Курс з інтернет-маркетингу
Описание

Складіть повне уявлення про онлайн-маркетинг - від PPC до UX. Освойте digital-інструменти. Просувайте ваш бізнес онлайн.
Цей курс підійде всім, хто цікавиться маркетингом, хоче освоїти нову професію та хоче зрозуміти, як отримати максимум результатів від онлайн-просування.
- Початківцям, які хочуть почати кар'єру в digital і отримувати підтримку експертів індустрії
- Молодим спеціалістам, які вже працюють у сфері маркетингу, але націлені підняти знання на новий рівень і заробляти більше
- Підприємцям, які хочуть просувати свій товар чи послугу самостійно, а також хочуть розуміти роботу маркетинг-команди та підрядників
Після закінчення навчання ви вмітимете:
- Аналізувати аудиторію сайтів та створювати її портрет
- Запускати рекламні кампанії в Google Ads, оцінювати ефективність
- Проводити детальну аналітику рекламних кампаній
- Розробляти і впроваджувати цифрову стратегію та контент-план
- Делегувати просування бізнесу та спілкуватися з фахівцями однією мовою
- Отримувати дані про аудиторію та аналізувати ці дані
- Розраховувати бюджет та просування
- Проводити внутрішню та зовнішню пошукову оптимізацію
- Просувати в Facebook, Instagram, на YouTube і через e-mail розсилки.
Дни недели занятий | по будням |
---|---|
Время занятий | вечер |
Занятий в неделю | 2 |
Длительность занятия | 2 години |
Часы занятий | 19:00, 19:30, 20:00, 20:30, 21:00 |
Группы | до 16 чел. |
Возраст аудитории | Старшеклассники, Студенты, Взрослые |
Вид подготовки | |
Город | Онлайн |
Преподаватель | специалист-практик |
Учебные материалы | |
Пробное занятие | |
Документ об окончании | Сертифікат |
Опции | Групповые занятия |
Трудоустройство | Нет |
Условия трудоустройства |
Запись на курс
Программа обучения
SMM (Social Media Marketing)
Цей блок допоможе вам зрозуміти особливості просування товарів та послуг через ключові соціальні мережі – Facebook та Instagram. Ви отримуєте відповідь на запитання «Як зробити соцмережі не лише цікавими з боку контенту, а й прибутковими»
- Огляд соціальних мереж та платформ
- Побудова стратегії роботи у соцмережах
- Контент-план
- Просування у соціальних мережах
- Реклама у соціальних мережах
- PR у соціальних мережах
- Автоматизація роботи у соціальних мережах
PPC (Pay Per Click)
Протягом цього блоку ви вивчатимете все, що важливо знати про контекстну рекламу.
- Контент блоку
- Google Ads - старт
- Google Ads - занурення
- Медійна реклама в Google Ads
- Навіщо потрібен YouTube та відеореклама
- Інструменти для eCommerce
- Прайс-агрегатори, товарна реклама, CPA, тизери
Digital-стратегії SEO
SEO-оптимізація сайту приносить хороші результати, але тільки в тому випадку, якщо ви це робите "в довгу" і готові вкладати в SEO-оптимізацію час та ресурс. В рамках блоку поговоримо про те, як ефективно використати SEO для онлайн просування бізнесу.
- Основи SEO
- Внутрішня оптимізація
- Оптимізація структури веб-сайту. Зовнішня оптимізація
- Методи UX досліджень (опитування ЦА, GA)
- Аналіз сайту, SEO-аудит
UX (User Experience)
Ваші сайти, платформи та програми можуть мати суперконтент і бути дійсно цікавими для користувачів, але лише одна помилка в UX може позбавити ваш бізнес потенційних клієнтів.
- Що таке User Experience, відмінності між напрямками AI, UX, UI
- Взаємозв'язок UX з іншими інструментами онлайн-маркетингу
- Основні інструменти UX
- Методи UX досліджень (опитування ЦА, GA)
- Складання портретів користувачів, customer journey map
- Юзабіліті-тестування
E-mail маркетинг
Розсилки приносять гроші, підвищують впізнаваність вашого бренду та працюють як ефективний канал комунікації з аудиторією, але тільки коли ви чітко розумієте, як користуватись цим інструментом.
- Основні поняття e-mail маркетингу
- Комплекс інструментів e-mail маркетингу
- Як збирати бази передплатників
- Створення листів, аналітика листів
Контент-маркетинг
Контент – це не текст для тексту та не картинки для привернення уваги. Контент-маркетинг – це стратегія. Це як, коли і що саме ви повідомляєте вашу аудиторію, а найголовніше — для чого.
- Внутрішній текстовий контент
- Зовнішній текстовий контент
- Вибір TV (Tone of Voice)
- Inbound-маркетинг
Чат-боти
Чат-боти заощаджують час та ресурс вашої команди, зберігають ваші гроші та автоматизують стандартні бізнес-процеси. Чат-бот допомагає користувачеві швидко знаходити необхідну інформацію та вирішувати важливі питання без залучення менеджера.
- Навіщо потрібні чат-боти
- Чат-боти до різних месенджерів (Facebook, Telegram та ін.)
- Покрокове створення роботів
Аналітика
У ході цього блоку розглянемо, як відстежувати ефективність рекламних кампаній та на які показники можна спиратися. Також поговоримо про тунелі продажу: що це і для чого вони потрібні.
- GTM (Google Tag Manager): що це, навіщо він потрібен, розбір його особливостей
- Моделі атрибуції та багатоканальні послідовності
- Глибоке вивчення поведінкових факторів аудиторії
- м. Київ, вул. Жилянська, 128/28
- м. Київ, вул. Хорива, 11А