Основи Web дизайну. Онлайн курс
Описание

Цей курс є ідеальним вибором для тих, хто бажає вивчити мистецтво створення інтуїтивно зрозумілих та естетично приємних інтерфейсів для вебсайтів і застосунків. Він охоплює весь спектр навичок: від базових до високорівневих, дозволяючи студентам освоїти сучасні тенденції в галузі дизайну.
ЦІЛІ КУРСУ
- Освоїти UX/UI Design: зрозуміти ключові принципи UX/UI для створення ефективних інтерфейсів та навчитись використовувати сучасні практики в галузі UX/UI Design
- Розвити навички дослідження користувача
- Оволодіти інструментами для створення дизайн-макетів та прототипів
- Навчитись створювати інтуїтивно зрозумілі та привабливі дизайни
- Навчитись розробляти адаптивні інтерфейси для різних пристроїв
- Опанувати високорівневий UX/UI Дизайн: засвоїти вищі рівні дизайну для покращення користувацького досвіду
- Підготуватись до професійного ринку
Дни недели занятий | на выбор |
---|---|
Время занятий | на выбор |
Занятий в неделю | 2 |
Длительность занятия | |
Часы занятий | |
Группы | |
Возраст аудитории | Студенты, Взрослые |
Вид подготовки | Базовый курс |
Город | Онлайн |
Преподаватель | специалист-практик |
Учебные материалы | |
Пробное занятие | |
Документ об окончании | Сертифікат |
Опции | Групповые занятия, Индивидуальное обучение |
Трудоустройство | Нет |
Условия трудоустройства |
Запись на курс
Программа обучения
Програма онлайн-курсу
Основи Web дизайну
-
Вступ до UI/UX Design
- Знайомство
- UI/UX Design
- Принципи юзабіліті
- Професія дизайнера
- Soft skills
- Tech skills
- Класифікація сайтів
-
Основи роботи у Figma
- Фрейм
- Робота з зображеннями
- Робота з лініями
- Робота з масками
- Робота з міжрядковою відстанню
- Робота з текстом
- Робота з формою
- Компоненти
- Auto layout
-
Основи дизайн-мислення
- Етапи дизайн-мислення
- UX стратегія
- Usability & Accessibility
- Визначення витрат на взаємодію
- 10 евристик Якоба Нільсена
- Закон Теслера
- Айтрекінг
- Закон Міллера
- Закон Хіка
- Закон Фіттса
- Лендінг
- Конструктори сайтів
- Правила сприйняття інформації. Патерни.
-
UX дослідження та архітектура (part 1)
- Цикл розробки інтерфейсу
- Road Map
- User Persona
- Empathy map
- Методи UX досліджень
- Брифінг
- Double Diamond
- Психологія користувача в рамках інтерфейсу
- Юзабіліті аудит
- Практика
-
UX дослідження та архітектура (part 2)
- Інформаційна архітектура та її принципи
- Навігаційні та пошукові системи
- Mind Map
- Знайомство з User Flow
- FigJam
-
UX дослідження та архітектура (part 3)
- Use Case
- User Scenario
- UCD
- JTBD
- Модель Кано
- Композиція
- Патерни нейрофізіології
- Сітки
- Правило “Зовнішнього-внутрішнього”
-
Типографіка
- Основи типографіки
- Швейцарська типографіка
- Класифікація шрифтів
- Комбінація шрифтів
- Типографіка IOS & Android
- Експериментальна типографіка
- Контурні шрифти
- Велика типографіка
- Надписи від руки, текст навколо фігури
- Накладення фото на текст
- Видима сітка
- Монохром/Бруталізм/Текстури/Плоский дизайн
-
Теорія кольору (part 1)
- Теорія кольору
- Психологія кольору
- Колірні схеми
- Практика
-
Теорія кольору (part 2)
- Кольори та сприйняття
- Психологія контрасту
- Коефіцієнт контрастності
- Негативний простір
- Особливості розробки іконок
- Оптичний баланс в іконках
- Рекомендовані книги
-
Основні компоненти сайтів
- MVP
- Типи навігації
- Принципи навігації
- Функціональні блоки
- Контентні блоки
- Слайдер
- Карточки
- Список
- Форми
- Фільтри/сортування
- Поп-ап
- Footer
- Елементи інтерфейсу
- Чекбокси / Радіобатони / Toggle / Controls
- Notifications
-
e-Commerce. Структура сайту
- e-Commerce
- Структура сайту
- Принципи візуального дизайну
- Sketching
- Короткотривала пам’ять та юзабіліті
- Формати графічних файлів у вебдизайні
-
Розробка CJM
- Принципи Гештальту
- User Flow для e-Commerce
- Створення CJM
-
Ефективна сторінка продукту
- Закріплення матеріалу на практиці
- Ефективна сторінка продукту
- Цілі продуктової сторінки
- Аналіз сторінок
- Практика (візуальні вправи)
-
Передача макетів у розробку
- Айдентика
- Колірний профіль
- UX-копірайтинг
- Передача макетів в розробку
-
Методології
- Оцінка складності проекта
- Типи клієнтів
- Типи контрактів
- Agile
- Waterfall
- Scrum
- Kanban
- Jira
- Confluence
- BackLog
- Планінг-покер
- Ретроспектива
-
Гайдлайни та документація
- Style Guide
- Design System
- Підбір корисних посилань на різні сервіси
- Атомарний дизайн
- Дизайн-токени
- Темний режим
- Деталі при розробці
- Знайомство з HTML & CSS
-
Акцентування. Дизайн-система. UI-Kit
- Базовий стиль
- Анатомія стилю
- Візуальна логіка
- Основні принципи логіки
- Робоча пам’ять
- Способи акцентування
- Система. Аналіз системи
- UI-Kit
- Розвиток надивленості
-
Тестування. Анімація Parallax
- Тестування юзабіліті
- Методи юзабіліті-тестування
- Перевірка ідеї. Quick Usability Checks.
- Parallax ефект
- Базові інтерактивні анімації
- Механіка анімацій
- Хореографія анімацій
-
Responsive & Adaptive дизайн
- Responsive
- Adaptive
- Breakpoints
- Мудборди
- Mobile First
- Desktop First
-
Особливості мобільної розробки
- Процес розробки мобільного застосунку
- Область натискання
- Розташування елементів
- Історія
- Версії
- Вимоги до сітки
- Відстані
- Розміри елементів & Сторінка 404
- Сенсорний екран
- Breakpoints
- Brainstorming
-
Behance
- Підготовка кейсу на Behance
- Критерії успішного оформлення кейсів
- Розбір прикладів
- Складання структури макетів
- Підготовка анімацій
-
Працевлаштування
- Процес проходження співбесід
- Запитання на співбесідах
- Важливі запитання до рекрутера, які варто задати
- Платформи для пошуку роботи
- Фріланс: плюси та мінуси
- CV
- Розбір прикладів
- Онлайн