Менеджер з персоналу. Базовий курс

Условия акции
Акция

Акція! Встигни записатися за акційною ціною!

Идет набор на курс!
Срок обучения
8 занять - 32 ак. години
Стоимость:
Стоимость за весь курс
4 000 грн.
Описание
Менеджер з персоналу. Базовий курс

32 ак години (8 занять по 4 ак години, 1 ак год = 45 хв).  Тривалість:  1  місяць.

Час навчання в групі (на вибір):

  • денні групи з 9:30 до 12:30; з 12:30 до 15:30, з 15:30 до 18:30+ субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).
  • вечірні групи з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:45 + субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).

Вартість навчання  (очно або онлайн)  (32 ак години) для фізосіб:

  • 4 000 грн (оплата зразу)

Вартість навчання (очно або онлайн) з 1С:ЗУП (за бажанням) (44 ак години) для фізосіб:

  • 5 600 грн (при оплаті частинами перший платіж 3500 грн, другий - 2000 грн)
  • 5 040 грн (при оплаті за весь курс (передоплата) - знижка 10% - (економія 560 грн).

Вартість навчання (очно або онлайн) з практичною психологією (за бажанням) (60 ак години) для фізосіб:

  • 7 200 грн (при оплаті частинами - за кожні 12 занять - 5760 грн),
  • 6 480 грн (при оплаті за весь курс (передоплата) - знижка 10% - (економія 720 грн).

Вартість навчання (очно або онлайн) з 1С:ЗУП + практична психологія (за бажанням) (72 ак години) для фізосіб:

  • 8 800 грн (при оплаті частинами - за кожні 12 занять - 5760 грн),
  • 7 920 грн (при оплаті за весь курс (передоплата) - знижка 10% - (економія 880 грн).

Після закінчення курсу Ви будете вміти: 

  • Проводити діагностику організації (аналіз організаційної структури, аналіз стратегії організації, аналіз організаційної культури).
  • Складати посадові інструкції та розробляти моделі компетенцій для співробітників організації.
  • Розробляти систему пошуку та відбору персоналу в організації, а також оцінити її ефективність.
  • Користуватись різними методами оцінки персоналу.
  • Оптимізувати кількість персоналу.
  • Виявляти у колективі та залучати до роботи талановитих співробітників.
  • Створювати умови для розвитку та утримання персоналу.
  • Грамотно мотивувати персонал.
  • Об'єктивно оцінювати ефективність роботи працівників.
  • Оформляти організаційну та розпорядчу документацію з персоналу.
  • Вести документацію з обліку та руху кадрів.
  • Адмініструвати процеси та документообіг з обліку та руху кадрів.
  • Розробляти та вести штатний розклад.
  • Грамотно здійснювати прийом працювати (зокрема внутрішніх та зовнішніх сумісників), оформлювати додаткову роботу (суміщення, розширення зон обслуговування, виконання обов'язків відсутнього працівника).
  • вести облік кадрів.
  • Проводити процедуру атестації персоналу.
  • Оформляти різні види відпусток та службові відрядження працівників організації.
  • Оформляти переведення на іншу роботу та переміщення працівників.
  • Здійснювати звільнення працівників з різних підстав.
  • Організовувати ведення та зберігання трудових книжок та вкладишів у них.
  • Організовувати поточне зберігання кадрової документації.

Після закінчення навчання видається диплом і вакансії.

Структура навчальної програми:

В програму входять наступні дисципліни (базовий курс  менеджер з персоналу 32 ак години):

  • HR менеджмент
  • Рекрутинг (теорія і практика)
  • Оцінка та атестація персоналу
  • Мотивація персоналу, KPI
  • Основи психології
  • Тайм-менеджмент

з 1С:ЗУП (12 ак години) додатково за бажанням):

  • 1С:Зарплата та управління персоналом

з психологією (28 ак годин) (додатково за бажанням) :

  • Техніки ефективного спілкування
  • Управління конфліктами
Дни недели занятий на выбор
Время занятий на выбор
Занятий в неделю
Длительность занятия 4 ак. години
Часы занятий
Группы
Возраст аудитории Студенты, Взрослые
Вид подготовки Базовый курс
Город Онлайн
Преподаватель специалист-практик
Учебные материалы
Пробное занятие
Документ об окончании Диплом
Опции Групповые занятия, Индивидуальное обучение
Трудоустройство Нет
Условия трудоустройства

Запись на курс

Пользователи
Select people to associate with this registration.
This registration is for
Select person
Person type
New Контакт
Адрес:
  • м. Київ, вул. Патріарха М.Скрипника, 58, офіс 4