Microsoft Dynamics 365 Business Central IW Торгівля. Навчальний курс з ведення торгівлі

Идет набор на курс!
Срок обучения
11-12 годин
Стоимость:
Стоимость за весь курс
3 500 грн.
Описание
Microsoft Dynamics 365 Business Central IW Торгівля. Навчальний курс з ведення торгівлі

Представлена функціональність системи дозволяє інтегрувати Головну книгу з усіма операціями і забезпечує фінансовий менеджмент, синхронізацію банківських операцій, облік операцій у різних валютах, відповідність між записами аналітичних і синтетичних рахунків.

Microsoft Dynamics 365 Business Central пропонує ідеальне рішення для ведення торгівлі. Програма даного курсу передбачає знайомство із функціоналом програмного забезпечення.

Програма навчання:

Модуль 1: Товари.

У системі для кожного окремого товару створюється відповідна Картка товару, яка містить всю інформацію про нього. На Картці товару визначається тип і категорія товару, базова одиниця виміру товару, відображається наявна кількість товару в запасах, зберігається інформація про собівартість та ціну продажу товару, інформація для обліку товару. Також, на Картці товару можна визначити спосіб поповнення товару (закупівля, збірка або виробництво) та інформацію для планування поповнень запасів товару.

За необхідності на Картці товару можна визначити інформацію для відстеження товарів за допомогою серійних номерів або номерів партій. Окрім базової одиниці виміру, для товару можна визначити альтернативні одиниці виміру та використовувати їх у документах продажу та закупівлі. 

Модуль 2: Управління та облік запасів.

Функціональність системи Business Central передбачає можливість здійснення обліку товарно-матеріальних цінностей за допомогою Акту оприбуткування та Акту списання. Для процесу списання передбачені такі друковані форми, як: Акт списання ТМЦ, Акт списання МБП (МШ-8). Важливим процесом для обліку товарно-матеріальних цінностей є інвентаризація. Для ведення процесу інвентаризації та відображення її результатів у системі існує Акт інвентаризації. Функціональність системи розраховує очікувану кількість запасів на основі всіх облікованих операцій. Після фізичного підрахунку відповідальна особа має ввести актуальну кількість запасів. Результатом обліку Акту інвентаризації є операції, що відображають різницю між очікуваною та актуальною кількістю запасів. Із Акту інвентаризації є можливість сформувати друковані форми: Інвентаризаційний опис та Акт контрольної перевірки.

Модуль 3: Управління цінами та знижками.

Даний модуль дозволить вам освоїти найважливіші функції для управління та обліку товарів у Microsoft Dynamics 365 Business Central. Окрім фіксованої ціни товару, що визначається на картці товару, функціональність системи дозволяє визначати спеціальні ціни та знижки для товарів, гарантуючи, що ваш прибуток завжди буде оптимальним. Система автоматично розрахує найкращу ціну в документах продажу та закупівлі, залежно від визначених цін і знижок для товарів, що обрані в замовленні. Спеціальна ціна або знижка для продажу може бути налаштована для певної комбінації клієнта, товару, мінімальної кількості одиниць товару в замовленні, одиниці виміру товару, валюти або дати початку/закінчення спеціальної пропозиції.

Модуль 4: Закупівля товарів.

Даний функціонал дозволить вам ефективно управляти замовленнями на закупівлю. Ви дізнаєтесь, як зберігати і використовувати інформацію про постачальників, цінові угоди, угоди про знижки, домовленості про доставку та отримання. Ви також навчитеся порівнювати умови пропозицій та знаходити найкращий варіант закупівлі необхідних товарів. Модуль навчить вас використовувати загальні замовлення на закупівлю для запису угод із постачальником та фіксувати вартість закупівель. Ви навчитесь динамічно оновлювати рівень запасів, щоб мінімізувати витрати на запаси та забезпечити краще обслуговування клієнтів.

