HR-бренд успішної компанії
Описание

Ірина Ілейко – сертифікований бізнес-тренер, психолог, консультант, коуч перших осіб компаній, HR Business partner компанії «Центр бізнес-технологій ТОТ».
Має 15-тирічний досвід роботи в управлінні людськими ресурсами, у тому числі в розробці кадрової політики, формуванні й управлінні HR-підрозділом, організації та супроводі повного циклу системи навчання та розвитку.
Впровадженні консалтингові проєкти за даним напрямом: проєкт «Універсальний менеджер» для підрозділів, розробка і проведення заходів для формування позитивного іміджу компанії, підвищення рівня лояльності співробітників (дослідження, опитування, статті, конфліктні ситуації, корпоративний сайт) і багато інших.
Кому: менеджерам по персоналу, HR-директорам, HR-менеджерам і HR-бізнес-партнерам, менеджерам середнього і топ-рівнів, проєктним менеджерам, власникам бізнесу.
Ціль бізнес-тренінгу: поглибити розуміння HR-брендингу, навчитись аналізувати внутрішні та зовнішні можливості створення й впровадження HR-бренду вашого підприємства, а також отримати навички професійного просування HR-бренду.
Після проходження тренінгу ви навчитесь:
- визначати цільові аудиторії HR-брендингу
- розуміти усі ризики, можливості й основні помилки щодо створення та впровадження HR-бренду
- опанувати алгоритм створення та впровадження HR-бренду
- сформувати зовнішній і внутрішній НR-бренди вашої компанії
- обирати оптимальні канали для просування вас як роботодавця
- уникати типових помилок у побудові НR-бренду
- оцінювати економічний вплив від впровадження НR-бренду на фінансові показники підприємства
Дни недели занятий | на выбор |
---|---|
Время занятий | на выбор |
Занятий в неделю | |
Длительность занятия | 8 годин |
Часы занятий | |
Группы | до 10 чел. |
Возраст аудитории | Взрослые |
Вид подготовки | Тренинг |
Город | Киев |
Преподаватель | специалист-практик |
Учебные материалы | входять у вартість |
Пробное занятие | |
Документ об окончании | Сертифікат |
Опции | Групповые занятия, Корпоративное обучение |
Трудоустройство | Нет |
Условия трудоустройства |
Запись на курс
Программа обучения
1. Актуальність HR-бренду для компанії
- HR-бренд роботодавця: що це таке?
- Ключові задачі й показники його ефективності
- Ризики, можливості й основні помилки відносно створення та впровадження HR-бренду
- Взаємозв’язок HR-бренду з брендом компанії
- Хто повинен займатися формуванням HR-бренду?
- Приклади: як рівень залученості співробітників впливає на фінансовий результат компанії
2. Основні цільові аудиторії HR-брендингу
- Працівники компанії та їх друзі
- Колишні співробітники
- Персонал клієнтів і партнерів компанії
- Персонал компаній-конкурентів
- Лідери думок, журналісти, блогери тощо
3. Етапи створення і впровадження HR-бренду
- Фактори, які впливають на HR-бренд:
- вид бізнесу
- система управління
- корпоративна культура
- система мотивації
- зміст роботи
- можливості кар’єрного, професійного й особистого зростання
- Визначення поточного іміджу компаній й оцінка її ділової репутації (ЗМІ, відгуки, слухи)
- Аналіз зовнішніх можливостей створення й впровадження HR-бренду
- Алгоритм створення й впровадження HR-бренда:
- генерація та відбір ідей
- розвиток концепції
- тестування
- розробка програми запуску
- тестовий запуск
- комерційний запуск
4. Внутрішній HR-бренд
- Взаємозв’язок HR-бренду й основних процедур в управлінні персоналом
- підбір і адаптація співробітників
- контроль виконавчої дисципліни
- отримання системного зворотного зв’язку від керівництва
- мотивація і стимулювання персоналу
- оцінка та формування кадрового резерву
- організація ротації персоналу
- дотримання коректної процедури звільнення співробітників
- Правила формування корпоративної культури
- Система наставництва в компанії і програма адаптації новачків
- Розробка і впровадження системи навчання і корпоративних заходів
- Залученість перших осіб до процесу створення та впровадження HR-бренду компанії
5. Зовнішній HR-бренд
- Створення бренд-бука компанії (концепція, ім’я, зовнішній вигляд)
- Розробка комунікативної стратегії
- Розвиток кар’єрного розділу на сайті компанії
- Позиціонування компанії у соціальних мережах
- Як і де створювати «правильну кар’єрну сторінку»?
- Створення контент-плану
6. Канали просування зовнішнього HR-бренду
- Поточні співробітники компанії
- Кандидати на вакантні посади
- Колишні співробітники
- Персонал клієнтів і партнерів
- Представники ЗМІ: газети, журнали, книги, ТБ, радіо й інші
- Побудова роботи з ВУЗами
- Інтернет (e-mail розсилка, соціальні мережі)
- Зовнішня реклама (стенди, плакати, рекламні повідомлення на службових автомобілях)
- Сарафанне радіо
7. Особистий бренд співробітника компанії
- Оцінка повноти заповнення і регулярності ведення особистого профілю співробітника компанії в соціальних мережах
- Програма запуску особистого брендингу
8. Помилки в побудові HR-бренду
- Зовнішнього HR-бренду не буває без внутрішнього й навпаки
- Економія чи надлишкове фінансування
- Надлишкова оптимізація HR-процесів
- Порушення послідовності етапів реалізації
- Недооцінка ролі перших осіб у побудові HR-бренду
- Помилки в реалізації заходів щодо просування внутрішнього та зовнішнього HR-брендів
9. Економічний ефект від впровадження HR-бренду
- Система оцінки економічного ефекту від впровадження HR-бренду
- Основні показники ефективності
- м. Київ, вул. Еспланадна, 28