Курси SEO (просування сайтів). Магія з Google

Идет набор на курс!
Срок обучения
2 місяці, 16 занять, 51 година
Стоимость:
Стоимость за весь курс
9 100 грн.
Описание
Курси SEO (просування сайтів). Магія з Google

«МАГІЯ З GOOGLE» — це курси SEO оптимізації, побудовані практично. Навчальна програма є авторською та створена на основі шестирічного досвіду роботи в галузі просування сайтів.

Після закінчення курсу у вас з’явиться можливість:

  • гарантовано влаштуватися на роботу в IT-компанію за умови, що ви закінчили курс на 85 балів і вище;
  • складати семантичне ядро для найрізноманітніших сайтів різної спрямованості та складності;
  • виконувати аудит сайтів;
  • проводити аналіз стратегії просування інтернет-ресурсів конкурентів;
  • виконувати внутрішню оптимізацію сайтів;
  • усувати технічні помилки, які негативно впливають на просування;
  • відстежувати роботу алгоритмів пошукових систем;
  • працювати разом із розробниками на рівні складання технічних завдань;
  • дізнатися всю магію роботи з системою Google.

Викладач: Олена Чайковська

  • SEO Specialist
  • 5+ років у SEO;
  • 8 власних проектів;
  • Понад 70 клієнтських проектів у комерційних та інформаційних тематиках;

Курси з SEO будуть ідеальними для:

  • Інтернет-маркетологів
  • Копірайтерів
  • Всіх тих, хто хоче увійти до сфери IT
  • Контент-менеджерів
  • Власників бізнесу та стартапів
Дни недели занятий на выбор
Время занятий на выбор
Занятий в неделю 2
Длительность занятия 2 години
Часы занятий
Группы
Возраст аудитории Студенты, Взрослые
Вид подготовки Базовый курс
Город Днепр
Преподаватель специалист-практик
Учебные материалы
Пробное занятие
Документ об окончании Сертифікат
Опции Групповые занятия
Трудоустройство Нет
Условия трудоустройства

Запись на курс

Пользователи
Select people to associate with this registration.
This registration is for
Select person
Person type
New Контакт

Программа обучения

Введення в SEO. Принципи роботи пошукових машин. Основні чинники ранжування. Поняття трафіку, джерела трафіку, рекламні канали залучення трафіку.

  • Що таке SEO. Історія розвитку SEO.
  • Особливості пошукової оптимізації як інструмент маркетингу. Плюси та мінуси SEO. Порівняння з іншим інструментом.
  • Принципи роботи пошукових систем: сканування, індексація, ранжування, релевантність, геозалежність.

Основні поняття інтернет-маркетингу та SEO, сленговая термінологія. Термінологія і жаргонізми в SEO. Основні поняття, терміни, загальноприйнятий жаргонізм.

  • SERM.
  • Фільтри та санкції пошукових систем.
  • Асесори пошукових систем.
  • Чинники ранжування.

Типи пошукових запитів. Пошук ключових слів для просування. Поетапна схема складання семантичного ядра. Інструменти: планувальник ключових слів Google AdWords, Яндекс Вордстат, Key Collector.

  • Види класифікацій пошукових запитів.
  • Формування пошукових запитів, пошук ключових слів просування.
  • Поетапна схема складання семантичного ядра
  • Сервіси для оцінки та підбору ключових слів  Google Ads.
  • Додаткові методи збирання ключових запитів.
  • Знайомство із сервісом Serpstat.

Кластеризація семантичного ядра. Види та способи кластеризації.

  •  Структурування семантичного ядра.
  •  Кластеризація та чищення запитів.
  •  Практичний огляд сервісів KeyAssort, Topvisor, Semparser.
  •  Огляд сервісу моніторингу позиції Topvisor.

Робота з текстовим контентом. Важливість контенту для пошукової оптимізації (поняття SEO-тексту, LSI тексти, копірайт / рерайт). Вимоги до текстового контенту (структура, html-розмітка, щільність, нудота, Переспа). Робота з Advego.

