Ефективний Адміністратор ПІК

Условия акции
Акция
Знижки раннього бронювання : за 15 днів - 15% , за 10 днів - 10% , за 5 днів - 5%
Идет набор на курс!
Срок обучения
2 дні
Стоимость:
Стоимость за весь курс
7 000 грн.
Описание
Ефективний Адміністратор ПІК

PARTNER + BUSINESS SCHOOL - ВІД ІДЕЇ ДО УСПІШНОГО БІЗНЕСУ!

Нам є чим поділитися з Вами, шановні майбутні директори підприємств індустрії краси. Наш 14-річний досвід у створенні успішних салонів краси та філіалів Академії "Партнер Плюс" з підготовки фахівців Beauty-ринку стане надійною основою в реалізації Ваших бізнес-ідей.

Ми допоможемо усвідомити і конкретизувати Вашу бізнес-ідею, а також розробити на її основі успішну бізнес-модель.

Наші досягнення, а це:

1. Стела «Зірка якості» та сертифікат «Краще підприємство України 2017» від Національного рейтингу якості товарів та послуг.

2. «Лідер галузі 2016» Золото Національного бізнес-рейтингу – говорять самі за себе і, звичайно ж, гарантують якісне навчання в нашій Бізнес-школі з подальшим супроводом Вашого бізнесу.

3. «Лідер року 2018» Золото Національного бізнес-рейтингу за внесок в розвиток профтехосвіти України.

4. Нагорода «Лідер року 2019» від Національного бізнес-рейтингу.

5. Нагорода «Лідер року 2020» від Національного бізнес-рейтингу.

Академія професійної освіти спеціалістів індустрії краси «Партнер +» – провідний Заклад професійно-технічної освіти України (І–ІІ-го рівня акредитації), який готує фахівців Beauty-ринку, з присвоєнням кваліфікації та видачею Державного диплома, а також наданням освітніх послуг, згідно ліцензії МОН України (серія АЕ №458640).

Дни недели занятий пн, вт
Время занятий день
Занятий в неделю
Длительность занятия 4,5 ак. год
Часы занятий 10:00, 10:30, 11:00, 11:30, 12:00, 12:30, 13:00, 13:30, 14:00, 14:30, 15:00, 15:30, 16:00
Группы
Возраст аудитории Студенты, Взрослые
Вид подготовки Базовый курс
Город Соломенский
Преподаватель специалист-практик
Учебные материалы Надаються Академією "Партнер Плюс"
Пробное занятие
Документ об окончании Сертифікат, Сертифікат на англ.мові
Опции Групповые занятия
Трудоустройство Нет
Условия трудоустройства

Запись на курс

Пользователи
Select people to associate with this registration.
This registration is for
Select person
Person type
New Контакт

Программа обучения

КУРС «ЕФЕКТИВНИЙ АДМІНІСТРАТОР ПІК»

Форми навчання: інтенсив-курс – 2 дні 10:00–16:00.

Програма:

І. ОРГАНІЗАЦІЯ ВНУТРІШНІХ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ.

1. Роль і функції адміністраторів. Посадова інструкція. Зони відповідальності і контролю.

2. Огляд ринку індустрії краси.

2.1. Підприємства індустрії краси: тип, вид, клас. Концепція ПІК. Основні та додаткові послуги.

2.2. Огляд послуг з поділом за зонами:

- перукарські послуги;

- послуги зони естетики рук і ніг;

- косметологія обличчя;

- косметологія тіла;

- ін'єкційні методики;

- послуги масажного кабінету;

- SPA-процедури;

- солярійний кабінет.

2.3. Додаткові послуги: фітнес-зал, дитяча кімната, візаж, перманентний макіяж. Характеристики та перспективи.

2.4. Косметологічні засоби. Правила підбору косметичних засобів в залежності від концепції ПІК і цінової політики. Огляд ринку.

2.5. Одноразова продукція, дезінфікуючі засоби. Організація постачання.

3. Документообіг.

3.1. Управлінський облік. Інструменти. Порядок ведення документації.

3.2. Бухгалтерський облік. Первинна і вторинна документація.

3.3. Контроль витратних матеріалів. Складські документи. Організація постачання.

3.4. Звітність: щоденна і щомісячна.

3.5. База клієнтів. Ведення картотеки.

ІІ. ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ РОБОТИ АДМІНІСТРАТОРА.

1. Взаємодія з клієнтами. Категорії клієнтів (психотипи клієнтів) і специфіка їх обслуговування. Способи впливу на клієнтів. Інструменти. Етика ділового спілкування.

