Ефективний Адміністратор ПІК
Описание

PARTNER + BUSINESS SCHOOL - ВІД ІДЕЇ ДО УСПІШНОГО БІЗНЕСУ!
Нам є чим поділитися з Вами, шановні майбутні директори підприємств індустрії краси. Наш 14-річний досвід у створенні успішних салонів краси та філіалів Академії "Партнер Плюс" з підготовки фахівців Beauty-ринку стане надійною основою в реалізації Ваших бізнес-ідей.
Ми допоможемо усвідомити і конкретизувати Вашу бізнес-ідею, а також розробити на її основі успішну бізнес-модель.
Наші досягнення, а це:
1. Стела «Зірка якості» та сертифікат «Краще підприємство України 2017» від Національного рейтингу якості товарів та послуг.
2. «Лідер галузі 2016» Золото Національного бізнес-рейтингу – говорять самі за себе і, звичайно ж, гарантують якісне навчання в нашій Бізнес-школі з подальшим супроводом Вашого бізнесу.
3. «Лідер року 2018» Золото Національного бізнес-рейтингу за внесок в розвиток профтехосвіти України.
4. Нагорода «Лідер року 2019» від Національного бізнес-рейтингу.
5. Нагорода «Лідер року 2020» від Національного бізнес-рейтингу.
Академія професійної освіти спеціалістів індустрії краси «Партнер +» – провідний Заклад професійно-технічної освіти України (І–ІІ-го рівня акредитації), який готує фахівців Beauty-ринку, з присвоєнням кваліфікації та видачею Державного диплома, а також наданням освітніх послуг, згідно ліцензії МОН України (серія АЕ №458640).
Дни недели занятий | пн, вт |
---|---|
Время занятий | день |
Занятий в неделю | |
Длительность занятия | 4,5 ак. год |
Часы занятий | 10:00, 10:30, 11:00, 11:30, 12:00, 12:30, 13:00, 13:30, 14:00, 14:30, 15:00, 15:30, 16:00 |
Группы | |
Возраст аудитории | Студенты, Взрослые |
Вид подготовки | Базовый курс |
Город | Соломенский |
Преподаватель | специалист-практик |
Учебные материалы | Надаються Академією "Партнер Плюс" |
Пробное занятие | |
Документ об окончании | Сертифікат, Сертифікат на англ.мові |
Опции | Групповые занятия |
Трудоустройство | Нет |
Условия трудоустройства |
Запись на курс
Программа обучения
КУРС «ЕФЕКТИВНИЙ АДМІНІСТРАТОР ПІК»
Форми навчання: інтенсив-курс – 2 дні 10:00–16:00.
Програма:
І. ОРГАНІЗАЦІЯ ВНУТРІШНІХ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ.
1. Роль і функції адміністраторів. Посадова інструкція. Зони відповідальності і контролю.
2. Огляд ринку індустрії краси.
2.1. Підприємства індустрії краси: тип, вид, клас. Концепція ПІК. Основні та додаткові послуги.
2.2. Огляд послуг з поділом за зонами:
- перукарські послуги;
- послуги зони естетики рук і ніг;
- косметологія обличчя;
- косметологія тіла;
- ін'єкційні методики;
- послуги масажного кабінету;
- SPA-процедури;
- солярійний кабінет.
2.3. Додаткові послуги: фітнес-зал, дитяча кімната, візаж, перманентний макіяж. Характеристики та перспективи.
2.4. Косметологічні засоби. Правила підбору косметичних засобів в залежності від концепції ПІК і цінової політики. Огляд ринку.
2.5. Одноразова продукція, дезінфікуючі засоби. Організація постачання.
3. Документообіг.
3.1. Управлінський облік. Інструменти. Порядок ведення документації.
3.2. Бухгалтерський облік. Первинна і вторинна документація.
3.3. Контроль витратних матеріалів. Складські документи. Організація постачання.
3.4. Звітність: щоденна і щомісячна.
3.5. База клієнтів. Ведення картотеки.
ІІ. ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ РОБОТИ АДМІНІСТРАТОРА.
1. Взаємодія з клієнтами. Категорії клієнтів (психотипи клієнтів) і специфіка їх обслуговування. Способи впливу на клієнтів. Інструменти. Етика ділового спілкування.