Модуль 5: Продаж товарів.

Даний модуль навчить вас ефективно обслуговувати клієнтів компанії та підвищувати їх задоволеність від співпраці. Ви дізнаєтесь, як працювати з документом “Пропозиція з продажу”, щоб дати клієнтам уявлення про умови продажу та ціни. Модуль навчить вас ефективно працювати з активним Замовленням на продаж або Рахунком-фактурою.

Модуль 6: Управління складами.

У системі Business Central можна налаштувати необхідну для вас кількість складів. Склади – це місцезнаходження, де можуть зберігатися товари, куди вони можуть доставлятися або звідки вони можуть відвантажуватися. Управління складами дозволяє відстежувати товар та його кількість за складами. У будь-якому документі продажу або закупівлі завжди є можливість переглянути наявну кількість визначеного товару на певному складі та визначити склад куди або звідки має постачатися товар із замовлення.

Модуль 7: Переміщення товарів.

Функціональність системи дозволяє відображати переміщення товарів між складами. Цей процес здійснюється за допомогою “Замовлення на переміщення”, яке містить всю інформацію, необхідну для фізичного переміщення товарів із одного складу на інший. Із “Замовлення на переміщення” також є можливість сформувати друковану форму “Накладна-вимога на переміщення” (М 11).

Модуль 8: Товари-замінники.

Якщо товар, який ви плануєте продати, недоступний через брак запасів або час доставки занадто довгий, тоді ви можете продати товар-замінник замість цього товару. Товари-замінники налаштовуються для кожного товару окремо. Це налаштування включає в себе визначення номера товару та номера товару-замінника, і, за необхідності, умови заміни. Далі налаштовані товари-замінники можна використовувати в замовленнях на продаж та закупівлю, підтягнувши їх замість попередньо визначених товарів.

Модуль 9: Товарні витрати.

Включайте додаткові витрати в облік та збільшуйте свій прибуток. Відстежуйте всі витрати на перевезення, завантаження та розвантаження товарів, митний збір, страхування та інші. Облік додаткових витрат допоможе вам встановити реальну вартість продажу товарів та збільшити дебіторську заборгованість клієнта.

Модуль 10: Збірка товарів.

Щоб підтримати компанії, які постачають товари своїм клієнтам, поєднуючи компоненти в простих процесах без залучення виробничої функціональності, Business Central включає функціональність збірки товарів, яка інтегруються з такими процесами, як продажі, планування, резервування та зберігання.

Товар, що збирається, в системі визначається як типовий товар, який має відповідну картку товару. Його відмінність полягає у необхідності створення специфікації на збірку для цього товару. Процес відображення збірки товарів відбувається за допомогою Замовлення на збірку. Замовлення на збірку відрізняються від інших видів замовлення тим, що воно передбачає як випуск продукції, так і споживання компонентів під час його обліку.

Замовлення на збірку може створюватися автоматично, як тільки буде створено замовлення на продаж для відповідного товару, таким чином такі товари не зберігаються на складі, а збираються тільки під Замовлення на продаж. Також, “Замовлення на збірку” можуть створюватися вручну, щоб відповідні зібрані товари зберігалися на складі, а їх продаж відбувався з наявної кількості запасів. Політика створення “Замовлень на збірку” визначається на Картці відповідного товару.

Дни недели занятий на выбор
Время занятий на выбор
Занятий в неделю 3
Длительность занятия 1 година
Часы занятий
Группы
Возраст аудитории Студенты, Взрослые
Вид подготовки Семинар
Город Киев
Преподаватель специалист-практик
Учебные материалы
Пробное занятие
Документ об окончании Сертифікат
Опции Групповые занятия
Трудоустройство Нет
Условия трудоустройства

Запись на курс

Пользователи
Select people to associate with this registration.
This registration is for
Select person
Person type
New Контакт
Курс проводитКурси бухгалтерські
Адрес:
  • м. Київ