Курс з контекстної реклами Google Ads

Идет набор на курс!
Срок обучения
2 місяці
Стоимость:
В месяц
3 900 грн.
Описание
Курс з контекстної реклами Google Ads

Курс з контекстної реклами - це напрямок, відкритий людині з будь-яким професійним бекграундом.

Зовсім необов'язково мати досвід у digital маркетингу, щоб стати фахівцем із контекстної реклами — достатньо бути цілеспрямованим та мати достатньо часу для навчання та прокачування отриманих знань.

Тривалість: 2 місяці, 2 рази на тиждень, з 19:00 до 22:00. 

Вік: 15-55 років.

Кому підійде курс?

  • Для новачків. Ви отримаєте нові навички, відпрацюєте їх на практиці, і вже через 9 тижнів ви освоїте нову, цікаву та високооплачувану спеціальність фахівця з контекстної реклами.
  • Маркетологам суміжних напрямів. Вивчаючи контекстну рекламу, ви познайомитеся із сучасними інструментами залучення аудиторії. Набудете досвіду на реальних прикладах і розширите сферу своєї діяльності.
  • Підприємцям. Ви зможете краще розуміти запит своєї аудиторії. Навчіться прораховувати ефективність рекламної кампанії, розподіляти рекламний бюджет та збільшити кількість своїх клієнтів. Ви зможете краще контролювати своїх маркетологів, підрядників та ставити точні т/з.

Після закінчення онлайн-курсу з контекстної реклами ви зможете:

  • Ви зможете якісно організовувати рекламні кампанії Google Ads. Дізнаєтесь як налаштовувати лічильники та звіти для максимально точної бізнес інформації.
  • Навчіться аналізувати результати Digital реклами за допомогою Google Analitics та зможете залучати потрібну аудиторію незалежно від бюджету.
  • Ви отримаєте практичні навички в роботі в Google Tag Manager і вам не потрібний буде програміст для керування JavaScript та HTML тегами. Ви зможете значно заощадити бюджет кампанії.
  • Створювати наочні та зрозумілі для замовника звіти в Data Studio, що просто необхідно працювати з клієнтами.
  • Вибудовувати систему KPI для бізнесу та зможете проаналізувати успішність та підвищити ефективність будь-якого підприємства.
  • Розробляти бізнес-стратегію бренду. Навчіться будувати довгостроковий план розвитку та прогнозувати успіхи бізнесу.
  • Зрозумієте як підвищити впізнаваність та забезпечити позитивну репутацію бренду.
Дни недели занятий по будням
Время занятий вечер
Занятий в неделю 2
Длительность занятия 3 години
Часы занятий 19:00, 19:30, 20:00, 20:30, 21:00, 22:00
Группы до 16 чел.
Возраст аудитории Старшеклассники, Студенты, Взрослые
Вид подготовки Базовый курс
Город Онлайн
Преподаватель специалист-практик
Учебные материалы
Пробное занятие
Документ об окончании Сертифікат
Опции Групповые занятия
Трудоустройство Нет
Условия трудоустройства

Запись на курс

Пользователи
Select people to associate with this registration.
This registration is for
Select person
Person type
New Контакт

Программа обучения

Основи Google Ads

  • Що таке Google Ads? Принципи роботи контекстної реклами
  • Переваги Google Реклами
  • Основні показники ефективності
  • KPI для проектів, бізнесу
  • Види рекламних кампаній. Для яких цілей різні види рекламних кампаній
  • Як працює аукціон? Формування ціни на клік. Показник якості
  • Встановлення та налаштування необхідного софту. Реєстрація акаунту (MCC + Рекламний) (практика)
  • Пошукові запити. Ключові слова. Мінус-слова. Типи відповідності ключових та мінус-слів
  • Підбір та угруповання ключових слів. Вибір мінус-слів. Списки мінус-слів
  • Огляд доступних сервісів підбору ключових слів
  • Структура рекламного облікового запису та її побудова
  • Практика: розбір тематики, підбір та угруповання ключових слів та мінус-слів. Крос-мінусування груп