2. Взаємодія з персоналом. Основи управління персоналом. Організація робочого часу фахівців. Посадові інструкції. Ефективна система мотивації.
3. Основи конфліктології. Сутність конфлікту: типи, причини, динаміка розвитку, управління конфліктною ситуацією в салоні краси. Робота з запереченнями.
ІІІ. КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА. СЕРВІС ТА СТАНДАРТИЗАЦІЯ ПОСЛУГ.
1. Формування неповторної корпоративної атмосфери. Корпоративні цінності.
2. Поняття «якісне обслуговування клієнтів». Стандартизація послуг. Створення стандартів і шлях їх впровадження. Варіанти контролю.
3. Корпоративний регламент як ефективний інструмент у створенні бажаної корпоративної культури.
IV. МАРКЕТИНГ ТА ПРОДАЖ.
1. Бізнес-процес продажу послуг і beauty-товарів в салоні.
1.1. Послуга як товар. Презентація послуги. Ефективний алгоритм продажів. Етапи продажів – «Воронка продажів».
1.2. Мерчендайзинг в салоні краси.
1.3. Новинки. Етапи ефективного впровадження.
2. Телефонний маркетинг. Алгоритм продажів по телефону.
3. Формування та збільшення бази постійних клієнтів. Робота з базою постійних клієнтів. Збільшення середнього чека за клієнтами і зонами.
4. Маркетингові комунікації.
4.1. Концепція просування.
- Рекламний бюджет. Як визначити оптимальний бюджет з орієнтацією на клас, тип і вид ПІК.
- Побудова і проведення ефективної стратегії просування.
4.2. Маркетингові комунікації в просуванні салону краси. Плюси і мінуси.
- Методи прямої реклами: перетяжки, бігборди, реклама на радіо, реклама на телебаченні, газетні модулі.
- Особисті продажі: сарафанне радіо, дружба з сусідами, робота з клієнтською базою.
- Стимулювання попиту на послуги: знижки, картки, накопичувальна система і т. д.
- PR: спеціальні заходи, створення інформаційних приводів і т. д.
4.3. Спеціальні заходи, як ефективний спосіб розкрутки салону краси.
- Презентація: вибір теми, сценарій. Основні принципи успішного заходу.
- Вечірки, як різновид спеціальних заходів. VIP-гості: мотивація відвідування. Преса. Прес-реліз: принципи створення.
4.4. Інтернет.
- Сайт.
- Маркетинг в соціальних мережах (facebook, twitter, vk).
- Розсилання по електронній пошті: автоматичний маркетинг.
- Сайти великих знижок: «за» і «проти».
5. Маркетинговий план: двигун салону. Структура, акценти.
V. ІНШІ АСПЕКТИ ФУНКЦІЮВАННЯ ПІК.
1. Перевірки ПІК контролюючими органами. Готовність ПІК до перевірок.
Надається: документація для оформлення куточка споживача, посадові інструкції, стандарти надання послуг, корпоративний регламент, варіанти рекламної поліграфії, універсальний прайс послуг.
СЛУХАЧІ КУРСІВ НАВЧАТЬСЯ:
1. Правильно організовувати свій робочий день згідно з функціональними обов'язками.
2. Бачити в об'ємі функціонування салону краси з розбивкою за зонами.
3. Організовувати управлінський і бух. облік.
4. Ефективно взаємодіяти з клієнтами і фахівцями.
5. Створювати ексклюзивні рекламні компанії з обмеженим бюджетом.
ВИПУСКНИКИ КУРСІВ ЗМОЖУТЬ:
1. Планувати постачання підприємства і здійснювати контроль витрат.
2. Проводити аналіз діяльності ПІК (щодня, щотижня).
3. Створити стандарти надання послуг з орієнтацією на концепцію підприємства і організувати їх впровадження.
4. Розробити і впровадити корпоративний регламент відповідно до цінностей ПІК, а також цілей і завдань, поставлених дирекцією.
5. Створити базу постійних клієнтів з подальшою інтенсивною роботою з нею.
6. Проводити ефективні маркетингові комунікації: презентації, стимулювання попиту, PR і т. д.
7. Створити унікальний корпоративний сайт з подальшою оптимізацією в інтернет-просторі.
8. Підготувати підприємство до перевірок контролюючих органів.
- м. Київ, вул. Шутова, 9а (5 поверх)
- м. Київ, вул. Сверстюка, 23