Просування бухгалтерських, аудиторських та консалтингових послуг
Описание

ДО ДНЯ БУХГАЛТЕРА - запускаємо цей невеличкий курс! Щоб Ви стали кращими в своїй професійній діяльності:
Інноваційна програма "Просування бухгалтерських, аудиторських та консалтингових послуг" (освітній захід)
Під час навчання ви дізнаєтесь:
- Як визначити цільову аудиторію
- Як проаналізувати конкурентів
- Як створювати ефективні рекламні оголошення
- Як налаштувати та оптимізувати рекламні кампанії
- Як аналізувати результати та звітність
Лектор - Євген Чувілєк, засновник маркетингової агенції MindMarketing, експерт з таргетованої реклами.
Отримайте сертифікат від міжнародного центру та навчіться просувати свій бізнес максимально ефективно!
Всі наші клієнти давно чекали на цей практикум, якого не проводив ще жоден центр підвищення кваліфікації. Ми знаємо, що кожен з наших слухачів або вже надає власні послуги, або може сміливо це почати робити, особливо після цього фахового прикладного освітнього заходу:«Практичні алгоритми просування бухгалтерських, аудиторських та консалтингових послуг» (освітній захід)
Ми гарантуємо цілком впевнено, що після цього практикуму ви чітко зрозумієте, що сезонність, свята, періоди відпусток і таке інше – зовсім не перешкоди для успішного просування та ефективних заробітків у сфері надання бухгалтерських, аудиторських, податкових, юридичних та будь-яких інших консалтингових послуг.
Наш експерт надасть найсучасніші методики та підтвердженні успішні практики, прокачає ваші знання до рівня «я - експерт»
У вас назавжди залишиться ексклюзивний матеріал, який постійно буде гарною методичкою та шпаргалкою ваших постійно успішних продажів!
Дни недели занятий | по будням, на выбор |
---|---|
Время занятий | день, вечер, на выбор |
Занятий в неделю | |
Длительность занятия | |
Часы занятий | |
Группы | |
Возраст аудитории | Студенты, Взрослые |
Вид подготовки | Базовый курс |
Город | Онлайн |
Преподаватель | специалист-практик |
Учебные материалы | |
Пробное занятие | |
Документ об окончании | Сертифікат |
Опции | Групповые занятия, Индивидуальное обучение |
Трудоустройство | Нет |
Условия трудоустройства |
Запись на курс
Программа обучения
Модуль 1 - Введення
- Маркетинг
- Типи трафіку і чому саме таргет
- Плюси і мінуси
Модуль 2 - Підготовка до запуску реклами
- Цільова аудиторія (визначаємо хто ца та як зібрати декілька різних сегментів для бухгалтерів)
- аналізуємо що є на ринку (дивимось конкурентів та чи рекламуються)
- Знайомимося з рекламними інструментами (бізнес менеджер, рекламний кабінет - інтерфейс)
- Цілі реклами (розглянемо, які цілі можна використовувати бухгалтеру)
- Офери, як підготувати і скласти офер. Що таке лід магніт і як можна використовувати бухгалтеру.
- Квіз і як його можна використовувати в рекламі
- Структура Рекламної кампанії (РК).З чого повинна складатись, через які етапи таргетолог повинен пройти, щоб запустити РК.
Модуль 3 - Налаштування
- Алгоритм збірки (розберемо на прикладі, як налаштовується рекламна кампанія)
- Аналізуємо результати і будуємо гіпотези по подальшій кампанії
- Звітність від таргетолога, та як оцінити якість роботи таргетолога.
- м. Харків, вул. Чернишевського, 46