Операційний менеджмент в умовах викликів: аналітика, ризики, персонал.Індивідуальний курс

Идет набор на курс!
Начало занятий
Срок обучения
16 акад.години
Стоимость:
Стоимость за весь курс
13 600 грн.
В месяц
6 800 грн.
Описание
Операційний менеджмент в умовах викликів: аналітика, ризики, персонал.Індивідуальний курс

Три головні питання, на які допомагає відповісти тренінг. Сьогодні - це залучення персоналу, усвідомлена аналітика та боротьба з ризиками:

Цілі курсу:

  1. Освоїти управління бізнесом у складні часи: допомогти підприємцям адаптувати щоденні процеси під нові виклики, пов'язані з поточною ситуацією країни.
  2. Навчитися підтримувати та мотивувати співробітників: показати, як зберегти залучення команди, навіть якщо співробітники знаходяться в різних регіонах або працюють віддалено.
  3. Ефективно використовувати дані для прийняття рішень: навчити працювати з аналітикою, щоб швидко адаптуватися до змін та зберігати стійкість бізнесу.
  4. Розробити план управління ризиками: допомогти підприємцям справлятися з викликами, пов'язаними з нестабільною економікою, змінами робочої сили та іншими факторами.

Для кого: ТОП-менеджери, власники малого та середнього бізнесу, керівники філій, представництв, HRD.

Для кого він може бути корисним:

🎯у першу чергу власникам малого та середнього бізнесу, саме вони сьогодні сам на сам з ризиками та проблемами, тому операційка та психоемоційний стан не дають зважено подивитись на ситуацію;

🎯менеджерам, які планують зміни в компаніях чи кар’єрне зростання  і вже завтра зтикнуться з викликами та необхідністю приймати управлінські рішення;

🎯власникам, які потребують перезавантаження команди та потребують систематизувати стратегічне бачення.

На які головні питання ми відповімо протягом курсу:

1. Яка ймовірність того, що цей ризик може виникнути в ході діяльності компанії?

2. Які наслідки для діяльності компанії настануть у разі реалізації цього ризику?

3. Які заходи може вжити компанія, щоб мінімізувати загрози та як використовувати можливості, пов'язані з реалізацією даного ризику?

Звісно, спілкування в межах курсу буде максимально персональним, тобто в кожного виникнуть свої питання чи критичні ситуації, які обговоримо та знайдемо шляхи вирішення.

Дни недели занятий на выбор
Время занятий на выбор
Занятий в неделю
Длительность занятия 2-3 акад.години
Часы занятий
Группы до 8 чел.
Возраст аудитории Взрослые
Вид подготовки Повышение квалификации
Город Онлайн
Преподаватель специалист-практик
Учебные материалы надаються
Пробное занятие
Документ об окончании Сертифікат
Опции
Трудоустройство Нет
Условия трудоустройства

Запись на курс

Пользователи
Select people to associate with this registration.
This registration is for
Select person
Person type
New Контакт

Программа обучения

Модуль 1.Ситуація невизначеності. Малий і середній бізнес - ситуація в умовах воєнного стану

  1. Статистка у сегменті МСБ
  2. Приклади успішного розвитку та планування в умовах невизначеності (грантові заявки, бізнес створений в умовах воєнного стану – приклади)
  3. Авторитетні думки та поради експертів

Модуль 2. Персонал

  1. Ринок праці, процеси, статистика та виклики
  2. Залучення, мотивація та формула успішного співробітника
  3. Найм, адаптація та розвиток – як формувати команду професіоналів в умовах нестабільності
  4. Нові категорії: ВПО, ветерани та нове покоління. Інструменти взаємодії та комунікації

Модуль 3. Інструменти

  1. Команда чи колектив – у чому відмінності
  2. Інструменти вимірювання та розвитку залученості
  3. Розбір кейсів

Модуль 4. Планування та аналітика – це відповідь на питання, де взяти фінанси.

  1. Планування в рамках грантових заявок – приклади успішної роботи з бізнес-плану
  2. Як планувати в умовах невизначеності

Модуль 5. Інструменти усвідомленого аналізу

  1. Навіщо потрібна аналітика?
  2. Інструменти усвідомленого аналізу:
  • продаж та закупівля – хто головний?
  • АВС (маржа + оборотність);
  • Доходи/витрати – економити чи витрачати?

Модуль 6. Алгоритм та етапи управління ризиками

  1. Особливості управління ризиками у малому та середньому бізнесі
  2. Виявляємо, оцінюємо, розробляємо заходи щодо управління ризиками. Аналізуємо результат.
  3. Кейс: аналіз на прикладі конкретної компанії

Модуль 7. Ризики можливості чи загрози

  • ТОП-3 причини чому потрібно ризикувати
  • ТОП-3 правила, як ризикувати з користю

Модуль 8. Ризики та алгоритм управління у дії

  • методи ухилення від ризику;
  • методи локалізації ризику;
  • методи дисипації ризику;
  • методи компенсації ризику

Модуль 9. Поради

  • які soft skils важливо розвивати підприємцю
  • як планувати діяльність в умовах невизначеності
  • як підбирати/розвивати персонал
  • розбір кейсів учасників
Адрес:
  • м. Дніпро, вул. Виконкомівська 24, офіс 22