Медійні кампанії

  • Навіщо потрібні медійні кампанії? Основні завдання медійної реклами
  • Методи націлення в GDN
  • Типи аудиторій та їх відмінність
  • Що таке ремаркетинг? Види ремаркетингу в Google Ads. Налаштування ремаркетингу в Google Ads
  • Структура кампанії GDN. Формати оголошень
  • Практика: Налаштування аудиторій через веб-інтерфейс Google Ads. Знайомство з тегом ремаркетингу Google Ads
  • Практика: створення медійних кампаній у веб-інтерфейсі
  • Практика: створення медійних кампаній у Google Ads Editor

Відеокампанії YouTube

  • Навіщо потрібні відеокампанії Google Ads. Основні завдання відеореклами
  • Методи націлення для відеореклами
  • Формати оголошень YouTube. Їхні особливості. Варіанти застосування
  • Практика: створення відео кампаній у веб-інтерфейсі
  • Практика: створення відео кампаній Google Ads Editor
  • Особливості роботи 2 інтерфейсів під час створення відео кампаній

Торгові кампанії. Merchant Center

  • Для чого потрібні торгові кампанії Google Ads. Основні завдання торгових кампаній
  • Налаштування облікового запису Merchant Center. Вимоги до сайту
  • Технічні завдання для запуску та налаштування облікового запису
  • Практика: створення рекламної кампанії Google Shopping. Відмінність "Звичайних торгових кампаній" від "Розумних"
  • Практика Створення фіда даних. Ручний та автоматичний фід. Використання фіда даних в інших рекламних кампаніях

Google Analytics

  • Навіщо потрібна аналітика? Маркетингові та бізнес цілі компаній
  • Базові налаштування GA. Знайомство з інтерфейсом та його застосування
  • Розширена електронна торгівля
  • Звіти GA. Вбудовані + галерея звітів
  • Додаткові параметри у стандартних звітах. Фільтри. Регулярні вирази. Обчислювані показники
  • Знайомство з Google Data Studio. Автоматизація звітності
  • Атрибуція даних
  • Як не потрібно створювати звіти для клієнтів

Знайомство з GTM

  • Що таке GTM? Основні завдання, що реалізуються за допомогою GTM
  • Практика: Створення Google Tag Manager
  • Технічні завдання для налаштування супутніх елементів у GTM
  • Практика: Встановлення тега Google Ads + налаштування динамічного ремаркетингу Google Ads
  • Практика: Налаштування конверсій Google Ads за допомогою GTM
  • Практика: Встановлення тега Google Analytics
  • Практика: Налаштування розширеної електронної торгівлі за допомогою GTM
  • Практика: Налаштування конверсій Google Analytics за допомогою GTM
  • Практика: Використання нестандартних скриптів за допомогою GTM

Поглиблене знайомство з інтерфейсом Google Ads + автоматизація роботи

  • Можливості веб-інтерфейсу
  • Можливості інтерфейсу Google Ads Editor
  • Практика: Розглядаємо кожен елемент інтерфейсу вже з досвіду створених кампаній. Особливості та застосування (+ повторення всіх рекламних кампаній)
  • Автоматизовані правила та скрипти. Основи застосування, використання
  • Стратегії призначення ставок. Розбір та особливості застосування

Аналіз та оптимізація. Пошукові кампанії. Торгові кампанії

  • Показник якості
  • Робота з пошуковими запитами
  • Оцінка ефективності та загальна оптимізація кампаній
  • Експерименти у кампаніях. Завдання, створення, аналіз результатів
  • Оптимізація "Звичайних" та "Розумних торгових кампаній". Модернізація фіда даних
  • Товарна аналітика
  • Використання скриптів

Аналіз та оптимізація. Медійні кампанії. GDN +YouTube

  • Оцінка ефективності та загальна оптимізація кампаній
  • Робота з місцями розміщення
  • Робота з аудиторіями
  • Застосування різних кампаній для досягнення маркетингових цілей
  • Використання скриптів

Додатково

  • Додаткові сервіси, що підвищують конверсію сайту
  • Базові вимоги, за якими має бути оптимізована посадкова сторінка
  • Базові вимоги та розробка стратегії просування клієнта
  • Гайдлайн зі створення та налаштування облікового запису
  • Іспит
Адрес:
  • м. Київ, вул. Жилянська, 128/28
  • м. Київ, вул. Хорива, 11А