Курс з контекстної реклами Google Ads
Описание

Курс з контекстної реклами - це напрямок, відкритий людині з будь-яким професійним бекграундом.
Зовсім необов'язково мати досвід у digital маркетингу, щоб стати фахівцем із контекстної реклами — достатньо бути цілеспрямованим та мати достатньо часу для навчання та прокачування отриманих знань.
Тривалість: 2 місяці, 2 рази на тиждень, з 19:00 до 22:00.
Вік: 15-55 років.
Кому підійде курс?
- Для новачків. Ви отримаєте нові навички, відпрацюєте їх на практиці, і вже через 9 тижнів ви освоїте нову, цікаву та високооплачувану спеціальність фахівця з контекстної реклами.
- Маркетологам суміжних напрямів. Вивчаючи контекстну рекламу, ви познайомитеся із сучасними інструментами залучення аудиторії. Набудете досвіду на реальних прикладах і розширите сферу своєї діяльності.
- Підприємцям. Ви зможете краще розуміти запит своєї аудиторії. Навчіться прораховувати ефективність рекламної кампанії, розподіляти рекламний бюджет та збільшити кількість своїх клієнтів. Ви зможете краще контролювати своїх маркетологів, підрядників та ставити точні т/з.
Після закінчення онлайн-курсу з контекстної реклами ви зможете:
- Ви зможете якісно організовувати рекламні кампанії Google Ads. Дізнаєтесь як налаштовувати лічильники та звіти для максимально точної бізнес інформації.
- Навчіться аналізувати результати Digital реклами за допомогою Google Analitics та зможете залучати потрібну аудиторію незалежно від бюджету.
- Ви отримаєте практичні навички в роботі в Google Tag Manager і вам не потрібний буде програміст для керування JavaScript та HTML тегами. Ви зможете значно заощадити бюджет кампанії.
- Створювати наочні та зрозумілі для замовника звіти в Data Studio, що просто необхідно працювати з клієнтами.
- Вибудовувати систему KPI для бізнесу та зможете проаналізувати успішність та підвищити ефективність будь-якого підприємства.
- Розробляти бізнес-стратегію бренду. Навчіться будувати довгостроковий план розвитку та прогнозувати успіхи бізнесу.
- Зрозумієте як підвищити впізнаваність та забезпечити позитивну репутацію бренду.
Дни недели занятий | по будням |
---|---|
Время занятий | вечер |
Занятий в неделю | 2 |
Длительность занятия | 3 години |
Часы занятий | 19:00, 19:30, 20:00, 20:30, 21:00, 22:00 |
Группы | до 16 чел. |
Возраст аудитории | Старшеклассники, Студенты, Взрослые |
Вид подготовки | Базовый курс |
Город | Онлайн |
Преподаватель | специалист-практик |
Учебные материалы | |
Пробное занятие | |
Документ об окончании | Сертифікат |
Опции | Групповые занятия |
Трудоустройство | Нет |
Условия трудоустройства |
Запись на курс
Программа обучения
Основи Google Ads
- Що таке Google Ads? Принципи роботи контекстної реклами
- Переваги Google Реклами
- Основні показники ефективності
- KPI для проектів, бізнесу
- Види рекламних кампаній. Для яких цілей різні види рекламних кампаній
- Як працює аукціон? Формування ціни на клік. Показник якості
- Встановлення та налаштування необхідного софту. Реєстрація акаунту (MCC + Рекламний) (практика)
- Пошукові запити. Ключові слова. Мінус-слова. Типи відповідності ключових та мінус-слів
- Підбір та угруповання ключових слів. Вибір мінус-слів. Списки мінус-слів
- Огляд доступних сервісів підбору ключових слів
- Структура рекламного облікового запису та її побудова
- Практика: розбір тематики, підбір та угруповання ключових слів та мінус-слів. Крос-мінусування груп
Медійні кампанії
- Навіщо потрібні медійні кампанії? Основні завдання медійної реклами
- Методи націлення в GDN
- Типи аудиторій та їх відмінність
