Онлайн курс: Управління бухгалтерським бізнесом
Описание

Курс орієнтований на тих, хто тільки збирається відкрити свій бізнес, ухвалює рішення, чи варто це робити, а також для тих, хто вже відкрив свій бізнес, але хоче покращити свої результати. Вимоги до досвіду у бухгалтерії чи бізнесі немає.
Дни недели занятий | на выбор |
---|---|
Время занятий | вечер |
Занятий в неделю | |
Длительность занятия | |
Часы занятий | |
Группы | |
Возраст аудитории | Взрослые |
Вид подготовки | Вебинар |
Город | Онлайн |
Преподаватель | специалист-практик |
Учебные материалы | |
Пробное занятие | |
Документ об окончании | Сертификат |
Опции | Групповые занятия |
Трудоустройство | Нет |
Условия трудоустройства |
Запись на курс
Программа обучения
1. Вступна лекція. Як розпочати? Відкритий формат
Хто я як власник бізнесу? Що я будую і навіщо, якого результату я хочу досягти? Цілі та роль власника бізнесу. Що насправді потрібно для початку бізнесу? Домашнє завдання на складання власного фінансового плану і побудови цілей.
2. Економічна модель бухгалтерського бізнесу
Перевірка домашнього завдання з моделювання своєї фінансової свободи. Стратегічне та тактичне планування. Що робить щодня власник бізнесу?Побудова базової економічної моделі та складання прогнозного бюджету компанії.Як виглядає бізнес сервісних компаній і чому не потрібно багато грошей на запуск? Домашнє завдання: написання стратегії розвитку власного проекту
3. Продукт бухгалтерської компанії
Продукт бухгалтерської компанії. Що ми насправді продаємо і кому? Різне бачення продукту очима клієнта і власника бухгалтерського бізнесу. Портрет клієнта. Фактори, що впливають на вартість послуг. Як сформувати лінійку послуг? Домашнє завдання: складання опису портретів клієнтів
4. Ціна бухгалтерських послуг. Ціноутворення
У чому проблема з цінами? Як підрахувати час, витрачений на клієнта і як перевести цей час у гроші? Демпінг і знижки. Формуємо гнучкий підхід до ціноутворення. Детальний розбір усіх варіантів цін. Чому пакетні пропозиції не завжди вигідні? Чи дасть повну картину підрахунок кожної операції? Що повинна враховувати ціна послуг для клієнта, щоб компанія була прибутковою? За що клієнти платять дорого? Домашнє завдання: зробити розрахунок цінової пропозиції клієнту, "внутрішній" і "зовнішній".
5. Як привабити клієнта? Маркетингова стратегія
Чому клієнт повинен вам довіряти? Які питання насправді задає клієнт, який питає про деталі вашого сервісу? Розробляємо план дій із залучення клієнтів. Визначаємо канали продажів, розраховуємо бюджет на залучення клієнтів. Скільки послуг будемо просувати, як і чому? Як зробити запуск з мінімальним бюджетом? Домашнє завдання: складання маркетингового плану.
6. Реклама бухгалтерських послуг
Як забезпечити потік звернень? Яка реклама працює і яка - відштовхує? Рекламні "помилки" і вдалі кроки. Заборонені прийоми у рекламі. Продумайте свій імідж для комунікації з потенційними клієнтами. Що розміщують у різних соціальних мережах? Чи справді вам потрібен менеджер з продажу? Рекламні кейси: що справді працює? Що може зробити власник бізнесу для просування? Домашнє завдання: складання рекламних текстів
7. Переговори з клієнтом
Як блискуче провести зустріч з клієнтом? Що потрібно вияснити перед зустріччю? Що відповідати на заперечення "дорого!" Про деякі прийоми маніпуляції на переговорах, білі і чорні. Як визначити справжні потреби клієнта, про які він не говорить?Не всі клієнти варті ваших послуг. Токсичні клієнти та як їх розпізнати. Домашнє завдання: складання проекту комерційної пропозиції.
8. Досягнення домовленостей. Комерційна пропозиція
Ланцюжок "бріф-офер-комерційна пропозиція". Формування комерційної пропозиції на підставі анкетування клієнта, заповнення бріфу. Як зробити пропозицію привабливою? Взірці комерційних пропозицій, рекомендації щодо домашнього завдання. Чому складання комерційної пропозиції - складна робота? Домашнє завдання: робота над упевненістю у собі.
9. Укладання контракту
Контракт на бухгалтерське обслуговування - це фіксація усіх домовленостей із клієнтом. Що повинен містити захищений договір на бухгалтерське обслуговування? Рекомендований перелік додаткових угод, які варто підписати з клієнтом. Дісклеймер. Стандарти обслуговування. Суперечки з клієнтом і обговорення зауважень до договору.
10. Робота з клієнтом. Початок обслуговування
Як влаштовані процеси при обслуговуванні клієнтів? Проблемні моменти, непорозуміння і конфлікти з клієнтом і з працівником. Чому клієнти не платять і як стягнути борги? Сценарії вирішення проблем чи розірвання договору на обслуговування. Як пережити втрату клієнта?
11. Персонал бухгалтерської компанії
Як шукати, наймати та приваблювати хороших співробітників у бухгалтерську компанію? Чому чому кандидати ненавидять аутсорсинг? Формати співпраці з працівниками. що шукає працівник і що шукаєте ви? Професійні і особисті якості співробітників. Детальний алгоритм роботи з кандидатом, від інтерв'ю до прийняття на роботу.Заохочення, соціальний захист і премії: звідки можуть бути профінансовані ці потреби? Звільнення працівника і заходи безпеки.
12. Фінанси бухгалтерського бізнесу та операційне управління
Скільки грошей ви справді заробляєте? Таблиці з калькуляціями дохідності проектів кліентів, ефективності співробітників. Фінансові ризики бухгалтерського бізнесу, як скласти скорінгову модель ризик-аналізу? Які повинні бути підходи до контролю якості обслуговування. Хто оплатить за покращення якості послуг?
13. Заключна лекція. Як побудувати великий бізнес?
Горизонти планування, стратегічна сесія. У чому різниця маленької фірми і великої? Як стати унікальним на ринку бухгалтерських послуг? Які інші послуги можна пропонувати клієнтам? Зарубіжні ринки і перкспективи росту. Відповіді на запитання за всіма темами курсу.
- курси онлайн