Практичний курс Школа переговорів Ігоря Сокуренко. Онлайн навчання
Описание

Курс повністю практичний! 70% часу займають групові вправи, ігри, робота з кейсами. Ведеться відеозапис переговорних поєдинків, що дозволяє вам оцінити свої навички з іншого боку.
Навчання у групі до 12 осіб.
Закрита група Telegam, канал на YouTube із відеороликами переговорних поєдинків.
Можливість відпрацювати з групою майбутні складні переговори в будь-якій сфері вашого життя.
Цей курс для вас, якщо ви:
1. ВЛАСНИК БІЗНЕСУ
- Зможете досягти максимальних результатів у переговорах з партнерами, інвесторами, ключовими постачальниками та клієнтами
- Станете по-справжньому надихаючим лідером для своєї Команди
- Виведете бізнес на новий рівень
2. КЕРІВНИК ВІДДІЛУ, РЕГІОНУ
- Станете більш ресурсними у переговорах з колегами по горизонталі та вертикалі
- Отримаєте преференції у торгах за ресурси всередині компанії
- Відшліфуєте навички переговорів із ключовими постачальниками та клієнтами
- Отримаєте компетенції ментора у підготовці переговорників із числа підлеглих
3. KEY ACCOUNT MANAGER, МЕНЕДЖЕР З ПРОДАЖУ
- Навчитеся вигравати переговори ще до їх початку
- Отримайте навички ведення складних (жорстких) переговорів
- Навчитеся вибудовувати стратегію win-win із ключовими партнерами
- Отримаєте навички управління конфліктом
4. ФАХІВЦІВ, ФРІЛАНСЕР
- Зможете розуміти ключові валюти переговорів та логіку торгів
- Опануєте інструменти підготовки до складних переговорів
- Зрозумієте, як посилити свою позицію до початку переговорів
- Навчитеся розробляти «продаючу» комерційну пропозицію
За 2 місяці інтенсивного навчання ви:
- Проведете аудит свого переговорного стилю. Сформуєте програму прокачування переговорних умінь
- Навчитеся готуватися до переговорів. Дізнаєтесь, як посилювати свою позицію до початку торгів
- Опануєте модель жорстких переговорів. Навчитеся керувати конфліктом
- Навчитеся працювати з рекламацією, використовуючи рольову модель Еріка Берна
- Опануєте гарвардську модель ведення переговорів. Дізнаєтеся, як виграти та зберегти партнерські відносини
- Зможете закріпити отримані навички у переговорних поєдинках із сильними опонентами
Викладач Ігор Сокуренко – сертифікований консультант з управління (Амстердамський стандарт ICMCI), PhD (к.е.н.); бізнес-тренер з 1995 року, член Всеукраїнської Асоціації з Управління (IMC-Ukraine) с більш ніж 25-річним досвідом управлінського консультування та навчання компаній України, Член Національного Інституту Консультантів з Управління. Провів понад 20 000 тренінг-годин, навчив понад 15 000 менеджерів з продажів та топ-менеджерів.
Дни недели занятий | чт |
---|---|
Время занятий | вечер |
Занятий в неделю | щочетверга |
Длительность занятия | 3 години |
Часы занятий | 18:30, 19:00, 19:30, 20:00, 20:30, 21:00, 22:00 |
Группы | до 12 чел. |
Возраст аудитории | Студенты, Взрослые |
Вид подготовки | Базовый курс |
Город | Онлайн |
Преподаватель | специалист-практик |
Учебные материалы | |
Пробное занятие | |
Документ об окончании | сертифікат |
Опции | Групповые занятия |
Трудоустройство | Нет |
Условия трудоустройства |
Запись на курс
Программа обучения
Who is Who. Хто ти в переговорах? Світові школи
- Знайомство учасників групи.
- Європейська, гарвардська та кремлівська школи переговорів.
- Види переговорів: жорсткі, м'які, партнерські. Вигоди стратегії Win-Win.
- Діагностика та аналіз ваших базових стратегій ведення переговорів.
- Кейс зі зворотним зв'язком та визначенням точок зростання кожного учасника.
Підготовка до переговорів. Валюти переговорів
- Дорожня карта підготовки до переговорів.
- Валюти переговорів для кожної зі сторін. Цінність та вартість валют.
- Визначення цілей Сторін. Цілі мінімум і максимум (ваші та вашого опонента).
- Багатокутник цінностей.
- Валюти «другого ешелону». Баланс цінностей у пропозиції для опонента.
- Кейс зі зворотним зв'язком та визначенням точок зростання кожного учасника.
Сценарій переговорів
- Що потрібно дізнатися про опонента ще до зустрічі? Демонстрація та аналіз на прикладі фрагментів фільму.
- Можливі сценарії проведення переговорів.
- Сила потреби та її вплив на силу переговорної позиції. Пошук альтернатив у вирішенні вашого завдання.
- Як підвищити інтерес до вашої пропозиції ще до зустрічі.
- Значення вибору часу, місця та складу учасників переговорів для отримання необхідного результату.
- Домашні шаблони аргументів та контраргументів.
- Кейс зі зворотним зв'язком та визначенням точок зростання кожного учасника.
Жорсткі переговори
- Основні засади авторитарної моделі ведення переговорів.
- Способи позиційного тиску у жорстких переговорах та методи протидії їм.
- Техніки підвищення стресостійкості.
- Кейс зі зворотним зв'язком та визначенням точок зростання кожного учасника.
Конфлікти у переговорах. Методи управління конфліктом
- Ознаки та види конфліктів у діловій комунікації. Демонстрація та аналіз на прикладі фрагментів фільму.
- Способи управління конфліктом за методом транзактної моделі Е.Берна.
- Лінія часу у переговорах. Боротьба за сьогодення, минуле та майбутнє. За що треба боротися та де вигравати.
- Техніка роботи із рекламацією.
- Кейс зі зворотним зв'язком та визначенням точок зростання кожного учасника.
Партнерська модель ведення переговорів (Гарвардська школа)
- Принципи партнерської моделі переговорів.
- Техніки виклику довіри.
- Емпатія у переговорах. Техніки приєднання та покращення емоційного стану партнера.
- Типи людей. Особливості ділової комунікації з кожним із них.
- Кейс зі зворотним зв'язком та визначенням точок зростання кожного учасника.
Особливості переговорів Win-Win. Як збільшити пиріг?
- Позиція та потреба (інтерес). Як переговори Win-Win допомагають усунути конфлікт інтересів.
- Суть взаємовигідної пропозиції. Багатоваріантність при виробленні рішення на переговорах.
- Як розширити пиріг, який ми маємо намір справедливо розділити.
- Критерії справедливості в оцінці партнерського варіанта домовленостей.
- Кейс зі зворотним зв'язком та визначенням точок зростання кожного учасника.
Інтеграція здобутих знань. Переговорний Турнір
- Інтерактивне обговорення пройдених тем.
- Аналіз технік переконання та впливу (на прикладі фрагментів фільму).
- Тест визначення базових стратегій поведінки у конфлікті. Групове обговорення результатів.
- Самооцінка «Як змінився Я та мої результати за два місяці занять».
- Збираємо «валізу в дорогу». Групове обговорення точок подальшого зростання та розвитку кожного учасника.
Конкурс на найкращого перемовника групи:
- Всім учасникам пропонується перевірити свої сили на змагальних переговорних поєдинках з іншими партнерами по групі.
- Членами журі є переможці переговорних турнірів попередніх груп.
- м. Одесса (Онлайн навчання)