- Що таке ремаркетинг? Види ремаркетингу в Google Ads. Налаштування ремаркетингу в Google Ads
- Структура кампанії GDN. Формати оголошень
- Практика: Налаштування аудиторій через веб-інтерфейс Google Ads. Знайомство з тегом ремаркетингу Google Ads
- Практика: створення медійних кампаній у веб-інтерфейсі
- Практика: створення медійних кампаній у Google Ads Editor
Відеокампанії YouTube
- Навіщо потрібні відеокампанії Google Ads. Основні завдання відеореклами
- Методи націлення для відеореклами
- Формати оголошень YouTube. Їхні особливості. Варіанти застосування
- Практика: створення відео кампаній у веб-інтерфейсі
- Практика: створення відео кампаній Google Ads Editor
- Особливості роботи 2 інтерфейсів під час створення відео кампаній
Торгові кампанії. Merchant Center
- Для чого потрібні торгові кампанії Google Ads. Основні завдання торгових кампаній
- Налаштування облікового запису Merchant Center. Вимоги до сайту
- Технічні завдання для запуску та налаштування облікового запису
- Практика: створення рекламної кампанії Google Shopping. Відмінність "Звичайних торгових кампаній" від "Розумних"
- Практика Створення фіда даних. Ручний та автоматичний фід. Використання фіда даних в інших рекламних кампаніях
Google Analytics
- Навіщо потрібна аналітика? Маркетингові та бізнес цілі компаній
- Базові налаштування GA. Знайомство з інтерфейсом та його застосування
- Розширена електронна торгівля
- Звіти GA. Вбудовані + галерея звітів
- Додаткові параметри у стандартних звітах. Фільтри. Регулярні вирази. Обчислювані показники
- Знайомство з Google Data Studio. Автоматизація звітності
- Атрибуція даних
- Як не потрібно створювати звіти для клієнтів
Знайомство з GTM
- Що таке GTM? Основні завдання, що реалізуються за допомогою GTM
- Практика: Створення Google Tag Manager
- Технічні завдання для налаштування супутніх елементів у GTM
- Практика: Встановлення тега Google Ads + налаштування динамічного ремаркетингу Google Ads
- Практика: Налаштування конверсій Google Ads за допомогою GTM
- Практика: Встановлення тега Google Analytics
- Практика: Налаштування розширеної електронної торгівлі за допомогою GTM
- Практика: Налаштування конверсій Google Analytics за допомогою GTM
- Практика: Використання нестандартних скриптів за допомогою GTM
Поглиблене знайомство з інтерфейсом Google Ads + автоматизація роботи
- Можливості веб-інтерфейсу
- Можливості інтерфейсу Google Ads Editor
- Практика: Розглядаємо кожен елемент інтерфейсу вже з досвіду створених кампаній. Особливості та застосування (+ повторення всіх рекламних кампаній)
- Автоматизовані правила та скрипти. Основи застосування, використання
- Стратегії призначення ставок. Розбір та особливості застосування
Аналіз та оптимізація. Пошукові кампанії. Торгові кампанії
- Показник якості
- Робота з пошуковими запитами
- Оцінка ефективності та загальна оптимізація кампаній
- Експерименти у кампаніях. Завдання, створення, аналіз результатів
- Оптимізація "Звичайних" та "Розумних торгових кампаній". Модернізація фіда даних
- Товарна аналітика
- Використання скриптів
Аналіз та оптимізація. Медійні кампанії. GDN +YouTube
- Оцінка ефективності та загальна оптимізація кампаній
- Робота з місцями розміщення
- Робота з аудиторіями
- Застосування різних кампаній для досягнення маркетингових цілей
- Використання скриптів
Додатково
- Додаткові сервіси, що підвищують конверсію сайту
- Базові вимоги, за якими має бути оптимізована посадкова сторінка
- Базові вимоги та розробка стратегії просування клієнта
- Гайдлайн зі створення та налаштування облікового запису
- Іспит
- м. Київ, вул. Жилянська, 128/28
- м. Київ, вул. Хорива, 11А