ЕКСПЕРТНИЙ ПАКЕТ СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ І КОНТРОЛЬ
Описание

Три практичні програми у записі за пакетною пропозицією "Стратегічний аналіз та контроль"
1. Сучасний аналіз фінансової звітності
Програма:
1. Основи сучасного фінансового аналізу: Основні метрики фінансового становища компанії
Теорія:
- Цілі та завдання сучасного фінансового аналізу
- Фінансові коефіцієнти та їх економічний сенс
Практика:
- основні фінансові звіти (звіт про прибутки та збитки, баланс, звіт про рух грошових коштів)
- Розрахунок основних фінансових коефіцієнтів та їх інтерпретація
- Використання Excel та Google Таблиць для автоматизації розрахунків
2. Основи сучасного фінансового аналізу: Інструменти роботи з великими масивами даних
Теорія:
- Вплив цифровізації на фінансовий аналіз
- Можливості Google Таблиць та Excel для фінансового аналізу
- Аналіз великих даних у фінансовій сфері
Практика:
- види фінансового аналізу (вертикальний, горизонтальний, трендовий, порівняльний)
- Аналіз структури балансу та звіту про прибутки та збитки типової компанії
- Використання функцій прогнозування в Excel
- Використання функцій моделювання в Excel
- Аналіз кейсу реальної компанії з використанням інструментів аналізу великих даних
3. Основи сучасного фінансового аналізу: АВС та XYZ аналіз
Теорія:
- Опис принципів ABC аналізу, розподіл об'єктів за категоріями на основі їхньої значущості.
- XYZ аналіз: класифікація об'єктів за рівнем стабільності попиту та передбачуваності.
- Інтерпретація результатів прийняття рішень.
Практика:
- Виконання розрахунків ABC та XYZ аналізу в Excel: створення таблиць, використання формул та зведених таблиць.
- Застосування аналізу для управління запасами, продажами та клієнтами.
4. Актуальні тренди у фінансовому аналізі: Створення дашбордів для відстеження ключових показників
Теорія:
- використання інструментів візуалізації даних (графіки, діаграми)
- Огляд ринку популярних інструментів візуалізації
Практика:
- Створення дашбордів в Excel та Google Таблицях для візуалізації ключових фінансових показників
- Обговорення перспектив застосування ІІ у фінансовому аналізі
- демонстрація роботи з ІІ-помічниками для аналізу текстових даних (наприклад, звітів про наради, новин компанії)
5. Практичний кейс
- Завдання: Учасники виконують практичне завдання щодо аналізу фінансової звітності конкретної компанії.
- Інструменти: Google Таблиці, Excel, ІІ-помічники
- Мета: Виявити ключові фінансові показники, оцінити фінансовий стан компанії, розробити рекомендації для покращення фінансових результатів.
2. Управлінський облік, показники ефективності та система контролінгу
Програма курсу навчання:
Модуль 1. Управлінські звіти та показники ефективності
- Рентабельність капіталу. Піраміда DuPont та рентабельність власного капіталу (ROE)
- рентабельність діяльності (продажів), 7 рівнів прибутку. Визначення прибутку: валовий, EBITDA, операційний, EBIT та чистий прибуток
- Ділова активність: оборотність активів, управління запасами, дебіторською/кредиторською заборгованістю
- рентабельність активів (ROA)
- операційний цикл та показники оборотності
- аналіз фінансової стійкості, кредитоспроможності, ліквідності
- Золоте правило економіки
- прибуток проти готівки. Відмінність між потоком готівки та прибутком. Як зрозуміти, де осів прибуток, чому у компанії дефіцит грошей, як знизити дефіцит грошей. Як гроші переміщуються в межах бізнесу:
- фінансова стійкість та ліквідність
- стратегії підвищення прибутку
– Як за 10 хвилин уявити та проаналізувати. результати діяльності. Звіт KPI на 1 сторінці
Модуль 2. Як створити систему управлінського обліку у компанії
– яка інформація має бути в управлінському обліку, вимоги до неї заінтересованих осіб: Ген. директора, ТОП менеджменту, мідл – менеджменту
- як об'єднати бухгалтерський та управлінський облік. Відмінності бухгалтерського та управлінського обліку
- План застосування управлінського обліку. Визначення ключових вимог до управлінського обліку. Чек-лист вимог до УУ (кейс)
- 4 варіанти побудови управлінського обліку та як вибрати програмний продукт для ведення управлінського обліку.
