Мотиваційний менеджмент: побудова системи матеріального і нематеріального стимулювання персоналу
Описание

Викладач - Ольга Пестрецова-Блоцька - кандидат економічних наук, доцент
Ключова сфера роботи: фінансовий менеджмент, фінансовий аналіз, економіка підприємств, логістика, економічна мотивація, економічна психологія, економічний менеджмент.
Сфера роботи: сертифікований бізнес - тренер, консультант. Директор консалтингової компанії «Центр бізнес-технологій ТОТ».
З 1991 року працює в консалтингу. 2000-2001 рр. - співпраця з консалтинговою компанією «Артур Андерсен». Щорічно проводить понад 100 бізнес-тренінгів та семінарів, здійснює консалтингові проєкти для підприємств України та СНД.
З 2015 року - консультант Європейського банку реконструкції та розвитку з організаційного та стратегічного розвитку малого та середнього бізнесу.
Кому: менеджерам середнього та топ-рівнів, керівникам підрозділів, HR-директорам, HR-менеджерам і HR-бізнес-партнерам, менеджерам по персоналу, проєктним менеджерам, скрам-майстрам, власникам бізнесу.
Ціль бізнес-тренінгу: навчитись планувати, впроваджувати та розвивати системи матеріальної та нематеріальної мотивації персоналу, що забезпечуватимуть довгостроковий успіх компанії та сприятимуть особистісному розвитку працівників.
Після проходження тренінгу ви навчитесь:
- за допомогою системи мотивації забезпечувати продуктивність, збільшення внеску кожного працівника у досягнення цілей підприємства
- підтримувати зацікавленість у роботі та утримувати цінних працівників, не даючи їм перейти до конкурентів
- помічати перші сигнали демотивації персоналу та боротися з нею
- підвищувати лояльність співробітників
- формувати ідеальне співвідношення матеріальної та нематеріальної систем мотивації та стимулювання з урахуванням специфіки вашого підприємства
- використовувати психологічні способи впливу на співробітників
- правильно критикувати та хвалити
Дни недели занятий | на выбор |
---|---|
Время занятий | на выбор |
Занятий в неделю | |
Длительность занятия | 8 годин |
Часы занятий | 10:00, 10:30, 11:00, 11:30, 12:00, 12:30, 13:00, 13:30, 14:00, 14:30, 15:00, 15:30, 16:00, 16:30, 17:00, 17:30, 18:00 |
Группы | до 10 чел. |
Возраст аудитории | Взрослые |
Вид подготовки | Тренинг |
Город | Киев |
Преподаватель | специалист-практик |
Учебные материалы | входять у вартість |
Пробное занятие | |
Документ об окончании | Сертифікат |
Опции | Групповые занятия, Корпоративное обучение |
Трудоустройство | Нет |
Условия трудоустройства |
Запись на курс
Программа обучения
1. Місце мотивації в системі управління персоналом
- Поняття мотивації. Правила мотиваційного впливу, його завдання й ефекти
- Мотиваційний процес. Етапи мотиваційного процесу
- Мотивація персоналу як персонал-технологія
- Основні сфери мотивації за Комеллі
- Концепції і теорії мотивації, що застосовуються в організаціях
- Теорія потреб МакКлелланда. Двофакторна теорія Герцберга. Теорія очікувань. Теорія справедливості. Модель Портера-Лоулера
- Практичне застосування мотиваційних теорій. Класифікація винагород
- Модель індивідуальної та колективної мотивації
2. Мотиваційний аналіз підлеглих
- Співвідношення понять мотивація і стимулювання. Цілі мотивування персоналу
- Мотивування з урахуванням потреб підлеглих
- Мотиватори, мотиваційний чинник
- Принципи впливу на мотивацію
- Вектори мотивації до роботи
- Внутрішня мотивація: на Я, на Ти, на Справу
- Модель кар’єрного зростання Дж. Паркінсона як технологія мотиваційного впливу на персонал. Що, як і в який період часу мотивує співробітника
- Мотивація і лояльність. Практичні методи збільшення лояльності співробітників
- Діагностика рівня мотивації співробітників. Експрес-методи. Як зрозуміти, що спонукає підлеглих
- Технологія діагностики потреб і мотивів. Робота з прихованими та неусвідомленими мотивами
- Ознаки демотивації співробітників: як вони проявляються і що з ними робити?
