Секретарь офіс менеджер. Базовий курс
Идет набор на курс!
Срок обучения
10 занять
Стоимость:
Стоимость за весь курс
6 200 грн.
Описание

Курси для тих, хто вибрав для себе одну з найбільш затребуваних у будь-який історичний період і в будь-якій сфері діяльності професію "секретаря".
У програмі курсу – найактуальніші для подальшої роботи з цієї спеціальності теми.
- Секретар у структурі управління.
- Нормативно-методична основа діловодства.
- Вимоги до оформлення документів.
- Уніфіковані системи документації.
- Основні засади роботи з документами.
- Номенклатура справ.
- Етика та психологія ділового спілкування та багато іншого.
- Імідж секретаря.
Викладач: практик зі стажем роботи та викладання!
Тривалість навчання 1 місяць, 10 занять, 2-3 рази на тиждень по 3 ак.години.
Форма навчання: ранок, день, вечір та групи вихідного дня!
Дни недели занятий | на выбор |
---|---|
Время занятий | на выбор |
Занятий в неделю | 2-3 |
Длительность занятия | 3 ак. години |
Часы занятий | |
Группы | |
Возраст аудитории | Студенты, Взрослые |
Вид подготовки | Базовый курс |
Город | Онлайн |
Преподаватель | специалист-практик |
Учебные материалы | |
Пробное занятие | |
Документ об окончании | Сертифікат |
Опции | Групповые занятия |
Трудоустройство | Нет |
Условия трудоустройства |
Запись на курс
Программа обучения
1. Діловодство
- Введення. Сучасна та методична база з діловодства. Типова інструкція з діловодства.
- Секретар у структурі управління. Вимоги до секретаря. Нормативи часу на секретарські роботи
- Склад управлінських документів організації, розпорядчі та інформаційно-довідкові документи
- Вимоги до оформлення документів. Обов'язкові реквізити документів. Вимоги до оформлення бланків. Довідкові дані про автора документа. Основні пошукові ознаки: дата та індекс документа; адресація; порядок узгодження та затвердження документів. Резолюція. Позначки на документі
- Складання документів. Типові тексти. Лінгвістичні особливості службових документів. Заголовок, додатки
- Ділове листування. Реквізити ділового листа. Внутрішнє листування. Зовнішнє листування: комерційні листи, ділові листи, не регламентовані листи. Мова і стиль листування. Побудова словосполучень та речень. Аналіз практичних помилок. Етика ділового листа.
- Практична частина. Особливості оформлення повідомлень, що передаються електронними засобами зв'язку: телеграма, телефонограми. факси, листування електронною поштою. Довідки, доповідні та пояснювальні записки. Упорядкування розпорядчих документів (накази, розпорядження). Акт. Протокол, особливості складання. Контракти Види. Складання. Документація з особового складу
- Організація документообігу. Прийом та первинна обробка. Реєстрація та облік документів. Проходження документів усередині організації. Контроль над виконанням документів. Побудова інформаційно-пошукової системи за документами
- Поточне зберігання документів. Розробка та ведення номенклатури справ. Правила формування та ведення справ. Зберігання справ. Електронні документи та їх зберігання.
- Підготовка справ до здавання до архіву. Порядок та етапи проведення експертизи, цінності документів. Переліки документів із термінами зберігання. порядок знищення справ. Обробка справ для здавання в архів
2. Етика та психологія ділового спілкування
- Імідж секретаря. Ділова жінка професіонала. Робоче місце секретаря
- Актуалізація соціальної потреби у підвищенні культури ділової поведінки працівників сфери управління. Норми та правила ділової етики. Діловий етикет. Повсякденний, святковий етикет
- Етикет у службових відносинах. Корпоративна культура, фірмовий стиль організації. Службова вертикаль (відносини у системі "керівник-підлеглий"). Службова горизонталь (відносини у системі "колега-колега"). Службова субординація. Норми та правила відносин співробітників з представниками сторонніх організацій, партнерами, клієнтами, відвідувачами
- Взаємини із керівником. Надання ефективної допомоги у рамках службових повноважень. Емоційно-нейтральний, діловий характер відносин. Конфіденційність. Вміння поводитися у складних ситуаціях. Секретар як член "команди"
- Взаємини у колективі. Жіночий фактор на роботі. "Важкі люди". Роль секретаря у підтримці сприятливого мікроклімату у колективі
- Технологія та етикет ділових ситуацій. Телефонна розмова в офісі. Вихідні та вхідні дзвінки. Фази телефонної розмови. Ваш “говорячий імідж”. Етикет використання у роботі нових технічних пристроїв (автовідповідач, факс). Організація прийому відвідувачів. Планування та підготовка прийому відвідувачів. Імідж приймальні керівника. Подання чаю, кави, напоїв в офісі. Ділові прийоми. Участь секретаря у підготовці переговорів. Обслуговування візиту ввічливості. Робота у приймальні. Вибір подарунків діловим партнерам
Курс проводитЦентр Бізнесу та комп'ютерних технологій
Адрес:
- м. Кривий Ріг, вул. Косіора, 35