- основні процеси управлінського обліку
- хто має відповідати за організацію процесів збору, обробки та проведення операцій на обліку
- Регламентація управлінського обліку: Графіки документообігу, Положення про фінансову службу, Приклади положень, техкарт та регламентів
- правила управлінського обліку, про які не варто забувати
- кроки щодо впровадження управлінського обліку
Модуль 3. Розробка облікової політики, яка має бути прописана
- архітектура управлінського обліку
- Як об'єднати управлінський та бухгалтерський облік
- вимоги ключових користувачів до управлінської інформації
- правила обліку дебіторки та доходів від реалізації
- правила формування вхідної собівартості та собівартості вибуття
- правила обліку витрат та розподілу витрат
- правила обліку необоротних активів
- правила розрахунку курсових різниць
- правила взаєморозрахунків із Власниками бізнесу
- правила взаєморозрахунків із совими організаціями
- правила закриття періоду та формування фінансового результату
Модуль 4. Як побудувати систему операційного контролю. Організація контролю на підприємствах, створювати службу контролю чи ні
- Організація ефективної роботи служби контролю: регламенти, таблиці контролю;
- захист активів та власності, ефективне використання наявних ресурсів, зниження ризиків прийняття помилкових рішень менеджерами підприємства;
- ефективна взаємодія з учасниками, службами, відділами, філіями підприємства;
- Забезпечення достовірності фінансової інформації.
- Організація операційного процесу в часі: тривалість циклу та процесу, нормативи на виконання операцій, облік робочого часу, угруповання процесів
- ведення операційно-вартісного обліку та аналіз АВС
- вибираємо спосіб організації контролю якості: незалежний чи інтегрований
- інформаційне забезпечення процесу контролю та управління
- Ключові показники Верхнього рівня для СЕО/Власника
- Тижневі Спринти бізнесу та впровадження візуального менеджменту
- Управління старінням дебіторської заборгованості
- ключові KPI у режимі реального часу
3. Фінансовий аналітик
Програма:
Модуль – фінансовий аналітик
1. Основи фінансової математики:
Облік вартості грошей у часі: дисконтування, нарощування
Оцінка грошових потоків та ануїтетів
Облік інфляції в оцінці грошових потоків
2. Оцінка ефективності реальних інвестицій:
Розрахунок чистої наведеної вартості проекту
Розрахунок внутрішньої норми прибутковості
Розрахунок періоду окупності
Раціонування капіталу
3. Оцінка ефективності фінансових інвестицій:
Розрахунок справедливої вартості та прибутковості облігацій
Розрахунок справедливої вартості та прибутковості акцій
Розрахунок справедливої вартості та прибутковості інших фінансових інструментів
4. Оцінка вартості капіталу:
Оцінка складових позикового капіталу
Оцінка складових власного капіталу
Розрахунок середньозваженої вартості капіталу
Застосування СПК у аналітичних розрахунках
5. Оцінка ризику у фінансових розрахунках:
Оцінка ризику
Методи вибору рішення в умовах ризику та невизначеності
Модель TARA
Модуль – фінансовий аналіз у Excel 1.
1. Базові інструменти в Excel. Інформація для новачків і тих, хто не впевнений в актуальності своїх навичок користувача.
Умовне форматування, оформлення таблиць, просте представлення даних – згадуємо інструменти, що допомагають швидко та просто перетворити візуальне представлення даних. На прикладах навчимося візуально перетворювати дані, порівняємо в якому вигляді інформація сприймається краще.
Логічні формули, формули посилань та пошуку, робота з текстом – знайомимося або згадуємо формули, що істотно полегшують життя бухгалтера, економіста та фінансиста.На прикладах розберемо, коли навіщо використовуються логічні формули, як працюють вкладені формули, що таке і як працює ВПР, як можна працювати з текстом в Excel і де застосовується в аналізі фінансової інформації.
Зведені таблиці – корисний інструмент під час роботи з різними таблицями даних.На прикладах розрізнених масивів збудуємо таблиці у вигляді, придатному для подальшої роботи та аналізу. Познайомимося з формулами, що замінюють зведені таблиці.
2. Формуляри звітів, наповнюємо даними, аналізуємо та робимо візуальне подання.
Типові форми основних та допоміжних звітів, наповнення цих звітів з використанням формул та зведених таблиць.Неформальні правила створення структури фінансових даних та роботи з ними.
Візуальне представлення підсумків, типові дашборди для керівників та зацікавлених користувачів.
Лектори програм: Мінько Наталія, Немирівський Ігор, Старожукова Інна Альбертівна, Нестерова Світлана.
