ЕКСПЕРТНИЙ ПАКЕТ СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ І КОНТРОЛЬ

Условия акции

Акційна ціна - тільки до кінця квітня

Идет набор на курс!
Срок обучения
67 академ. г.
Стоимость:
Стоимость за весь курс
3 000 грн.
Описание
ЕКСПЕРТНИЙ ПАКЕТ СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ І КОНТРОЛЬ

Три практичні програми у записі за пакетною пропозицією "Стратегічний аналіз та контроль"

1. Сучасний аналіз фінансової звітності

Програма:
1. Основи сучасного фінансового аналізу: Основні метрики фінансового становища компанії
Теорія:
- Цілі та завдання сучасного фінансового аналізу
- Фінансові коефіцієнти та їх економічний сенс
Практика:
- основні фінансові звіти (звіт про прибутки та збитки, баланс, звіт про рух грошових коштів)
- Розрахунок основних фінансових коефіцієнтів та їх інтерпретація
- Використання Excel та Google Таблиць для автоматизації розрахунків
2. Основи сучасного фінансового аналізу: Інструменти роботи з великими масивами даних
Теорія:
- Вплив цифровізації на фінансовий аналіз
- Можливості Google Таблиць та Excel для фінансового аналізу
- Аналіз великих даних у фінансовій сфері
Практика:
- види фінансового аналізу (вертикальний, горизонтальний, трендовий, порівняльний)
- Аналіз структури балансу та звіту про прибутки та збитки типової компанії
- Використання функцій прогнозування в Excel
- Використання функцій моделювання в Excel
- Аналіз кейсу реальної компанії з використанням інструментів аналізу великих даних
3. Основи сучасного фінансового аналізу: АВС та XYZ аналіз
Теорія:
- Опис принципів ABC аналізу, розподіл об'єктів за категоріями на основі їхньої значущості.
- XYZ аналіз: класифікація об'єктів за рівнем стабільності попиту та передбачуваності.
- Інтерпретація результатів прийняття рішень.
Практика:
- Виконання розрахунків ABC та XYZ аналізу в Excel: створення таблиць, використання формул та зведених таблиць.
- Застосування аналізу для управління запасами, продажами та клієнтами.
4. Актуальні тренди у фінансовому аналізі: Створення дашбордів для відстеження ключових показників
Теорія:
- використання інструментів візуалізації даних (графіки, діаграми)
- Огляд ринку популярних інструментів візуалізації
Практика:
- Створення дашбордів в Excel та Google Таблицях для візуалізації ключових фінансових показників
- Обговорення перспектив застосування ІІ у фінансовому аналізі
- демонстрація роботи з ІІ-помічниками для аналізу текстових даних (наприклад, звітів про наради, новин компанії)
5. Практичний кейс
- Завдання: Учасники виконують практичне завдання щодо аналізу фінансової звітності конкретної компанії.
- Інструменти: Google Таблиці, Excel, ІІ-помічники
- Мета: Виявити ключові фінансові показники, оцінити фінансовий стан компанії, розробити рекомендації для покращення фінансових результатів.

 

