Курси SEO (просування сайтів). Магія з Google
Описание

«МАГІЯ З GOOGLE» — це курси SEO оптимізації, побудовані практично. Навчальна програма є авторською та створена на основі шестирічного досвіду роботи в галузі просування сайтів.
Після закінчення курсу у вас з’явиться можливість:
- гарантовано влаштуватися на роботу в IT-компанію за умови, що ви закінчили курс на 85 балів і вище;
- складати семантичне ядро для найрізноманітніших сайтів різної спрямованості та складності;
- виконувати аудит сайтів;
- проводити аналіз стратегії просування інтернет-ресурсів конкурентів;
- виконувати внутрішню оптимізацію сайтів;
- усувати технічні помилки, які негативно впливають на просування;
- відстежувати роботу алгоритмів пошукових систем;
- працювати разом із розробниками на рівні складання технічних завдань;
- дізнатися всю магію роботи з системою Google.
Викладач: Олена Чайковська
- SEO Specialist
- 5+ років у SEO;
- 8 власних проектів;
- Понад 70 клієнтських проектів у комерційних та інформаційних тематиках;
Курси з SEO будуть ідеальними для:
- Інтернет-маркетологів
- Копірайтерів
- Всіх тих, хто хоче увійти до сфери IT
- Контент-менеджерів
- Власників бізнесу та стартапів
Дни недели занятий | на выбор |
---|---|
Время занятий | на выбор |
Занятий в неделю | 2 |
Длительность занятия | 2 години |
Часы занятий | |
Группы | |
Возраст аудитории | Студенты, Взрослые |
Вид подготовки | Базовый курс |
Город | Львов |
Преподаватель | специалист-практик |
Учебные материалы | |
Пробное занятие | |
Документ об окончании | Сертифікат |
Опции | Групповые занятия |
Трудоустройство | Нет |
Условия трудоустройства |
Запись на курс
Программа обучения
Введення в SEO. Принципи роботи пошукових машин. Основні чинники ранжування. Поняття трафіку, джерела трафіку, рекламні канали залучення трафіку.
- Що таке SEO. Історія розвитку SEO.
- Особливості пошукової оптимізації як інструмент маркетингу. Плюси та мінуси SEO. Порівняння з іншим інструментом.
- Принципи роботи пошукових систем: сканування, індексація, ранжування, релевантність, геозалежність.
Основні поняття інтернет-маркетингу та SEO, сленговая термінологія. Термінологія і жаргонізми в SEO. Основні поняття, терміни, загальноприйнятий жаргонізм.
- SERM.
- Фільтри та санкції пошукових систем.
- Асесори пошукових систем.
- Чинники ранжування.
Типи пошукових запитів. Пошук ключових слів для просування. Поетапна схема складання семантичного ядра. Інструменти: планувальник ключових слів Google AdWords, Яндекс Вордстат, Key Collector.
- Види класифікацій пошукових запитів.
- Формування пошукових запитів, пошук ключових слів просування.
- Поетапна схема складання семантичного ядра
- Сервіси для оцінки та підбору ключових слів Google Ads.
- Додаткові методи збирання ключових запитів.
- Знайомство із сервісом Serpstat.
Кластеризація семантичного ядра. Види та способи кластеризації.
- Структурування семантичного ядра.
- Кластеризація та чищення запитів.
- Практичний огляд сервісів KeyAssort, Topvisor, Semparser.
- Огляд сервісу моніторингу позиції Topvisor.
Робота з текстовим контентом. Важливість контенту для пошукової оптимізації (поняття SEO-тексту, LSI тексти, копірайт / рерайт). Вимоги до текстового контенту (структура, html-розмітка, щільність, нудота, Переспа). Робота з Advego.
- Копірайт/рерайт.
- Концепція SEO тексту.
- Вимоги до текстового контенту (структура, HTML-розмітка, щільність, нудота, переспам);
- LSI-копірайтинг.
- Написання ТЗ копірайтеру.
- Метрики оцінки якості контенту.
- Робота в Advego.
Основи внутрішньої SEO оптимізації сайту. Роль meta даних в просуванні. Роль внутрішньої перелинковки на сайті: інструменти і схеми. Роль хлібних крихт і Человекопонятние URL.
- Роль meta даних у просуванні.
- Інструкція зі складання title, description, h1.
- Основи внутрішньої SEO оптимізації сайту.
- Мікророзмітка.
- Роль хлібних крихт та людинозрозумілі URL (ЧПУ).
- Роль внутрішньої перелінкування на сайті
Установка інструментів для веб-майстрів. Практичний огляд Google Search Console і Яндекс Вебмайстер. Установка і настройка веб-майстрів.
- Google Search Console.
- Robots.txt.
- Sitemap.xml.
- Sitemap HTML.
Системи управління сайтами. Огляд, особливості, практика.
- Практичне заняття з CMS WordPress та OpenCart.
Встановлення та налаштування систем аналітики. Google Analytics.
- Огляд сервісів веб-аналітики: Google Analytics.
- Встановлення та налаштування систем аналітики.
- Огляд основних звітів.
- Налаштування цілей.
Огляд інструменту для маркетингових завдань Google Tag Manager. Налаштування цілей.
- Встановлення та налаштування інструменту для маркетингових завдань.
- Підключення систем аналітики за допомогою Google Tag Manager.
- Створення тригерів і тегів.
Проведення SEO-аудиту сайту, огляд сервісів для збору інформації про сайт. Аналіз джерел трафіку: огляд і джерела, аналіз SEO-трафіку та інше. Аналіз сайту по Google Page Speed Insight. Аналіз сайтів на конкурентні переваги.
- Оптимізація швидкості завантаження сайту.
- Оптимізація зображень.
- Коди відповіді сервера.
- Розбір сервісів та проведення SEO-аудиту: Screaming Frog SEO Spider, serpstat.com та ін
Зовнішня оптимізація сайту: основи, термінологія, огляд. Безбюджетне просування (каталоги, форуми, дошки оголошень). Способи прискорення індексації посилань.
- Алгоритм ранкового посилення PageRank.
- Відбір сайтів для розміщення беклінків.
- Основні методи зовнішньої оптимізації.
- Посилальна термінологія.
Зовнішня оптимізація сайту: ранжирування посилань і гіперпосилання, види посилань і їх значення. Санкції пошукових систем. Алгоритм дій при виведенні сайту з-під фільтра.
- Основні види посилань.
- Біржі вічних посилань.
- Посилання вибух.
- Способи зняття та розрахунку метрик.
- Побудова посилального профілю.
- Аналіз конкурентів.
Зовнішня оптимізація сайту: робота з платними посиланнями. Private Blog Network. Дроп-домени. Практичне заняття з біржею.
- Плюси та мінуси PBN (Private Blog Network).
- Види PBN.
- Етапи створення PBN.
- Дроп-домени.
- Огляд біржі вічних посилань
- Огляд біржі динамічних посилань
Комерційні і поведінкові чинники ранжирування
- Що таке комерційні фактори?
- Як комерційні чинники впливають ранжування.
- Що важливо враховувати на комерційних веб-сайтах.
- Що таке поведінкові чинники?
- Вплив поведінкових факторів на SEO та ранжування.
- Як покращити поведінкові фактори ранжирування.
- Накрутка ПФ.
Захист проектів.
- м. Харків