Дни недели занятий | на выбор |
---|---|
Время занятий | на выбор |
Занятий в неделю | |
Длительность занятия | |
Часы занятий | |
Группы | |
Возраст аудитории | Студенты, Взрослые |
Вид подготовки | |
Город | Онлайн |
Преподаватель | специалист-практик |
Учебные материалы | У вартість навчання входить: записи всіх занять (доступ до яких не обмежений у часі), методичні матеріали, тестування (2 спроби), сертифікат (після успішного проходження тестування) |
Пробное занятие | бесплатно |
Документ об окончании | Можливість отримати Британський сертифікат Міжнародного Альянсу Професійної Бізнес-Еліти (IAPBE) |
Опции | Индивидуальное обучение |
Трудоустройство | Нет |
Условия трудоустройства |
Запись на курс
Программа обучения
1. Сучасний аналіз фінансової звітності
Програма:
1. Основи сучасного фінансового аналізу: Основні метрики фінансового становища компанії
Теорія:
- Цілі та завдання сучасного фінансового аналізу
- Фінансові коефіцієнти та їх економічний сенс
Практика:
- основні фінансові звіти (звіт про прибутки та збитки, баланс, звіт про рух грошових коштів)
- Розрахунок основних фінансових коефіцієнтів та їх інтерпретація
- Використання Excel та Google Таблиць для автоматизації розрахунків
2. Основи сучасного фінансового аналізу: Інструменти роботи з великими масивами даних
Теорія:
- Вплив цифровізації на фінансовий аналіз
- Можливості Google Таблиць та Excel для фінансового аналізу
- Аналіз великих даних у фінансовій сфері
Практика:
- види фінансового аналізу (вертикальний, горизонтальний, трендовий, порівняльний)
- Аналіз структури балансу та звіту про прибутки та збитки типової компанії
- Використання функцій прогнозування в Excel
- Використання функцій моделювання в Excel
- Аналіз кейсу реальної компанії з використанням інструментів аналізу великих даних
3. Основи сучасного фінансового аналізу: АВС та XYZ аналіз
Теорія:
- Опис принципів ABC аналізу, розподіл об'єктів за категоріями на основі їхньої значущості.
- XYZ аналіз: класифікація об'єктів за рівнем стабільності попиту та передбачуваності.
- Інтерпретація результатів прийняття рішень.
Практика:
- Виконання розрахунків ABC та XYZ аналізу в Excel: створення таблиць, використання формул та зведених таблиць.
- Застосування аналізу для управління запасами, продажами та клієнтами.
4. Актуальні тренди у фінансовому аналізі: Створення дашбордів для відстеження ключових показників
Теорія:
- використання інструментів візуалізації даних (графіки, діаграми)
- Огляд ринку популярних інструментів візуалізації
Практика:
- Створення дашбордів в Excel та Google Таблицях для візуалізації ключових фінансових показників
- Обговорення перспектив застосування ІІ у фінансовому аналізі
- демонстрація роботи з ІІ-помічниками для аналізу текстових даних (наприклад, звітів про наради, новин компанії)
5. Практичний кейс
- Завдання: Учасники виконують практичне завдання щодо аналізу фінансової звітності конкретної компанії.
- Інструменти: Google Таблиці, Excel, ІІ-помічники
- Мета: Виявити ключові фінансові показники, оцінити фінансовий стан компанії, розробити рекомендації для покращення фінансових результатів.
2. Управлінський облік, показники ефективності та система контролінгу
Програма курсу навчання:
Модуль 1. Управлінські звіти та показники ефективності
- Рентабельність капіталу. Піраміда DuPont та рентабельність власного капіталу (ROE)
- рентабельність діяльності (продажів), 7 рівнів прибутку. Визначення прибутку: валовий, EBITDA, операційний, EBIT та чистий прибуток
- Ділова активність: оборотність активів, управління запасами, дебіторською/кредиторською заборгованістю
- рентабельність активів (ROA)
- операційний цикл та показники оборотності
- аналіз фінансової стійкості, кредитоспроможності, ліквідності
- Золоте правило економіки
- прибуток проти готівки. Відмінність між потоком готівки та прибутком. Як зрозуміти, де осів прибуток, чому у компанії дефіцит грошей, як знизити дефіцит грошей. Як гроші переміщуються в межах бізнесу:
- фінансова стійкість та ліквідність
- стратегії підвищення прибутку
– Як за 10 хвилин уявити та проаналізувати. результати діяльності. Звіт KPI на 1 сторінці
Модуль 2. Як створити систему управлінського обліку у компанії
– яка інформація має бути в управлінському обліку, вимоги до неї заінтересованих осіб: Ген. директора, ТОП менеджменту, мідл – менеджменту
- як об'єднати бухгалтерський та управлінський облік. Відмінності бухгалтерського та управлінського обліку
- План застосування управлінського обліку. Визначення ключових вимог до управлінського обліку. Чек-лист вимог до УУ (кейс)
- 4 варіанти побудови управлінського обліку та як вибрати програмний продукт для ведення управлінського обліку.