2. Управлінський облік, показники ефективності та система контролінгу

Програма курсу навчання:
Модуль 1. Управлінські звіти та показники ефективності
- Рентабельність капіталу. Піраміда DuPont та рентабельність власного капіталу (ROE)
- рентабельність діяльності (продажів), 7 рівнів прибутку. Визначення прибутку: валовий, EBITDA, операційний, EBIT та чистий прибуток
- Ділова активність: оборотність активів, управління запасами, дебіторською/кредиторською заборгованістю
- рентабельність активів (ROA)
- операційний цикл та показники оборотності
- аналіз фінансової стійкості, кредитоспроможності, ліквідності
- Золоте правило економіки
- прибуток проти готівки. Відмінність між потоком готівки та прибутком. Як зрозуміти, де осів прибуток, чому у компанії дефіцит грошей, як знизити дефіцит грошей. Як гроші переміщуються в межах бізнесу:
- фінансова стійкість та ліквідність
- стратегії підвищення прибутку
– Як за 10 хвилин уявити та проаналізувати. результати діяльності. Звіт KPI на 1 сторінці
Модуль 2. Як створити систему управлінського обліку у компанії
– яка інформація має бути в управлінському обліку, вимоги до неї заінтересованих осіб: Ген. директора, ТОП менеджменту, мідл – менеджменту
- як об'єднати бухгалтерський та управлінський облік. Відмінності бухгалтерського та управлінського обліку
- План застосування управлінського обліку. Визначення ключових вимог до управлінського обліку. Чек-лист вимог до УУ (кейс)
- 4 варіанти побудови управлінського обліку та як вибрати програмний продукт для ведення управлінського обліку.
- основні процеси управлінського обліку
- хто має відповідати за організацію процесів збору, обробки та проведення операцій на обліку
- Регламентація управлінського обліку: Графіки документообігу, Положення про фінансову службу, Приклади положень, техкарт та регламентів
- правила управлінського обліку, про які не варто забувати
- кроки щодо впровадження управлінського обліку
Модуль 3. Розробка облікової політики, яка має бути прописана
- архітектура управлінського обліку
- Як об'єднати управлінський та бухгалтерський облік
- вимоги ключових користувачів до управлінської інформації
- правила обліку дебіторки та доходів від реалізації
- правила формування вхідної собівартості та собівартості вибуття
- правила обліку витрат та розподілу витрат
- правила обліку необоротних активів
- правила розрахунку курсових різниць
- правила взаєморозрахунків із Власниками бізнесу
- правила взаєморозрахунків із совими організаціями
- правила закриття періоду та формування фінансового результату
Модуль 4. Як побудувати систему операційного контролю. Організація контролю на підприємствах, створювати службу контролю чи ні
- Організація ефективної роботи служби контролю: регламенти, таблиці контролю;
- захист активів та власності, ефективне використання наявних ресурсів, зниження ризиків прийняття помилкових рішень менеджерами підприємства;
- ефективна взаємодія з учасниками, службами, відділами, філіями підприємства;
- Забезпечення достовірності фінансової інформації.
- Організація операційного процесу в часі: тривалість циклу та процесу, нормативи на виконання операцій, облік робочого часу, угруповання процесів
- ведення операційно-вартісного обліку та аналіз АВС
- вибираємо спосіб організації контролю якості: незалежний чи інтегрований
- інформаційне забезпечення процесу контролю та управління
- Ключові показники Верхнього рівня для СЕО/Власника
- Тижневі Спринти бізнесу та впровадження візуального менеджменту
- Управління старінням дебіторської заборгованості
- ключові KPI у режимі реального часу

 

3. Фінансовий аналітик

Програма:
Модуль – фінансовий аналітик
1. Основи фінансової математики:
Облік вартості грошей у часі: дисконтування, нарощування
Оцінка грошових потоків та ануїтетів
Облік інфляції в оцінці грошових потоків
2. Оцінка ефективності реальних інвестицій:
Розрахунок чистої наведеної вартості проекту
Розрахунок внутрішньої норми прибутковості
Розрахунок періоду окупності
Раціонування капіталу
3. Оцінка ефективності фінансових інвестицій:
Розрахунок справедливої ​​вартості та прибутковості облігацій
Розрахунок справедливої ​​вартості та прибутковості акцій
Розрахунок справедливої ​​вартості та прибутковості інших фінансових інструментів
4. Оцінка вартості капіталу:
Оцінка складових позикового капіталу
Оцінка складових власного капіталу
Розрахунок середньозваженої вартості капіталу
Застосування СПК у аналітичних розрахунках
5. Оцінка ризику у фінансових розрахунках:
Оцінка ризику
Методи вибору рішення в умовах ризику та невизначеності
Модель TARA
Модуль – фінансовий аналіз у Excel 1.
1. Базові інструменти в Excel. Інформація для новачків і тих, хто не впевнений в актуальності своїх навичок користувача.
Умовне форматування, оформлення таблиць, просте представлення даних – згадуємо інструменти, що допомагають швидко та просто перетворити візуальне представлення даних. На прикладах навчимося візуально перетворювати дані, порівняємо в якому вигляді інформація сприймається краще.
Логічні формули, формули посилань та пошуку, робота з текстом – знайомимося або згадуємо формули, що істотно полегшують життя бухгалтера, економіста та фінансиста.На прикладах розберемо, коли навіщо використовуються логічні формули, як працюють вкладені формули, що таке і як працює ВПР, як можна працювати з текстом в Excel і де застосовується в аналізі фінансової інформації.
Зведені таблиці – корисний інструмент під час роботи з різними таблицями даних.На прикладах розрізнених масивів збудуємо таблиці у вигляді, придатному для подальшої роботи та аналізу. Познайомимося з формулами, що замінюють зведені таблиці.
2. Формуляри звітів, наповнюємо даними, аналізуємо та робимо візуальне подання.
Типові форми основних та допоміжних звітів, наповнення цих звітів з використанням формул та зведених таблиць.Неформальні правила створення структури фінансових даних та роботи з ними.
Візуальне представлення підсумків, типові дашборди для керівників та зацікавлених користувачів.

 

Лектори програм: Мінько Наталія, Немирівський Ігор, Старожукова Інна Альбертівна, Нестерова Світлана.