2. Взаємодія з персоналом. Основи управління персоналом. Організація робочого часу фахівців. Посадові інструкції. Ефективна система мотивації.

3. Основи конфліктології. Сутність конфлікту: типи, причини, динаміка розвитку, управління конфліктною ситуацією в салоні краси. Робота з запереченнями.

ІІІ. КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА. СЕРВІС ТА СТАНДАРТИЗАЦІЯ ПОСЛУГ.

1. Формування неповторної корпоративної атмосфери. Корпоративні цінності.

2. Поняття «якісне обслуговування клієнтів». Стандартизація послуг. Створення стандартів і шлях їх впровадження. Варіанти контролю.

3. Корпоративний регламент як ефективний інструмент у створенні бажаної корпоративної культури.

IV. МАРКЕТИНГ ТА ПРОДАЖ.

1. Бізнес-процес продажу послуг і beauty-товарів в салоні.

1.1. Послуга як товар. Презентація послуги. Ефективний алгоритм продажів. Етапи продажів – «Воронка продажів».

1.2. Мерчендайзинг в салоні краси.

1.3. Новинки. Етапи ефективного впровадження.

2. Телефонний маркетинг. Алгоритм продажів по телефону.

3. Формування та збільшення бази постійних клієнтів. Робота з базою постійних клієнтів. Збільшення середнього чека за клієнтами і зонами.

4. Маркетингові комунікації.

4.1. Концепція просування.

- Рекламний бюджет. Як визначити оптимальний бюджет з орієнтацією на клас, тип і вид ПІК.

- Побудова і проведення ефективної стратегії просування.

4.2. Маркетингові комунікації в просуванні салону краси. Плюси і мінуси.

- Методи прямої реклами: перетяжки, бігборди, реклама на радіо, реклама на телебаченні, газетні модулі.

- Особисті продажі: сарафанне радіо, дружба з сусідами, робота з клієнтською базою.

- Стимулювання попиту на послуги: знижки, картки, накопичувальна система і т. д.

- PR: спеціальні заходи, створення інформаційних приводів і т. д.

4.3. Спеціальні заходи, як ефективний спосіб розкрутки салону краси.

- Презентація: вибір теми, сценарій. Основні принципи успішного заходу.

- Вечірки, як різновид спеціальних заходів. VIP-гості: мотивація відвідування. Преса. Прес-реліз: принципи створення.

4.4. Інтернет.

- Сайт.

- Маркетинг в соціальних мережах (facebook, twitter, vk).

- Розсилання по електронній пошті: автоматичний маркетинг.

- Сайти великих знижок: «за» і «проти».

5. Маркетинговий план: двигун салону. Структура, акценти.

V. ІНШІ АСПЕКТИ ФУНКЦІЮВАННЯ ПІК.

1. Перевірки ПІК контролюючими органами. Готовність ПІК до перевірок.

Надається: документація для оформлення куточка споживача, посадові інструкції, стандарти надання послуг, корпоративний регламент, варіанти рекламної поліграфії, універсальний прайс послуг.

СЛУХАЧІ КУРСІВ НАВЧАТЬСЯ:

1. Правильно організовувати свій робочий день згідно з функціональними обов'язками.

2. Бачити в об'ємі функціонування салону краси з розбивкою за зонами.

3. Організовувати управлінський і бух. облік.

4. Ефективно взаємодіяти з клієнтами і фахівцями.

5. Створювати ексклюзивні рекламні компанії з обмеженим бюджетом.

ВИПУСКНИКИ КУРСІВ ЗМОЖУТЬ:

1. Планувати постачання підприємства і здійснювати контроль витрат.

2. Проводити аналіз діяльності ПІК (щодня, щотижня).

3. Створити стандарти надання послуг з орієнтацією на концепцію підприємства і організувати їх впровадження.

4. Розробити і впровадити корпоративний регламент відповідно до цінностей ПІК, а також цілей і завдань, поставлених дирекцією.

5. Створити базу постійних клієнтів з подальшою інтенсивною роботою з нею.

6. Проводити ефективні маркетингові комунікації: презентації, стимулювання попиту, PR і т. д.

7. Створити унікальний корпоративний сайт з подальшою оптимізацією в інтернет-просторі.

8. Підготувати підприємство до перевірок контролюючих органів.

Адрес:
  • м. Київ, вул. Шутова, 9а (5 поверх)
  • м. Київ, вул. Сверстюка, 23