Розумний лідер: управління командою, результатами та особистою ефективністю. Онлайн навчання
Описание

Курс побудований на 20-річному досвіді менторингу власників та ТОП-керівників малого та середнього бізнесу.
Ви пройдете тестування на визначення вашого особистого Мотиваційного Типу та зможете протестувати свою Команду, що допоможе побудувати оптимальну систему мотивації та індивідуального стимулювання.
Станете членом закритої Телеграм-групи, де зможете спілкуватись з Ігорем Сокуренко та іншими учасниками.
Учасники курсу: власники бізнесів, CEO, технічні та операційні директори (CTO, COO), Head of Sales, директори зі стратегічних партнерств, Product Owners, Team Leads, Project Managers, HRs, People Partners, Recruiters, Heads of Operations, IT and People, L&D Managers.
- 9 занять + 3 мастермайнди
- 21 практичне завдання
- Тестування MT
- Бібліотека Розумного Лідера
Цей курс для вас, якщо ви:
1. ВЛАСНИК, КЕРІВНИК БІЗНЕСУ
- Зрозумієте основи системного управління Командою
- Дізнаєтесь, як із "пожежника" стати регулярним менеджером
- Отримаєте сучасні інструменти мотивації різних категорій персоналу
- Опануєте Лідерські моделі поведінки
- Закладете основи особистої Конституції
- Дізнаєтесь, як розвинути емоційний інтелект Лідера
2. ТОП І ЛІНІЙНИЙ КЕРІВНИК
- Усвідомите суть та основні інструменти Влади
- Засвоїте принципи оперативного Лідерства
- Навчитеся ефективно приймати управлінські рішення
- Опануєте технологію постановки завдань, контролю та зворотного зв'язку
- Розберетесь із сучасними інструментами матеріальної та нематеріальної мотивації персоналу
- Опануєте техніки емоційної підтримки підлеглих
3. КЕРІВНИК ПОЧАТКІВЕЦЬ
- Опануєте базові елементи Кола управління
- Навчитеся безконфліктно переводити вчорашніх колег та друзів – у категорію підлеглих
- Опануєте логіку процесу ухвалення управлінського рішення
- Навчитеся ефективно ставити завдання та мотивувати підлеглих
- Опануєте техніки делегування
- Дізнаєтесь, як розвинути свій ЕІ
4. МАЙБУТНІЙ КЕРІВНИК
- Зрозумієте суть конфлікту інтересів керівника та підлеглого
- Навчитеся приймати ефективні рішення
- Зрозумієте, як правильно ставити завдання та контролювати їх виконання
- Навчитеся розрізняти мотиваційні типи людей і зрозумієте особливості управління кожним із них
- Проведете аудит власної ефективності
- Розберетесь з принциповими відмінностями Влади і Лідерства
За 2 місяці інтенсивного навчання ви:
- Розберетесь в ключових функціях управління
- Вивчите техніку поетапного прийняття управлінських рішень
- Навчитеся ефективно ставити завдання та впроваджувати рішення (в тому числі непопулярні)
- Опануєте інструменти контролю та зворотного зв'язку (коригуючого та підтримуючого)
- Отримаєте робочу модель матеріальної та нематеріальної мотивації
- Опануєте інструменти стимулювання підлеглих в залежності від їх мотиваційного типу
- Розберетесь з сучасними концепціями та законами лідерства, опануєте Лідерські моделі поведінки
- Примірите на себе чесноти Лідера та закладете основи особистої Конституції
- Розберетесь з основами емоційного інтелекту Лідера
Викладач Ігор Сокуренко – сертифікований консультант з управління (Амстердамський стандарт ICMCI), PhD (к.е.н.); бізнес-тренер з 1995 року, член Всеукраїнської Асоціації з Управління (IMC-Ukraine) с більш ніж 25-річним досвідом управлінського консультування та навчання компаній України, Член Національного Інституту Консультантів з Управління. Провів понад 20 000 тренінг-годин, навчив понад 15 000 менеджерів з продажів та топ-менеджерів.
Дни недели занятий | вт |
---|---|
Время занятий | вечер |
Занятий в неделю | щовівторка |
Длительность занятия | 3 години |
Часы занятий | 18:30, 19:00, 19:30, 20:00, 20:30, 21:00, 22:00 |
Группы | до 15 чел. |
Возраст аудитории | Взрослые |
Вид подготовки | Тренинг |
Город | Онлайн |
Преподаватель | специалист-практик |
Учебные материалы | |
Пробное занятие | |
Документ об окончании | Сертифікат |
Опции | Групповые занятия |
Трудоустройство | Нет |
Условия трудоустройства |
Запись на курс
Программа обучения
Модуль 1. Основи менеджменту (1 заняття, 3 години)
- Сутність управління.
