Копірайтинг

Идет набор на курс!
Срок обучения
16 занять
Стоимость:
Стоимость за весь курс
4 000 грн.
В месяц
2 000 грн.
Описание
Копірайтинг

Хто такий копірайтер? Автор, здатний красиво писати? Ні. Це людина, яка вирішує бізнес-завдання за допомогою текстів.

На курсі Ви отримаєте:

  • Двокомпонентні заняття: теоретична, практична частина
  • Живий, динамічний діалог з наставником
  • Можливість отримати роботу віддалено або в офісі

Викладач: SEO-копірайтер, керівник відділу копірайтингу Wezom. Колись також була студентом Академії Wezom, тому знає всі секрети "правильного" викладання!

Дни недели занятий вт, чт
Время занятий вечер
Занятий в неделю 2
Длительность занятия 1,5 години
Часы занятий 18:00, 18:30, 19:00, 19:30
Группы до 12 чел.
Возраст аудитории Студенты, Взрослые
Вид подготовки Базовый курс
Город Херсон
Преподаватель специалист-практик
Учебные материалы
Пробное занятие
Документ об окончании Сертифікат
Опции Групповые занятия, Индивидуальное обучение
Трудоустройство Нет
Условия трудоустройства

Запись на курс

Пользователи
Select people to associate with this registration.
This registration is for
Select person
Person type
New Контакт

Программа обучения

  1. Перетворюй слова в гроші: хто такий копірайтер і чим він насправді займається? Типи комерційних текстів
  2. Структура тексту. Як "зачепити" читача з перших рядків
  3. Стиль і редактура. Інструменти для автоматизованої перевірки
  4. Текстовий голос бренду. Вчимося писати переконливо
  5. Текст, що продає. 3 класичні техніки, які працюють завжди
  6. ІНСТРУМЕНТИ ЗАЛУЧЕННЯ. Топ-15 робочих технік з прикладами
  7. SEO, LSI. Тонкощі написання контенту для просування. Повний розбір інструментів для семантичної "настройки" тексту
  8. Контент для соціальних мереж, месенджерів і розсилок. Чат-боти і воронки продажів
  9. E-mail-маркетинг. Тексти для поштових розсилок
  10. Лендінг. Призначення і структура сайтів-одностранічнік
  11. Брендовий прес-реліз. Неймінг. УТП і відбудова
  12. Думаєш написав текст, і ти класний? Загаловок, який працює. Шаблони і робочі приклади
  13. Цільова аудиторія. Як скласти портрет читача і знайти тон, відповідний для розмови з кожним? Бриф - ключ до 100% результату
  14. Інсайти зі світу копірайтингу. Прості істини, до яких інші приходили роками. Типові помилки і як їх уникнути
  15. Портфоліо і його оформлення. Як продати свої послуги? Де шукати клієнтів? Урок від HR
  16. Підсумки курсу: аналіз, результати
Адрес:
  • г. Херсон, ул. Ярослава Мудрого, 12/14, Б (IT-компания Wezom)