Курс IT SALES. Чому так дорого?

Идет набор на курс!
Срок обучения
2 місяці, 16 занять, 32 години
Стоимость:
Стоимость за весь курс
12 100 грн.
Описание
Курс IT SALES. Чому так дорого?

Чи тобі набридло бути звичайним менеджером із продажу, який отримує у гривні? Ти вмієш спілкуватися з людьми, але тобі не вистачає досвіду у великих переговорах? А може, тебе зупиняє незнання специфіки продажів в IT сфері?

Якщо ти хоч на одне з цих питань відповів “так”, то “Welcome to our IT Sales Course”!

Ми покажемо, як грамотний менеджер може мати заробітну плату Senior розробника, а працювати легше та менше.

Ти освоїш техніки ведення переговорів і забудеш про поняття “дорого”. А також прокладеш хороший шлях для своєї кар’єри і побудуєш свій відділ продажу.

Якщо ти все ще не можеш відвести погляд від нашого курсу, тобі точно варто записатися до нас. Не упускай свій шанс, сконвертуй свою зарплату в $.

Курс ідеально підійде для:

  • IT Sales Assistant, який хоче вирости у RockStar Manager
  • IT Sales Manager, який мріє очолити відділ продажу
  • Freelancerа, який хоче більше не гуглити як складати Cover Letter
  • CEO або CTO, який хоче вивести свою команду на новий рівень
Дни недели занятий на выбор
Время занятий на выбор
Занятий в неделю 2
Длительность занятия 2 години
Часы занятий
Группы
Возраст аудитории Студенты, Взрослые
Вид подготовки Базовый курс
Город Харьков
Преподаватель специалист-практик
Учебные материалы
Пробное занятие
Документ об окончании Сертифікат
Опции Групповые занятия
Трудоустройство Нет
Условия трудоустройства

Запись на курс

Пользователи
Select people to associate with this registration.
This registration is for
Select person
Person type
New Контакт

Программа обучения

Хто такий менеджер Sales?

  • Огляд IT-індустрії
  • Як, кому і що продають у iT.
  • Напрями продажів у ІТ: B2B, B2C, B2G- business to government
  • Градація компаній за напрямом діяльності
  • Що Sales Manager повинен знати про процес розробки та/або продукт, щоб впевнено спілкуватися з клієнтом.

Як шукати та залучати клієнтів: Лідогенерація

  • Як проводити аналіз ринку та визначати цільову аудиторію.
  • Як знайти та кваліфікувати лід
  • Які підходи до лідогенерації використати, щоб швидко та якісно знаходити клієнтів.

Як продавати клієнтам: воронки Inbound продажи vs. Outbound продажі

  • Як Sales Manager веде клієнта по вирві і визначимо, як прискорити процес, щоб швидше вигравати угоду і збільшувати конверсію.
  • Як правильно робити допродаж, щоб підвищувати середній чек угоди.

Робота з CRM-системами та звітністю

  • Програми з якими працює менеджер з продажу
  • Документація для роботи Sales відділу

Практика CRM-ситстема

  • Реєструємось та вивчаємо CRM
  • Які завдання вирішує CRM-система у продажах
  • Як зменшити кількість рутинних операцій та оптимізувати роботу.
  • Як вести процес укладання угоди, починаючи з першого контакту, закінчуючи продажем.
  • Як аналізувати показники та спрогнозувати продаж.

Upwork, Clutch, AngelList – що ще? Продажі через Facebook, Linkedin, Twitter

  • Upwork та інші iT біржі
  • Сайти роботи
  • Бізнес соцмережі LinkedIn, XING, ін.
  • Соціальні мережі

Закриття угоди

  • Навчимося обробляти заперечення клієнтів, після яких вони будуть готові купити, зрозумієте як продавати легко і навіть із задоволенням.
  • Розберемося, як не давати внутрішнім “стопперам” заважати продавати.
  • Техніка закриття угоди.
  • Тиск під час розмови.

Типологія клієнтів. Класичні міфи заперечень.

  • Навчимося обробляти заперечення клієнтів, після яких вони будуть готові купити, зрозумієте як продавати легко і навіть із задоволенням.
  • Розберемося, як не давати внутрішнім “стопперам” заважати продавати.
  • Типи клієнтів.
  • Особливості кожного типу.

Скрипти для продажу

  • Типи скриптів та їх структура
  • Навіщо потрібні скрипти, чи потрібно їх навчати
  • Як скласти скрипт для продажу та як прописати роботу з запереченнями
  • Чи варто змінювати та переглядати скрипт
  • Чи потрібний скрипт для зустрічі з клієнтом онлайн або офлайн

Cold call і cold letters

  • Який сценарій використовувати у холодних продажах
  • Як продати і скільки потрібно касань
  • Як зацікавити клієнта. Формування УТП
  • Як правильно говорити про ціну

Бізнес-комунікація: листування, messengers, бізнес етикет.

  • Сучасний діловий стиль коммунікації .Основні правила ділового листування
  • Листи та повідомлення у месенджерах: структура, типові помилки та розробка шаблонів.
  • Як зробити так, щоб на листи відповідали

Правила успішних переговорів. Як подолати страх дзвінка.

  • Формула продажів.
  • як привернути клієнта до себе.
  • етап відкриття клієнта.
  • збір інформації про клієнта.
  • правильна комунікація.
  • робота з відкритими та закритими питаннями.

Основи інтернет маркетингу для сейлзів

  • Робота Sales-менеждера з маркетологом.
  • Що таке digital marketing та чим він відрізняється від звичайного маркетингу;
  • Робота сейлс та маркетингу зі створення цілісного value proposition;
  • Маркетингові інструменти, що працюють у зв’язку з продажами (або що таке business development);
  • Основні майданчики для роботи із вашою цільовою аудиторією;
  • Re-marketing як інструмент роботи з неактивними, лідами, що не визначилися або відмовилися.

Основні KPI sales менеджера. Створення портрета клієнта

  • Навчимося відстежувати ефективність продажів для виконання KPI.
  • Ключові показники менеджера з продажу

Топ інструментів продаж менеджера? Мотивація, тайм менеджмент.

Курс проводитLemon.School
Адрес:
  • м. Харків