Дни недели занятий на выбор
Время занятий на выбор
Занятий в неделю
Длительность занятия
Часы занятий
Группы
Возраст аудитории Студенты, Взрослые
Вид подготовки
Город Онлайн
Преподаватель специалист-практик
Учебные материалы У вартість навчання входить: записи всіх занять (доступ до яких не обмежений у часі), методичні матеріали, тестування (2 спроби), сертифікат (після успішного проходження тестування)
Пробное занятие бесплатно
Документ об окончании Можливість отримати Британський сертифікат Міжнародного Альянсу Професійної Бізнес-Еліти (IAPBE)
Опции Индивидуальное обучение
Трудоустройство Нет
Условия трудоустройства

Запись на курс

Пользователи
Select people to associate with this registration.
This registration is for
Select person
Person type
New Контакт

Программа обучения

1. Сучасний аналіз фінансової звітності

Програма:
1. Основи сучасного фінансового аналізу: Основні метрики фінансового становища компанії
Теорія:
- Цілі та завдання сучасного фінансового аналізу
- Фінансові коефіцієнти та їх економічний сенс
Практика:
- основні фінансові звіти (звіт про прибутки та збитки, баланс, звіт про рух грошових коштів)
- Розрахунок основних фінансових коефіцієнтів та їх інтерпретація
- Використання Excel та Google Таблиць для автоматизації розрахунків
2. Основи сучасного фінансового аналізу: Інструменти роботи з великими масивами даних
Теорія:
- Вплив цифровізації на фінансовий аналіз
- Можливості Google Таблиць та Excel для фінансового аналізу
- Аналіз великих даних у фінансовій сфері
Практика:
- види фінансового аналізу (вертикальний, горизонтальний, трендовий, порівняльний)
- Аналіз структури балансу та звіту про прибутки та збитки типової компанії
- Використання функцій прогнозування в Excel
- Використання функцій моделювання в Excel
- Аналіз кейсу реальної компанії з використанням інструментів аналізу великих даних
3. Основи сучасного фінансового аналізу: АВС та XYZ аналіз
Теорія:
- Опис принципів ABC аналізу, розподіл об'єктів за категоріями на основі їхньої значущості.
- XYZ аналіз: класифікація об'єктів за рівнем стабільності попиту та передбачуваності.
- Інтерпретація результатів прийняття рішень.
Практика:
- Виконання розрахунків ABC та XYZ аналізу в Excel: створення таблиць, використання формул та зведених таблиць.
- Застосування аналізу для управління запасами, продажами та клієнтами.
4. Актуальні тренди у фінансовому аналізі: Створення дашбордів для відстеження ключових показників
Теорія:
- використання інструментів візуалізації даних (графіки, діаграми)
- Огляд ринку популярних інструментів візуалізації
Практика:
- Створення дашбордів в Excel та Google Таблицях для візуалізації ключових фінансових показників
- Обговорення перспектив застосування ІІ у фінансовому аналізі
- демонстрація роботи з ІІ-помічниками для аналізу текстових даних (наприклад, звітів про наради, новин компанії)
5. Практичний кейс
- Завдання: Учасники виконують практичне завдання щодо аналізу фінансової звітності конкретної компанії.
- Інструменти: Google Таблиці, Excel, ІІ-помічники
- Мета: Виявити ключові фінансові показники, оцінити фінансовий стан компанії, розробити рекомендації для покращення фінансових результатів.

 

