтуватись в темах: перспектива, анатомія, живопис.

Вартість:

  • Група — 8000 грн
  • Індивідуальне навчання — 16000 грн
  • Онлайн групове навчання — 8000 грн
Дни недели занятий на выбор
Время занятий вечер, на выбор
Занятий в неделю 2-3
Длительность занятия 90 хвилин
Часы занятий 18:30, 19:00
Группы до 10 чел.
Возраст аудитории Студенты, Взрослые
Вид подготовки Базовый курс
Город Онлайн
Преподаватель специалист-практик
Учебные материалы входят в стоимость
Пробное занятие бесплатно
Документ об окончании Сертификат
Опции Групповые занятия, Индивидуальное обучение, Корпоративное обучение
Трудоустройство Нет
Условия трудоустройства

Запись на курс

Пользователи
Select people to associate with this registration.
This registration is for
Select person
Person type
New Контакт

Программа обучения

ЗАНЯТТЯ 1:

  • Знайомство з інтерфейсом Pixologic Zbrush
  • Навігація в програмі Pixologic Zbrush
  • Детальна робота з сабтулами (Split, merge, delete, duplicate)
  • Розбір вкладки Initialize
  • Основні браші для скульптингу
  • Режим solo, transparent, ghost, wireframe

ЗАНЯТТЯ 2:

  • Робота з локальною симетрією
  • Розбір команд mirror, mirror and weld
  • Панель modify topology
  • Робота з симетрією
  • Робота з радіальної симетрією
  • Функція lazy mouse
  • Імпорт / експорт моделей
  • Збереження в Zbrush

ЗАНЯТТЯ 3:

  • Основи моделювання персонажа
  • Анатомія персонажа (Ввід)
  • Функція Dynamesh
  • Основи маскування (Clip, Select,Trim)
  • Робота з референсами
  • Spotlight

Практична робота — Голова персонажа

ЗАНЯТТЯ 4:

  • Анатомія (Продовження). Розбір анатомії корпусу тіла
  • Робота з Zspheres
  • Згладжування поверхні об'єкта з допомогою Subdivision
  • Знайомство з Tool, project, subtools

Практична робота — Скульптинг погруддя персонажа

ЗАНЯТТЯ 5:

  • Анатомія (Продовження). Розбір анатомії ніг
  • Розбір інструментів Transpose and Gizmo

ЗАНЯТТЯ 6:

  • Анатомія (Завершення). Розбір анатомії рук
  • Фото-референси та робота з ними

ЗАНЯТТЯ 7:

  • Принципи стилізації
  • Деформери
  • Створення стилізованого волосся

Практична робота — Скульптинг стілізованого персонажа

ЗАНЯТТЯ 8:

  • Огляд кистей Clip curve, slice cuve і т.п.
  • Робота з полігрупами в Zbrush
  • Boolean операції
  • Техніки і прийоми Hard surface моделювання за допомогою ZModeler
  • Розбір функціоналу ZRemesh, вивчення спеціальних кистей
  • Створення одягу
  • Робота зі складками

Практична робота — Одяг

ЗАНЯТТЯ 9:

  • Повний розбір розділу EdgeLoop
  • Вивчення інструменту ZModeler
  • Спорядження та лати
  • Subdivision Surface Modeling
  • Робота з Crease
  • Nanomesh, Micromesh
  • Робота з Arraymesh
  • Робота з Dynamic Subdiv

Практична робота — Спорядження та лати

ЗАНЯТТЯ 10:

  • Decimation Master
  • FBX ExportImport
  • Ретопологія
  • Базове орієнтування в Maya

Практична робота — Ретопологія персонажа

ЗАНЯТТЯ 11:

  • Створення UV
  • Substance Painter. База
  • Перенесення моделі в Substance Painter

Практична робота — Створення UV уже готовим моделям

ЗАНЯТТЯ 12:

  • Методи перенесення деталізації з Low-poly на High-poly модель
  • Створення ID
  • Запікання текстур
  • Способи їх корегування в Photoshop

Практична робота — Запікання текстур та їх подальше "шліфування"

ЗАНЯТТЯ 13:

  • Базові принципи текстурування в Substance Painter
  • Робота з кольорами
  • Принципи формування ієрархії та організації робочого процесу
  • Маніпуляції генераторами
  • Робота з масками

Практична робота — Текстурування персонажа

ЗАНЯТТЯ 14:

  • Принципи побудови PBR матеріалів
  • Створення власних матеріалів
  • Підготовка і експорт текстур

Практична робота — Продовження текстурування персонажа

ЗАНЯТТЯ 15:

  • Огляд інструменту Marmoset Toolbag
  • Імпортуємо модель в Marmoset
  • Підключаємо і налаштовуємо текстури
  • Прийоми правильної подачі моделі
  • Освітлення

ЗАНЯТТЯ 16:

  • Анімація в Marmoset Toolbag. База
  • Налаштування фінальних рендерів
  • Постобробка в Photophop
  • Методі і інструменти поширення власних робіт

ВИСНОВОК ЩОДО КУРСУ:

Базовий курс вивчення скульптингу в 3d пакеті Zbrush.

Під час проходження даного курсу ми:

  • зануримся в глубину атмосфери цифрової ліпки
  • скористаємося всіма прихованими функціями інструментарію для полегшення роботи
  • практичні поради та підсказки допоможуть оминути вам численні рифи складнощів програми

Ваші роботи створені на заняттях, а саме прибулець, мультиплікаційний персонаж, робот чи фантастичне авто, оточення, послужать вам хорошим портфоліо для самопрезентації у подальшому пошуку роботи.

Курс проводитLemberg Academy
Адрес:
  • м. Львів, вул. Олени Степанівни 45