Курси Директора з маркетингу

Условия акции
скидка - 10%

При оплаті за весь курс – знижка 10%

Идет набор на курс!
Срок обучения
22 занять - 88 ак.годин
Стоимость:
Стоимость за весь курс
11 484 грн.
12 760 грн.
Описание
Курси Директора з маркетингу

88 ак годин (22 заняття по 4 ак години, 1 ак год = 45 хв). Тривалість: від 1,5 до 2,5 місяців. 3-5 разів на тиждень (на вибір). Можна підлаштувати під власний графік роботи.

Час навчання у групі (на вибір):

  • денні групи з 9:30 до 12:30; з 12:30 до 15:30, з 15:30 до 18:30+ субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).
  • вечірні групи з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:45 + субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).

Вартість навчання  (очно или онлайн) без Digital Marketolog (88 ак годин) для фіз осіб:

  • 12  760 грн. (при оплаті частинами - за кожні 12 занять - 6960 грн),
  • 11  484 грн. (при оплаті за весь курс (передоплата) - знижка 10% – (економія 1276 грн).

Вартість навчання (очно або онлайн) з Digital Marketing (за бажанням) (128 ак години) для фізосіб:

  • 18  560 грн. (при оплаті частинами - за кожні 12 занять - 6960 грн),
  • 16  704 грн. (при оплаті за весь курс (передплата) – знижка 10% – (економія 1856 грн).

Навчання відбувається в аудиторіях навчального центру або онлайн на платформі ZOOM, за бажанням.

Аудиторія курсу Директор з маркетингу складається з:

  • маркетологів, які бажають підвищити кваліфікацію,
  • всіх бажаючих навчитися директора з маркетингу.

Після закінчення курсу Ви вмітимете:

  • Планувати та організовувати роботу служби маркетингу в компанії.
  • Планувати, ставити завдання та координувати маркетингові дослідження.
  • Оцінювати економічну ефективність маркетингових заходів.
  • Керувати комунікаційною та маркетинговою стратегією.
  • Оцінювати інвестиційний потенціал проекту.
  • Розробляти конкурентну стратегію компанії, керувати ціновою політикою.
  • Аналізувати фінансову ефективність рекламних онлайн та офлайн кампаній.
  • Керувати торговельними каналами та системою розподілу.
  • Розробляти та реалізувати маркетингові та рекламні стратегії щодо виведення нових брендів на ринок,
  • Провести аналітику ринку та попиту в різних розрізах,
  • Аналізувати роботу ключових конкурентів,
  • Проводити рекламні кампанії в інтернет,
  • Організовувати, готувати та брати участь у виставках, дилерських конференціях.

Після закінчення навчання видається диплом та заявки на роботу.

До програми входять такі дисципліни:

 

  • Маркетинг та маркетингове управління
  • Брендінг
  • Управління рекламою
  • Trade-маркетинг
  • Медіапланування та бюджетування
  • Практичний маркетинг
  • Практичний брендинг
  • Ефективне управління відділами
  • HR менеджмент
  • Управління продажем
  • Техніка продажу B2C
  • Техніка продажу B2B
  • Тайм-менеджмент

+ Digital Marketolog   (40 ак год) додатково за бажанням:

  • Google Реклама. Ефективна реклама в інтернеті
  • Google Реклама. Ефективна реклама в КМС, ТР, ремаркетинг (2).
  • Google Analytics. Професійна аналітика та оцінка ефективності сайтів.
  • Маркетинг та просування у соціальних медіа: Facebook, Instagram, таргетована реклама
  • Інтернет - маркетинг, просування та пошукова оптимізація сайтів (SEO)
  • Копірайтинг

Всього: 128 ак годин

Дни недели занятий на выбор
Время занятий на выбор
Занятий в неделю
Длительность занятия 4 ак. години
Часы занятий
Группы
Возраст аудитории Студенты, Взрослые
Вид подготовки Базовый курс
Город Онлайн
Преподаватель специалист-практик
Учебные материалы
Пробное занятие
Документ об окончании Диплом
Опции Групповые занятия, Индивидуальное обучение
Трудоустройство Нет
Условия трудоустройства

Запись на курс

Пользователи
Select people to associate with this registration.
This registration is for
Select person
Person type
New Контакт
Адрес:
  • м. Київ, вул. Патріарха М.Скрипника, 58, офіс 4