- Базові компетенції управління персоналом по Д. Майстеру.
- Керівник - лідер чи адміністратор? В чому різниця в підходах керування.
- Вітаміни управління по І. Адізесу. Самооцінка власного «профілю».
- Стилі управління та Рівні зрілості підлеглих.
- Ситуаційне лідерство. Постановка завдань відносно рівня зрілості підлеглих.
- Групова робота: Визнач особливості роботи з новачком (хочу, але не можу), ефективним співробітником (хочу і можу), співробітником з ознаками вигорання (можу, але не хочу).
Модуль 2. Круг Управління (2 заняття, 6 годин)
Тема: Прийняття рішення
- Як виміряти керованість підрозділу?
- Круг менеджменту. Основні функції керівника.
- Панель приладів управління. Ієрархія показників як предмет аналізу.
- Сутність управлінського рішення.
- Етапи прийняття рішення.
- Види та горизонти управлінських рішень.
- Факторний аналіз як інструмент відпрацювання альтернатив.
- План як шлях виконання Рішення та досягнення Цілі.
- Кейс: Прийми рішення щодо досягнення планових показників для свого підрозділу. Врахуй результати попереднього періоду, планові показники наступного періоду та власні амбіції.
Тема: Виконання рішення
- Основні принципи постановки завдань.
- Коли управлінське завдання стає управлінською проблемою.
- Як працювати з опором команди.
- Цілі та принципи координації.
- Цілі, етапи, форми та методи контролю виконання завдань підлеглими.
- Чек-лист як інструмент контролю.
- Методи розвиваючого та мотивуючого зворотного зв’язку. Мистецтво конструктивної критики.
- Вправа: Надай розвиваючий зворотній зв'язок недостатньо ефективному співробітнику.
- Логіка та структура п’ятихвилинки, щотижневої та щомісячної наради.
Модуль 3. Мотивація підлеглих (2 заняття, 6 годин)
Тема: Типологічна концепція Герчікова
- Робітник та Керівник – конфлікт Цілей та очікувань.
- Моделі поведінки працівників. Типологічна концепція В. І. Герчикова.
- Види мотивації та мотиваційні типи працівників.
- Діагностика індивідуальних мотиваційних типів підлеглих.
- Можливості керівника щодо стимулювання співробітників. Чому той самий стимул одного співробітника мотивує, а іншого демотивує?
- Що впливає на лояльність працівників та допомагає нам їх утримати?
- Кейс: Постав завдання підлеглому, виходячи з його мотиваційного типу.
Тема: Теорія Поколінь та інші сучасні підходи
- Сучасні наукові концепції мотивації персоналу.
- Теорія поколінь.
- Ефективні сучасні методи стимулювання персоналу.
- Мотивація на основі цінностей.
- Кейс: Особливості системи мотивації для робочих команд з працівниками різних поколінь.
Модуль 4. Лідерство та емоційний інтелект (2 заняття, 6 годин)
Тема: Концепція лідерства
- Влада, вплив, відповідальність.
- Сучасні концепції лідерства.
- Закони лідерства. Лідер та команда.
- Лідер: слуга чи пан.
- Місія та чесноти лідера.
- Особиста Конституція.
- Вправа: В чому моя "родзинка"? Що мене надихає? Що я ціную?
Тема: Емоційний інтелект лідера
- Сутність емоційного інтелекту.
- Як сприймати та розуміти свої емоції.
- Сприйняття та розуміння емоцій підлеглих.
- Як допомогти підлеглим розуміти та працювати зі своїми емоціями.
- Емоційне вигорання та методи профілактики.
- Кейс: Співбесіда з підлеглим. Зрозумій емоцію та відпрацюй задані цілі з урахуванням емоційного стану підлеглого.
Модуль 5. Особиста ефективність керівника (2 заняття, 6 годин)
Тема: Тайм-менеджмент для Керівника
- Співвідношення власних та чужих цілей, на які ви працюєте.
- Що таке хронометраж? Техніка обліку часу.
- Планування цілей та завдань.
- Співвідношення запланованих та спонтанних завдань.
- Дорожня картка ваших змін.
- Кейс: Мої пріоритети року.
Тема: Принципи та техніки делегування
- Особистий робочий стиль та його вплив на управління.
- Делегування як необхідна умова особистого росту.
- Психологічні бар’єри делегування.
- Принципи делегування.
- Що необхідно і що не можна делегувати.
- Підготовка роботи до делегування.
- Особливості делегуючої бесіди.
- Вправа: Підготуй до делегування та делегуй завдання підлеглому.
Три мастермайнди
Окрім занять, курс включає 3 сесії мастермайнду. Майстермайнд – це додаткова зустріч, на якій розглядаються ваші кейси, гострі питання та ситуації, які потребують вирішення.
- м. Одесса (Онлайн навчання)