  • Копірайт/рерайт.
  • Концепція SEO тексту.
  • Вимоги до текстового контенту (структура, HTML-розмітка, щільність, нудота, переспам);
  • LSI-копірайтинг.
  • Написання ТЗ копірайтеру.
  • Метрики оцінки якості контенту.
  • Робота в Advego.

Основи внутрішньої SEO оптимізації сайту. Роль meta даних в просуванні. Роль внутрішньої перелинковки на сайті: інструменти і схеми. Роль хлібних крихт і Человекопонятние URL.

  • Роль meta даних у просуванні.
  • Інструкція зі складання title, description, h1.
  • Основи внутрішньої SEO оптимізації сайту.
  • Мікророзмітка.
  • Роль хлібних крихт та людинозрозумілі URL (ЧПУ).
  • Роль внутрішньої перелінкування на сайті

Установка інструментів для веб-майстрів. Практичний огляд Google Search Console і Яндекс Вебмайстер. Установка і настройка веб-майстрів.

  • Google Search Console.
  • Robots.txt.
  • Sitemap.xml.
  • Sitemap HTML.

Системи управління сайтами. Огляд, особливості, практика.

  • Практичне заняття з CMS WordPress та OpenCart.

Встановлення та налаштування систем аналітики. Google Analytics.

  •  Огляд сервісів веб-аналітики: Google Analytics.
  •  Встановлення та налаштування систем аналітики.
  •  Огляд основних звітів.
  •  Налаштування цілей.

Огляд інструменту для маркетингових завдань Google Tag Manager. Налаштування цілей.

  • Встановлення та налаштування інструменту для маркетингових завдань.
  •  Підключення систем аналітики за допомогою Google Tag Manager.
  •  Створення тригерів і тегів.

Проведення SEO-аудиту сайту, огляд сервісів для збору інформації про сайт. Аналіз джерел трафіку: огляд і джерела, аналіз SEO-трафіку та інше. Аналіз сайту по Google Page Speed Insight. Аналіз сайтів на конкурентні переваги.

  • Оптимізація швидкості завантаження сайту.
  • Оптимізація зображень.
  • Коди відповіді сервера.
  • Розбір сервісів та проведення SEO-аудиту: Screaming Frog SEO Spider, serpstat.com та ін

Зовнішня оптимізація сайту: основи, термінологія, огляд. Безбюджетне просування (каталоги, форуми, дошки оголошень). Способи прискорення індексації посилань.

  • Алгоритм ранкового посилення PageRank.
  • Відбір сайтів для розміщення беклінків.
  • Основні методи зовнішньої оптимізації.
  • Посилальна термінологія.

Зовнішня оптимізація сайту: ранжирування посилань і гіперпосилання, види посилань і їх значення. Санкції пошукових систем. Алгоритм дій при виведенні сайту з-під фільтра.

  • Основні види посилань.
  • Біржі вічних посилань.
  • Посилання вибух.
  • Способи зняття та розрахунку метрик.
  • Побудова посилального профілю.
  • Аналіз конкурентів.

Зовнішня оптимізація сайту: робота з платними посиланнями. Private Blog Network. Дроп-домени. Практичне заняття з біржею.

  • Плюси та мінуси PBN (Private Blog Network).
  • Види PBN.
  • Етапи створення PBN.
  • Дроп-домени.
  • Огляд біржі вічних посилань
  • Огляд біржі динамічних посилань

Комерційні і поведінкові чинники ранжирування

  • Що таке комерційні фактори?
  • Як комерційні чинники впливають ранжування.
  • Що важливо враховувати на комерційних веб-сайтах.
  • Що таке поведінкові чинники?
  • Вплив поведінкових факторів на SEO та ранжування.
  • Як покращити поведінкові фактори ранжирування.
  • Накрутка ПФ.

Захист проектів.

Курс проводитLemon.School, Онлайн курси
Адрес:
  • м. Харків