Курс E-commerce: Як почати продавати в інтернеті

Идет набор на курс!
Срок обучения
2,5 місяці - 30 академ.годин
Стоимость:
Стоимость за весь курс
8 500 грн.
Описание
Курс E-commerce: Як почати продавати в інтернеті

Мета курсу E-commerce: Як почати продавати в інтернеті навчити слухачів основам електронної комерції, щоб вони змогли успішно запускати та управляти інтернет-магазинами, використовуючи різноманітні платформи для продажу товарів і послуг.

Викладач курсу: Богаєнко Ольга Ігорівна - професіонал із 16+ років досвіду в маркетингу та понад 13 років у керівних ролях. ЇЇ кар’єрний шлях поєднує управління масштабними проєктами, створення брендів із нуля та впровадження ефективних маркетингових стратегій у динамічних і конкурентних галузях.

Поєднуючи теорію із практикою, надає студентам і слухачам інструменти, які допомагають ефективно працювати в реальних умовах. Це навчання про те, як створити працюючі бізнес-моделі, розробити стратегії та впровадити їх, використовуючи доступні технології.

Освіта:

  • Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, магістр філології.
  • Харківський національний економічний університет, бакалавр із менеджменту та маркетингу.
  • Еріксонівський університет коучингу, сертифікат професійного коуча (2020).
  • Курс Project Management, Practical Leadership Skills, CRM-системи, Google Ads та Facebook Ads (2022–2023).
  • E-commerce & Marketing Course (2023).

Методи нашого навчання:

  • Лекції з теорією та практичними прикладами.
  • Практичні заняття з налаштування інтернет-магазинів, роботи з платформами.
  • Кейс-стаді: реальні приклади з успішних онлайн-магазинів.
  • Робота з груповими проєктами та презентаціями.
  • Обговорення досвіду реальних бізнесів у сфері електронної комерції.

Кому підходить навчання?

  • Початківці у сфері електронної комерції.
  • Малі та середні підприємці.
  • Маркетологи та фахівці з digital-маркетингу.
  • Представники малого та середнього бізнесу.
  • Блогери, інфлюенсери, фрилансери.
  • Професіонали з управління проєктами або продажами.
  • ІТ-спеціалісти.
  • Засновники стартапів та продуктових бізнесів.
  • Студенти та молоді спеціалісти.
  • Експерти з логістики та постачання товарів.

Після курсу учасники:

  1. Умітимуть налаштувати і запускати онлайн-магазини на популярних платформах.
  2. Зрозуміють, як ефективно продавати в інтернеті через різноманітні канали: SEO, реклама в соцмережах та платні оголошення.
  3. Зможуть налаштовувати платіжні системи, працювати з логістикою і аналітикою.
  4. Опанують основи розвитку та масштабування бізнесу в e-commerce.

Курс завершується складанням підсумкового тесту та захистом індивідуального проєкту. Успішні слухачі отримають сертифікат про проходження курсу.

Приєднуйтесь до нашого курсу, і ви отримаєте не лише знання, а й практичні інструменти для успішної кар’єри!

Дни недели занятий на выбор
Время занятий на выбор
Занятий в неделю
Длительность занятия
Часы занятий
Группы
Возраст аудитории Студенты, Взрослые
Вид подготовки Базовый курс
Город Онлайн
Преподаватель специалист-практик
Учебные материалы
Пробное занятие
Документ об окончании Сертифікат
Опции Групповые занятия, Индивидуальное обучение
Трудоустройство Нет
Условия трудоустройства

Запись на курс

Пользователи
Select people to associate with this registration.
This registration is for
Select person
Person type
New Контакт

Программа обучения

Модуль 1: Вступ до електронної комерції

  • Що таке електронна комерція (e-commerce) та її важливість у сучасному світі.
  • Основні типи електронної комерції: B2C, B2B, C2C, C2B.
  • Вибір ніш і аналіз ринку.
  • Як знайти свою аудиторію для онлайн-продажів.
  • Огляд найбільш популярних платформ для створення інтернет-магазинів (Shopify, WooCommerce, Wix, Magento).
  • Різниця між різними платформами для запуску e-commerce бізнесу.

Модуль 2: Оформлення та налаштування інтернет-магазину

  • Як вибрати домен і хостинг для інтернет-магазину.
  • Створення та налаштування інтернет-магазину: кроки створення платформи для продажу.
  • Оформлення магазину: важливість UX/UI, оформлення товару, оптимізація під мобільні пристрої.
  • Опрацювання карток товарів, категорії товарів, фотографії та опис товарів.
  • Стратегії для залучення відвідувачів до магазину (SEO).
  • Рекомендації по вибору шаблонів дизайну та їх адаптація під ваш бренд.

Модуль 3: Платежі та логістика

  • Як вибрати платіжні системи для прийому онлайн-платежів (PayPal, Stripe, LiqPay, та інші).
  • Як налаштувати безпечні способи оплати на вашому сайті.
  • Пошук постачальників і організація логістики для доставки товарів.
  • Вибір служб доставки, оптимізація часу та витрат на логістику.

Модуль 4: Маркетингові стратегії для онлайн-продажів

  • Продуктова стратегія:як правильно продавати товари онлайн.
  • Як сформувати ціни, знижки, акції та інші маркетингові інструменти.
  • Вступ до цифрових маркетингових інструментів: пошукова оптимізація (SEO), платна реклама (PPC), маркетинг у соціальних мережах.
  • Реклама у Google Ads і соціальних мережах (Facebook, Instagram).
  • Розробка стратегії контент-маркетингу та email-маркетинг для привернення уваги до магазинів.
  • Робота з лояльністю клієнтів через реферальні програми та програми лояльності.

Модуль 5: Аналітика та оптимізація бізнесу

  • Інструменти аналітики та моніторинг результатів: Google Analytics, підключення відстеження.
  • Як збирати, аналізувати дані та зробити на їх основі зміни для покращення бізнес-стратегії.
  • Як зменшити витрати та збільшити конверсію через тестування та оптимізацію (A/B тестування, оптимізація витрат).
  • Моніторинг продуктивності та рішення на основі звітів: розробка фінансових звітів і аналізу продуктивності.

Модуль 6: Розвиток та масштабування бізнесу

  • Як масштабувати e-commerce бізнес: основи експансії на нові ринки, налагодження постійних продажів.
  • Пошук партнерств, встановлення колаборацій і франшиз.
  • Додавання нових продуктів і послуг в онлайн-магазин.
  • Використання відгуків клієнтів для вдосконалення обслуговування.

Модуль 7: Використання соцмереж для просування товарів

  • Як використовувати соціальні мережі для просування товарів: Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube.
  • Реклама в Instagram та Facebook: кроки налаштування та ведення кампаній.
  • Управління соціальними акаунтами для залучення клієнтів: як будувати комунікацію з аудиторією та адаптувати контент.
  • Контент план для маркетингу в соцмережах. -Техніки для створення привабливого контенту.

Модуль 8: Підсумковий проєкт

  • Практичне застосування отриманих знань: створення плану з налаштування та запуску власного інтернет-магазину.
  • Оцінка ефективності маркетингових кампаній та аналіз потенціалу продукту на ринку.
  • Презентація фінальних проєктів, обговорення та зворотний зв’язок від викладачів.
Адрес:
  • м. Дніпро, вул. Лазяря Глоби, 4