Курс графічного дизайну. Від Лого та Іконок до Брендбуку та Веб-дізайну
Описание

Сучасний курс графічного дизайну — ми проведемо вас крізь теорію до практики, ви почнете з лінії, а закінчите логотипом, і навчитеся втілювати свої ідеї в життя.
Під час курсу ви будете працювати в таких програмах, як Photoshop та Illustrator, навчитеся створювати логотипи з нуля, познайомитеся зі створенням айдентики, навчитеся презентувати свій проект замовнику та привабливо оформлювати його до свого портфоліо. Ми повністю готуємо всіх наших студентів до того, щоб вони могли повноцінно працювати на ринку, орієнтуватися в тому, як реалізуються найрізноманітніші творчі та комерційні проекти.
Після закінчення курсу ви зможете потрапити на стажування до ART LEMON.
Викладач: Анастасія Парна
- Graphic designer
- 9+ років професійно фотографує;
- 6+ років у графічному дизайні;
- Не втомлюєься вкладати сили, кошти та натхнення у своє навчання і з радістю поділиться знаннями з вами.
Курси графічного дизайнера будуть ідеальними для:
- Новачків у дизайніПрактикуючих графічних дизайнерів, які ніколи не займалися айдентикою
- Фахівців із контенту та маркетингу
- Співробітників поліграфічних компаній
- Власників бізнесу та менеджерів вищої ланки
Дни недели занятий | на выбор |
---|---|
Время занятий | на выбор |
Занятий в неделю | 2 |
Длительность занятия | 2 години |
Часы занятий | |
Группы | |
Возраст аудитории | Студенты, Взрослые |
Вид подготовки | Базовый курс |
Город | Днепр |
Преподаватель | специалист-практик |
Учебные материалы | |
Пробное занятие | |
Документ об окончании | Сертифікат |
Опции | Групповые занятия |
Трудоустройство | Нет |
Условия трудоустройства |
Запись на курс
Программа обучения
-
Навіщо потрібен графічний дизайн?
Коротка історія дизайну та типографії. Принципи гарного дизайну та де його знайти. Дизайн-мислення. Етапи створення дизайну. Тренди. Чек-лист готовності до навчання та поради психологів, як його краще організувати.
-
Illustrator для дизайнерів
Знайомство з інтерфейсом Adobe Illustartor. RGB, CMYK – поняття, відмінності та застосування. Види шрифтів.
-
Композиція
Значення композиції. Основні види та правила композиції. Від теорії до практики. Ресурси Behance, Dribble, Pinterest.
-
Психологія кольору, шрифтів, форм
Які є функції у кольорів. Форми та їх значення. Які є шрифти та як правильно їх підібрати. Яких результатів можна досягти в маркетингу завдяки психології?
-
Ілюзія в дизайні та 3D
Як працюють оптичні ілюзії? Які є ілюзії в дизайні? Як їх можна круто використати?
-
3D в Illustrator
Навіщо взагалі 3D? Як працювати з цим в Ілюстраторі? Створення класичних і незвичних форм. Повне занурення у можливості Ai.
-
Створення іконок
Навіщо взагалі створювати іконки, якщо їх валом в інтернеті? Основи створення іконок. Підготовка іконок до роботи в системі. Іконки для сайту та соцмереж.
-
Патерни
Що таке патерни та як їх використовувати? Патерни в айдентиці: що робить бренд унікальним? Як дізнатися, які патерни актуальні?
-
Креативи для соцмереж
Основні правила та поради створення креативів. Як створити клікабельний креатив? Як писати офери в креативах, що продають? Які зображення використовувати? Як створювати креативи на комп’ютері та телефоні. Помилки при створенні.
-
Розробка стікерів
Як вони виникли та де їх використовувати. Як їх правильно намалювати? На що варто звернути увагу при створенні стікерів? Як їх завантажити в соцмережі? Як підготувати стікери до друку? Технічна частина: скетчинг, модульна сітка.
-
Захист першого проекту
Захист першого дизайнерського проекту (стікери, креативи для їх реклами). Завантаження
стікерів у Telegram. Зворотній зв’язок від групи та викладача. -
Photoshop для дизайнерів
Знайомство. Інструменти Adobe Photoshop. Робочий простір. Основні напрямки застосування Adobe Photoshop. Шари та маски. Ефекти. Ретуш. Колаж.
-
Основи брендингу та айдентики
Що потрібно для приголомшливого бренду? Сутність, значення, етапи розробки. Які задачі виконує дизайн? Початок створення власного бренду. Бренд, брендинг, айдентика – розбираємося в термінології. Мода в айдентиці. Стратегія та дослідження.
-
Розробка та підготовка другого проекту
Бренд-платформа та комунікаціний дизайн. Бриф проекта. Креативне мислення. Логотип та фірмовий стиль. Задачі логотипу. Як створити гарний логотип? Створення логотипу наодинці та в команді. Композиція логотипу.
-
Робота над проектами в групі
Особливості групової проектної роботи в житті дизайнера. Обговорення брифу та меж відповідальности. Розподіл етапів. Перші кроки в розробці.
-
Самостійна робота над проектами
Різні формати роботи над проектом. Підготовка проекту до презентації. Чек-лист самостійної перевірки.
-
Веб-дизайн
Особливості створення дизайну для сайту. Основні правила веб-дизайну. Які є табу? Створення дизайну сайту для власного проекту.
-
Mock-up
Що таке мокапи та навіщо вони нам? Робота з готовими мокапами. Створення власних мокапів. Mock-up у 2022.
-
Бренд-бук і гайдлайни
Яка різниця між бренд-буком та гайдлайном? Їх важливість для бренду. Як найкраще створити бренд-бук та гайдлайни.
-
Презентація для клієнта
Що взагалі показувати клієнту? Як аргументувати свою роботу? Як працювати з правками та як їх обмежити. Створення презентації власного проекту.
-
Портфоліо та пошук клієнтів
Як просунути себе, як знайти клієнта та працювати з ним. Які є правила роботи з клієнтом? Клієнт завжди правий? Словник клієнта. Оформлення власного портфоліо.
- Дипломний проект
- м. Харків