- основні процеси управлінського обліку
- хто має відповідати за організацію процесів збору, обробки та проведення операцій на обліку
- Регламентація управлінського обліку: Графіки документообігу, Положення про фінансову службу, Приклади положень, техкарт та регламентів
- правила управлінського обліку, про які не варто забувати
- кроки щодо впровадження управлінського обліку
Модуль 3. Розробка облікової політики, яка має бути прописана
- архітектура управлінського обліку
- Як об'єднати управлінський та бухгалтерський облік
- вимоги ключових користувачів до управлінської інформації
- правила обліку дебіторки та доходів від реалізації
- правила формування вхідної собівартості та собівартості вибуття
- правила обліку витрат та розподілу витрат
- правила обліку необоротних активів
- правила розрахунку курсових різниць
- правила взаєморозрахунків із Власниками бізнесу
- правила взаєморозрахунків із совими організаціями
- правила закриття періоду та формування фінансового результату
Модуль 4. Як побудувати систему операційного контролю. Організація контролю на підприємствах, створювати службу контролю чи ні
- Організація ефективної роботи служби контролю: регламенти, таблиці контролю;
- захист активів та власності, ефективне використання наявних ресурсів, зниження ризиків прийняття помилкових рішень менеджерами підприємства;
- ефективна взаємодія з учасниками, службами, відділами, філіями підприємства;
- Забезпечення достовірності фінансової інформації.
- Організація операційного процесу в часі: тривалість циклу та процесу, нормативи на виконання операцій, облік робочого часу, угруповання процесів
- ведення операційно-вартісного обліку та аналіз АВС
- вибираємо спосіб організації контролю якості: незалежний чи інтегрований
- інформаційне забезпечення процесу контролю та управління
- Ключові показники Верхнього рівня для СЕО/Власника
- Тижневі Спринти бізнесу та впровадження візуального менеджменту
- Управління старінням дебіторської заборгованості
- ключові KPI у режимі реального часу
3. Фінансовий аналітик
Програма:
Модуль – фінансовий аналітик
1. Основи фінансової математики:
Облік вартості грошей у часі: дисконтування, нарощування
Оцінка грошових потоків та ануїтетів
Облік інфляції в оцінці грошових потоків
2. Оцінка ефективності реальних інвестицій:
Розрахунок чистої наведеної вартості проекту
Розрахунок внутрішньої норми прибутковості
Розрахунок періоду окупності
Раціонування капіталу
3. Оцінка ефективності фінансових інвестицій:
Розрахунок справедливої вартості та прибутковості облігацій
Розрахунок справедливої вартості та прибутковості акцій
Розрахунок справедливої вартості та прибутковості інших фінансових інструментів
4. Оцінка вартості капіталу:
Оцінка складових позикового капіталу
Оцінка складових власного капіталу
Розрахунок середньозваженої вартості капіталу
Застосування СПК у аналітичних розрахунках
5. Оцінка ризику у фінансових розрахунках:
Оцінка ризику
Методи вибору рішення в умовах ризику та невизначеності
Модель TARA
Модуль – фінансовий аналіз у Excel 1.
1. Базові інструменти в Excel. Інформація для новачків і тих, хто не впевнений в актуальності своїх навичок користувача.
Умовне форматування, оформлення таблиць, просте представлення даних – згадуємо інструменти, що допомагають швидко та просто перетворити візуальне представлення даних. На прикладах навчимося візуально перетворювати дані, порівняємо в якому вигляді інформація сприймається краще.
Логічні формули, формули посилань та пошуку, робота з текстом – знайомимося або згадуємо формули, що істотно полегшують життя бухгалтера, економіста та фінансиста.На прикладах розберемо, коли навіщо використовуються логічні формули, як працюють вкладені формули, що таке і як працює ВПР, як можна працювати з текстом в Excel і де застосовується в аналізі фінансової інформації.
Зведені таблиці – корисний інструмент під час роботи з різними таблицями даних.На прикладах розрізнених масивів збудуємо таблиці у вигляді, придатному для подальшої роботи та аналізу. Познайомимося з формулами, що замінюють зведені таблиці.
2. Формуляри звітів, наповнюємо даними, аналізуємо та робимо візуальне подання.
Типові форми основних та допоміжних звітів, наповнення цих звітів з використанням формул та зведених таблиць.Неформальні правила створення структури фінансових даних та роботи з ними.
Візуальне представлення підсумків, типові дашборди для керівників та зацікавлених користувачів.
Лектори програм: Мінько Наталія, Немирівський Ігор, Старожукова Інна Альбертівна, Нестерова Світлана.
- курси онлайн