Програмування на Minecraft для школярів (7-11 років). Онлайн курс

Условия акции
скидка - 10%

при оплаті відразу за весь курс

Идет набор на курс!
Срок обучения
32 заняття
Стоимость:
Стоимость за весь курс
11 430 грн.
12 700 грн.
Описание
Програмування на Minecraft для школярів (7-11 років). Онлайн курс

Minecraft інженерія - ключ до захопливого світу Minecraft, де діти вивчатимуть програмування та технічні аспекти, розробляючи свої власні механічні системи та автоматичні процеси.

За допомогою мови програмування Lua, вони розвиватимуть навички та креативність, готуючись до неймовірних пригод у віртуальному світі Minecraft.

ЦІЛІ КУРСУ

  • Вивчити основи програмування через візуальні інструменти та мову програмування Lua
  • Створювати власні механічні системи та автоматизовані процеси у віртуальному світі Minecraft
  • Ознайомитися з технічними аспектами комп'ютерної техніки та їх використанням у грі, включаючи роботу з транзисторами, пам'яттю комп'ютера та механізмами Redstone

ВИВЧАЄМО ТАКІ ТЕХНОЛОГІЇ

  • Lua
  • Minecraft
  • Redstone
  • Robots

Випускники отримують сертифікат про закінчення курсу. Кожен сертифікат має унікальний номер, за яким потенційний роботодавець може перевірити його валідність і побачити базові показники успішності.

Дни недели занятий на выбор
Время занятий на выбор
Занятий в неделю 2 заняття на тиждень
Длительность занятия
Часы занятий
Группы
Возраст аудитории Младшая школа, Средняя школа
Вид подготовки Базовый курс
Город Онлайн
Преподаватель специалист-практик
Учебные материалы
Пробное занятие
Документ об окончании Сертифікат
Опции Групповые занятия
Трудоустройство Нет
Условия трудоустройства

Запись на курс

Пользователи
Select people to associate with this registration.
This registration is for
Select person
Person type
New Контакт

Программа обучения

Основи програмування

  • Розуміння роботи комп'ютерної техніки.
  • Опис транзистора та його роль у комп'ютерних системах.
  • Пояснення поняття пам'яті комп'ютера.

Мова Lua візуальне програмування

  • Обґрунтування вибору мови Lua для візуального програмування.
  • Розгляд перших можливостей автоматизації за допомогою Lua.

Всесвіт Майнкрафт

  • Опис безмежних можливостей гри.
  • Роль будівництва у грі.
  • Пояснення концепції Redstone як електроенергії у грі.

Використання Роботів у Minecraft

  • Огляд інтерфейсу та основних команд.
  • Проведення практичних завдань з автоматизації добичі корисних копалин.

Основні концепції програмування

  • Змінні, умови, цикли
  • Обробка подій та взаємодія з ігровим середовищем

Автоматизація процесів за допомогою Роботів

  • Використання периферійних пристроїв (монітори, дисплеї, дрібна техніка)
  • Робота з інвентарем та сортуванням предметів
  • Побудова збалансованих систем автоматизації виробництва та обробки ресурсів

Рівні складності та можливості використання Redstone

  • Основи електрики та логіки
  • Створення простих механізмів: ворота, ліфти, двері
  • Розширені конструкції: лічильники, сортувальні системи, механізми автоматизації

Створення автоматичних систем за допомогою Redstone

  • Підключення до різних блоків та пристроїв
  • Робота з сигналами та поведінка у різних умовах
  • Використання реле, реєстрів, репітерів для зміни сигналів

Побудова складних механізмів з використанням Redstone

  • Створення логічних вентилів
  • Використання схем згортання та мультиплексорів
  • Побудова обчислювальних машин та логічних блоків

Технічні аспекти механізмів у Create моді

  • Засоби та ресурси для створення механізмів
  • Принципи роботи різних типів механізмів
  • Інтеграція механізмів у складні конструкції та автоматичні системи

Розробка та вдосконалення механічних систем у моді Create

  • Побудова механізмів руху, транспортування та обробки ресурсів.
  • Вивчення принципів механіки, включаючи редуктори, шестерні та ремені передачі.
  • Дослідження можливостей оптимізації та удосконалення роботи механічних систем

Творчий потенціал та можливості для ігрового дослідження

  • Розвиток творчих навичок через програмування та конструювання
  • Експерименти з різними конфігураціями механізмів та систем
  • Застосування здобутих знань у власних проєктах та ігрових викликах

В кінці курсу виконується дипломний проєкт.

Адрес:
  • Онлайн