Дизайн-мислення

Идет набор на курс!
Срок обучения
2 дні - 16 годин
Стоимость:
Стоимость за весь курс
10 700 грн.
Описание
Дизайн-мислення

Викладач - Ольга Пестрецова-Блоцька - кандидат економічних наук, доцент

Ключова сфера роботи: фінансовий менеджмент, фінансовий аналіз, економіка підприємств, логістика, економічна мотивація, економічна психологія, економічний менеджмент.

Сфера роботи: сертифікований бізнес - тренер, консультант. Директор консалтингової компанії «Центр бізнес-технологій ТОТ».

З 1991 року працює в консалтингу. 2000-2001 рр. - співпраця з консалтинговою компанією «Артур Андерсен». Щорічно проводить понад 100 бізнес-тренінгів та семінарів, здійснює консалтингові проєкти для підприємств України та СНД.

З 2015 року - консультант Європейського банку реконструкції та розвитку з організаційного та стратегічного розвитку малого та середнього бізнесу.

Кому: маркетологам і бренд-менеджерам, проєктним менеджерам і командам, скрам-майстрам, розробникам, фахівцям з операційних покращень і підвищення ефективності бізнесу, дизайнерам, власникам бізнесу, а також усім професіоналам, які працюють над покращенням чи вдосконаленням продуктів, послуг, процесів і сервісів.

Ціль бізнес-тренінгу: навчитись використовувати навички дизайн-мислення для розробки бізнес-рішень, нових процесів, продуктів і послуг.

Після проходження тренінгу ви навчитесь:

  • ​застосовувати різні технології дизайн-мислення, орієнтовані на людину
  • виявляти та розуміти потреби клієнтів
  • працювати з неявними знаннями споживачів
  • генерувати ідеї для задоволення найрізноманітніших потреб
  • складати і візуалізувати портрет «Дизайн персони»
  • використовувати практику швидкого прототипування
Дни недели занятий на выбор
Время занятий на выбор
Занятий в неделю
Длительность занятия 8 годин
Часы занятий
Группы до 10 чел.
Возраст аудитории Взрослые
Вид подготовки Тренинг
Город Киев
Преподаватель специалист-практик
Учебные материалы входять у вартість
Пробное занятие
Документ об окончании Сертифікат
Опции Групповые занятия, Корпоративное обучение
Трудоустройство Нет
Условия трудоустройства

Запись на курс

Пользователи
Select people to associate with this registration.
This registration is for
Select person
Person type
New Контакт

Программа обучения

1. Дизайн-мислення і його вплив на фінансові результати компаній у сучасному світі

  • Історія виникнення дизайн-мислення
  • 6 основних етапів процесу Д-М: Емпатія – Фокусування – Генерація ідей – Вибір ідей – Прототип – Тестування
  • Застосування технології дизайн-мислення в бізнесі

​2. Процес дизайн-мислення «Емпатія»

  • Методи: фото-, відео-, диктофон-, спостереження, глибинне інтерв’ю, «тіні» (йти за людиною), один день із життя клієнта, партизанські дослідження, Empathy Research
  • Вторинні дослідження: інформація з відкритих джерел ЗМІ, статистика, факти, тренди, аналоги
  • Секрети успішного інтерв’ю з користувачем
  • Складання «Карти емпатії»

​3. Процес дизайн-мислення «Фокусування»

  • Методи: кластеризація, цитати, візуалізація, карта емпатії, персона-модель, меппінг, Customer Journey Map, Service Blueprint (сервісне проєктування), How Might We (HMW), The Best Problem To Solve
  • Робота з «Картою емпатії»
  • Складання портрета «Дизайн персони або Ключової персони користування»
  • Прийоми візуалізації «Дизайн персони»
  • Складання «Карти автоматизації для продукту / сервісу»
  • Складання «Service Blueprint». Взаємодія: «люди», «реквізит», «процеси»
  • Типологія проблем очима користувача
  • Робота з «Неявним знанням» споживача
  • Формулювання «How Might We» і «The Best Problem To Solve»

4. Процес дизайн-мислення «Генерація ідей»

  • Правила фази: відсутність критики, позитив, різнопрофільні гравці
  • Запис «Ідей»
  • Робота з принципами “так, і …” = безумовне прийняття ідей колег
  • Методи: прототипування, побудова макета, бодістормінг, майндмеппінг, скетчі, мозковий штурм, морфологічний аналіз, синектика
  • Принципи проведення мозкових штурмів в дизайн-мисленні
  • Пошук рішення на поставлене завдання

5. Процес дизайн-мислення «Вибір ідеї»

  • Вибір критеріїв: найнесподіваніші, найраціональніші, найбільш вражаючі, інноваційність, та ін.)
  • Методи: голосування, можливості, морфологічні матриці
  • Практика: Перевірка життєздатності ідей(ї) і вибір ідей(ї)

6. Процес дизайн-мислення «Прототипування»

  • Правила групової роботи, вимоги до майстерні, програм й інвентарю
  • Методи: презентація, бодістромінг, сторітеллінг, стоп-моушн, сторіборд, макетування, конструктор Lego, макети з паперу та картону, програми: 
  • Аналіз, повернення на етап фокусування
  • Практика: «PAPER PROTOTYPING / швидке прототипування»

7. Процес дизайн-мислення «Тестування»

  • Методи: взаємодія з користувачем, використання сценарію, вступна бесіда, спостереження, фіксація на відео, принцип «швидко помилятися»
  • Аналіз, повернення на етап емпатії, фокусування
  • Практика: Презентація результатів роботи учасників
  • Плани реалізації ідей
Адрес:
  • м. Київ, вул. Еспланадна, 28