Розробка ігор у Roblox для дітей 10-13 років. Онлайн курс

Идет набор на курс!
Начало занятий
Срок обучения
13 місяців - 104 заняття
Стоимость:
В месяц
3 033 грн.
Описание
Розробка ігор у Roblox для дітей 10-13 років. Онлайн курс

Ця програма створена для тих, хто захоплюється іграми та мріє не лише грати, але й створювати власні!

Під час курсу ти опануєш програмування мовою Lua, зрозумієш, як працюють ігрові механіки, і навчишся створювати власні сценарії для ігор

  • Групи до 17 осіб
  • Викладач приділяє час кожному студенту
  • Викладачі-практики з топових IT-компаній
  • Можливість навчання через LMS та мобільний застосунок

Створювати власні ігри набагато цікавіше, ніж просто грати в них!

  • Опануй основи 3D моделювання в Roblox Studio
  • Створюй карти і налаштовуй середовища
  • Розробляй інтерактивні ігрові механіки
  • Навчись працювати з анімаціями та фізикою об'єктів
  • Розробляй та реалізуй ігрові сценарії 
  • Дізнайся основи мови програмування Lua
  • Оптимізуй власні ігри для покращення продуктивності
  • Плануй та створюй власні проєкти
  • Розвивай критичне мислення 

Навчайся сучасно

  • Заняття проходять в режимі онлайн-трансляції, а відеозапис зберігається в особистому кабінеті.
  • Домашні завдання у будь-який зручний час відправляються через особистий кабінет на перевірку викладачеві.
  • Викладач дає зворотній зв'язок з розбором помилок у домашньому завданні.
  • Ви опрацьовуєте помилки і закріплюєте пройдений матеріал.
Дни недели занятий на выбор
Время занятий на выбор
Занятий в неделю
Длительность занятия 90 хвилин
Часы занятий
Группы до 17 чел.
Возраст аудитории Средняя школа
Вид подготовки Базовый курс
Город Онлайн
Преподаватель специалист-практик
Учебные материалы
Пробное занятие бесплатно
Документ об окончании Сертифікат
Опции Групповые занятия, Индивидуальное обучение
Трудоустройство Нет
Условия трудоустройства

Запись на курс

Пользователи
Select people to associate with this registration.
This registration is for
Select person
Person type
New Контакт

Программа обучения

Obby

  • Інтерфейс програми 
  • Базові інструменти керування об’єктами. Реалізація системи check point
  • Підготовка та публікація гри 

Building

  • Інструменти моделювання
  • Групування об’єктів та застосування текстур
  • Моделювання обʼєктів різної складності

Mapping

  • Генерація та редагування ландшафту. Застосування графічних ефектів
  • Ефекти, звуки та плагіни

Intro lua

  • Загальна концепція програмування
  • Створення скриптів, функції print та wait, змінні
  • Адреса до об’єктів та зміна їх  властивостей

Rain of coins

  • Визначення функцій, параметри функції
  • Умовні оператори if-else та цикл while
  • Таблиця лідерів та інші показники гравця

Tower of hell

  • Цикл repeat until та система таймерів у грі
  • Система пасток різного рівня складності
  • Створення власного інтерфейсу

Platform survivalist

  • Цикл for та його особливості
  • Масиви та їх структура
  • Tween анімація графічних елементів

Quest game

  • Цикл repeat until та керування камерою
  • Робота з масивами, реалізація задачника
  • Створення NPC та плагін items
  • Побудова системи діалогів та їх обробка
  • Система підказок та телепортація гравця
  • Створення міні-ігор з різним сюжетом

Miner

  • Створення власних tool, їх апгрейд, інвентар гравця
  • Анімація та плагін moon animation
  • Генерація, видобуток та перероблення ресурсів
  • Створення інтерфейсу Shop, його функціонал
  • Створення конвеєрів, механіка їх роботи
  • Хмарне збереження даних гравця, завантаження даних у гру

House Tycoon 

  • Поетапне будування будівель
  • Словники та їх структура
  • Створення власних інтерфейсів в Bilboard
  • Підключення системи промокодів та нагород
  • Монетизація та підключення Gamepass
  • Створення складних анімацій для об’єктів

Final project

  • Планування, реалізація, публікація та презентація власного проєкту