2. Управлінський облік, показники ефективності та система контролінгу

Програма курсу навчання:
Модуль 1. Управлінські звіти та показники ефективності
- Рентабельність капіталу. Піраміда DuPont та рентабельність власного капіталу (ROE)
- рентабельність діяльності (продажів), 7 рівнів прибутку. Визначення прибутку: валовий, EBITDA, операційний, EBIT та чистий прибуток
- Ділова активність: оборотність активів, управління запасами, дебіторською/кредиторською заборгованістю
- рентабельність активів (ROA)
- операційний цикл та показники оборотності
- аналіз фінансової стійкості, кредитоспроможності, ліквідності
- Золоте правило економіки
- прибуток проти готівки. Відмінність між потоком готівки та прибутком. Як зрозуміти, де осів прибуток, чому у компанії дефіцит грошей, як знизити дефіцит грошей. Як гроші переміщуються в межах бізнесу:
- фінансова стійкість та ліквідність
- стратегії підвищення прибутку
– Як за 10 хвилин уявити та проаналізувати. результати діяльності. Звіт KPI на 1 сторінці
Модуль 2. Як створити систему управлінського обліку у компанії
– яка інформація має бути в управлінському обліку, вимоги до неї заінтересованих осіб: Ген. директора, ТОП менеджменту, мідл – менеджменту
- як об'єднати бухгалтерський та управлінський облік. Відмінності бухгалтерського та управлінського обліку
- План застосування управлінського обліку. Визначення ключових вимог до управлінського обліку. Чек-лист вимог до УУ (кейс)
- 4 варіанти побудови управлінського обліку та як вибрати програмний продукт для ведення управлінського обліку.
- основні процеси управлінського обліку
- хто має відповідати за організацію процесів збору, обробки та проведення операцій на обліку
- Регламентація управлінського обліку: Графіки документообігу, Положення про фінансову службу, Приклади положень, техкарт та регламентів
- правила управлінського обліку, про які не варто забувати
- кроки щодо впровадження управлінського обліку
Модуль 3. Розробка облікової політики, яка має бути прописана
- архітектура управлінського обліку
- Як об'єднати управлінський та бухгалтерський облік
- вимоги ключових користувачів до управлінської інформації
- правила обліку дебіторки та доходів від реалізації
- правила формування вхідної собівартості та собівартості вибуття
- правила обліку витрат та розподілу витрат
- правила обліку необоротних активів
- правила розрахунку курсових різниць
- правила взаєморозрахунків із Власниками бізнесу
- правила взаєморозрахунків із совими організаціями
- правила закриття періоду та формування фінансового результату
Модуль 4. Як побудувати систему операційного контролю. Організація контролю на підприємствах, створювати службу контролю чи ні
- Організація ефективної роботи служби контролю: регламенти, таблиці контролю;
- захист активів та власності, ефективне використання наявних ресурсів, зниження ризиків прийняття помилкових рішень менеджерами підприємства;
- ефективна взаємодія з учасниками, службами, відділами, філіями підприємства;
- Забезпечення достовірності фінансової інформації.
- Організація операційного процесу в часі: тривалість циклу та процесу, нормативи на виконання операцій, облік робочого часу, угруповання процесів
- ведення операційно-вартісного обліку та аналіз АВС
- вибираємо спосіб організації контролю якості: незалежний чи інтегрований
- інформаційне забезпечення процесу контролю та управління
- Ключові показники Верхнього рівня для СЕО/Власника
- Тижневі Спринти бізнесу та впровадження візуального менеджменту
- Управління старінням дебіторської заборгованості
- ключові KPI у режимі реального часу

 

3. Фінансовий аналітик

Програма:
Модуль – фінансовий аналітик
1. Основи фінансової математики:
Облік вартості грошей у часі: дисконтування, нарощування
Оцінка грошових потоків та ануїтетів
Облік інфляції в оцінці грошових потоків
2. Оцінка ефективності реальних інвестицій:
Розрахунок чистої наведеної вартості проекту
Розрахунок внутрішньої норми прибутковості
Розрахунок періоду окупності
Раціонування капіталу
3. Оцінка ефективності фінансових інвестицій:
Розрахунок справедливої ​​вартості та прибутковості облігацій
Розрахунок справедливої ​​вартості та прибутковості акцій
Розрахунок справедливої ​​вартості та прибутковості інших фінансових інструментів
4. Оцінка вартості капіталу:
Оцінка складових позикового капіталу
Оцінка складових власного капіталу
Розрахунок середньозваженої вартості капіталу
Застосування СПК у аналітичних розрахунках
5. Оцінка ризику у фінансових розрахунках:
Оцінка ризику
Методи вибору рішення в умовах ризику та невизначеності
Модель TARA
Модуль – фінансовий аналіз у Excel 1.
1. Базові інструменти в Excel. Інформація для новачків і тих, хто не впевнений в актуальності своїх навичок користувача.
Умовне форматування, оформлення таблиць, просте представлення даних – згадуємо інструменти, що допомагають швидко та просто перетворити візуальне представлення даних. На прикладах навчимося візуально перетворювати дані, порівняємо в якому вигляді інформація сприймається краще.
Логічні формули, формули посилань та пошуку, робота з текстом – знайомимося або згадуємо формули, що істотно полегшують життя бухгалтера, економіста та фінансиста.На прикладах розберемо, коли навіщо використовуються логічні формули, як працюють вкладені формули, що таке і як працює ВПР, як можна працювати з текстом в Excel і де застосовується в аналізі фінансової інформації.
Зведені таблиці – корисний інструмент під час роботи з різними таблицями даних.На прикладах розрізнених масивів збудуємо таблиці у вигляді, придатному для подальшої роботи та аналізу. Познайомимося з формулами, що замінюють зведені таблиці.
2. Формуляри звітів, наповнюємо даними, аналізуємо та робимо візуальне подання.
Типові форми основних та допоміжних звітів, наповнення цих звітів з використанням формул та зведених таблиць.Неформальні правила створення структури фінансових даних та роботи з ними.
Візуальне представлення підсумків, типові дашборди для керівників та зацікавлених користувачів.

 

Лектори програм: Мінько Наталія, Немирівський Ігор, Старожукова Інна Альбертівна, Нестерова Світлана.