Курс з інтернет-маркетингу

Условия акции
Акция

4 525 ₴/міс. За умов оплати всього курсу: 27 150 ₴

Идет набор на курс!
Срок обучения
6 місяців
Стоимость:
В месяц
4 750 грн.
Описание
Курс з інтернет-маркетингу

Складіть повне уявлення про онлайн-маркетинг - від PPC до UX. Освойте digital-інструменти. Просувайте ваш бізнес онлайн.

Цей курс підійде всім, хто цікавиться маркетингом, хоче освоїти нову професію та хоче зрозуміти, як отримати максимум результатів від онлайн-просування.

  • Початківцям, які хочуть почати кар'єру в digital і отримувати підтримку експертів індустрії
  • Молодим спеціалістам, які вже працюють у сфері маркетингу, але націлені підняти знання на новий рівень і заробляти більше
  • Підприємцям, які хочуть просувати свій товар чи послугу самостійно, а також хочуть розуміти роботу маркетинг-команди та підрядників

Після закінчення навчання ви вмітимете:

  • Аналізувати аудиторію сайтів та створювати її портрет
  • Запускати рекламні кампанії в Google Ads, оцінювати ефективність
  • Проводити детальну аналітику рекламних кампаній
  • Розробляти і впроваджувати цифрову стратегію та контент-план
  • Делегувати просування бізнесу та спілкуватися з фахівцями однією мовою
  • Отримувати дані про аудиторію та аналізувати ці дані
  • Розраховувати бюджет та просування
  • Проводити внутрішню та зовнішню пошукову оптимізацію
  • Просувати в Facebook, Instagram, на YouTube і через e-mail розсилки.
Дни недели занятий по будням
Время занятий вечер
Занятий в неделю 2
Длительность занятия 2 години
Часы занятий 19:00, 19:30, 20:00, 20:30, 21:00
Группы до 16 чел.
Возраст аудитории Старшеклассники, Студенты, Взрослые
Вид подготовки
Город Онлайн
Преподаватель специалист-практик
Учебные материалы
Пробное занятие
Документ об окончании Сертифікат
Опции Групповые занятия
Трудоустройство Нет
Условия трудоустройства

Запись на курс

Пользователи
Select people to associate with this registration.
This registration is for
Select person
Person type
New Контакт

Программа обучения

SMM (Social Media Marketing)

Цей блок допоможе вам зрозуміти особливості просування товарів та послуг через ключові соціальні мережі – Facebook та Instagram. Ви отримуєте відповідь на запитання «Як зробити соцмережі не лише цікавими з боку контенту, а й прибутковими»

  • Огляд соціальних мереж та платформ
  • Побудова стратегії роботи у соцмережах
  • Контент-план
  • Просування у соціальних мережах
  • Реклама у соціальних мережах
  • PR у соціальних мережах
  • Автоматизація роботи у соціальних мережах

PPC (Pay Per Click)

Протягом цього блоку ви вивчатимете все, що важливо знати про контекстну рекламу.

  • Контент блоку
  • Google Ads - старт
  • Google Ads - занурення
  • Медійна реклама в Google Ads
  • Навіщо потрібен YouTube та відеореклама
  • Інструменти для eCommerce
  • Прайс-агрегатори, товарна реклама, CPA, тизери

Digital-стратегії SEO

SEO-оптимізація сайту приносить хороші результати, але тільки в тому випадку, якщо ви це робите "в довгу" і готові вкладати в SEO-оптимізацію час та ресурс. В рамках блоку поговоримо про те, як ефективно використати SEO для онлайн просування бізнесу.

  • Основи SEO
  • Внутрішня оптимізація
  • Оптимізація структури веб-сайту. Зовнішня оптимізація
  • Методи UX досліджень (опитування ЦА, GA)
  • Аналіз сайту, SEO-аудит

UX (User Experience)

Ваші сайти, платформи та програми можуть мати суперконтент і бути дійсно цікавими для користувачів, але лише одна помилка в UX може позбавити ваш бізнес потенційних клієнтів.

  • Що таке User Experience, відмінності між напрямками AI, UX, UI
  • Взаємозв'язок UX з іншими інструментами онлайн-маркетингу
  • Основні інструменти UX
  • Методи UX досліджень (опитування ЦА, GA)
  • Складання портретів користувачів, customer journey map
  • Юзабіліті-тестування

E-mail маркетинг

Розсилки приносять гроші, підвищують впізнаваність вашого бренду та працюють як ефективний канал комунікації з аудиторією, але тільки коли ви чітко розумієте, як користуватись цим інструментом.

  • Основні поняття e-mail маркетингу
  • Комплекс інструментів e-mail маркетингу
  • Як збирати бази передплатників
  • Створення листів, аналітика листів

Контент-маркетинг

Контент – це не текст для тексту та не картинки для привернення уваги. Контент-маркетинг – це стратегія. Це як, коли і що саме ви повідомляєте вашу аудиторію, а найголовніше — для чого.

  • Внутрішній текстовий контент
  • Зовнішній текстовий контент
  • Вибір TV (Tone of Voice)
  • Inbound-маркетинг

Чат-боти

Чат-боти заощаджують час та ресурс вашої команди, зберігають ваші гроші та автоматизують стандартні бізнес-процеси. Чат-бот допомагає користувачеві швидко знаходити необхідну інформацію та вирішувати важливі питання без залучення менеджера.

  • Навіщо потрібні чат-боти
  • Чат-боти до різних месенджерів (Facebook, Telegram та ін.)
  • Покрокове створення роботів

Аналітика

У ході цього блоку розглянемо, як відстежувати ефективність рекламних кампаній та на які показники можна спиратися. Також поговоримо про тунелі продажу: що це і для чого вони потрібні.

  • GTM (Google Tag Manager): що це, навіщо він потрібен, розбір його особливостей
  • Моделі атрибуції та багатоканальні послідовності
  • Глибоке вивчення поведінкових факторів аудиторії
Адрес:
  • м. Київ, вул. Жилянська, 128/28
  • м. Київ, вул. Хорива, 11А