- Конфлікт як зіткнення мотивацій. Способи вирішення конфліктних ситуацій з підлеглими
3. Нематеріальна мотивація. Методи впливу на працівників
- Місія компанії як фактор мотивації персоналу. Організаційна культура – пряме відображення місії у щоденній роботі. Система мотивації як запорука успіху роботи компанії
- Визначення власного стилю керівництва. Як мотивувати співробітників, використовуючи певний стиль керівництва
- Передача відповідальності та делегування повноважень як мотивуючий фактор
- Лідерство як інструмент мотивування
- Правила накладення стягнення і вирази заохочення. Методи зворотного зв’язку. Алгоритм цивілізованої критики
- Оцінка персоналу та її зв’язок із системою мотивації
- Навчання як інструмент мотивації. Інструменти виявлення потреби підлеглих у навчанні
- Сприяння професійному й особистісному розвитку підлеглих, кар’єрному зростанню. Наставництво і мотивація
- Управління мотивацією персоналу методом «Управління за цілями». Метод МВО
- SMART-метод при формулюванні цілей
- Визначення критеріїв оцінки ефективності праці відповідно до бізнес-цілей організації
4. Креативний підхід в організації нематеріальної мотивації на підприємстві
- Неформальні заохочення
- Нагороди за особливі досягнення
- Формальні нагороди
5. Способи матеріальної мотивації. Практичне використання
- Практичне застосування мотиваційних теорій в системах оплати праці
- Фінансова мотивація в залежності від стажу роботи. Фінансова мотивація в залежності від посади
- Системи оплати, постійна змінна частина – елементи мотивації
- Соціальні пакети і мотивація. Позики та кредити
- Матеріальне стимулювання праці. Базові принципи побудови системи оплати праці (СОТ)
- KPI (основні показники ефективності робочого місця)
- Система оплати праці на основі функціональних обов’язків. Оцінка посад
- Форми компенсацій і соціальних пакетів на прикладі провідних компаній
- Довгострокова мотивація ключових співробітників компанії
- Система грейдів. Приклад розрахунку командного бонусу. Приклади винагород, побудованих на основі грейдів
- Економічна мотивація. Способи економічного стимулювання
- Система оплати праці на основі функціональних обов’язків
6. Мотивація та вплив через комунікаційні засоби
- Правила переконливої мови. Діалог з підлеглими як спосіб ефективної мотивації
- Як правильно критикувати і хвалити. Алгоритм позитивного та негативного зворотного зв’язку при мотиваційному впливі
- Психологічні способи впливу на підлеглих
- Варіанти співвідношення ділових і особистих взаємин
- Вибір ефективної позиції для ділового спілкування в колективі
- Робота з відмовками підлеглих. Конструктивна критика
- Робота з агресивним або емоційним співробітником
7. Дистанційний менеджмент. Робота з віддаленими командами. Організація процесів. Мотивація
- Особливості та принципи віддаленого менеджменту. Переваги, побоювання співробітників і компаній. Принципи організації віддаленої роботи
- Організація віддалених робочих процесів. Базові KPI. Синхронна й асинхронна робота
- Організація робочого місця. Навчання співробітників. Особливості постановки задач
- Дистанційні наради та зустрічі. Контроль віддаленої роботи
- Інструменти. База знань, регламенти, стандарти, чек-листи
- Психологічні аспекти. Тестування. Нова плинність кадрів
- Комунікативні бар'єри. Особливості динаміки віддаленої групи і її підтримка. Конфлікти в групах і як їх мінімізувати
- Мотивація команди. Самомотивація. Особиста й командна ефективність он-лайн
- м. Київ, вул. Еспланадна, 28