Typescript. Онлайн
Идет набор на курс!
Начало занятий
Срок обучения
22 заняття
Стоимость:
Стоимость за весь курс
10 800 грн.
12 000 грн.
Описание

На цьому курсі ти познайомишся з основами застосування мови TypeScript, базовими концепціями програмування та тестування програмного забезпечення.
ЦІЛІ КУРСУ
- Вивчити мову TypeScript
- Опанувати поширені підходами в програмуванні
- Опанувати основи проєктування ПЗ
Бонус курсу: всі студенти курсу пройдуть тренінг по проходженню співбесіди та складанню резюме з нашим HR-фахівцем.
Дни недели занятий | на выбор |
---|---|
Время занятий | на выбор |
Занятий в неделю | 2 |
Длительность занятия | |
Часы занятий | |
Группы | |
Возраст аудитории | Студенты, Взрослые |
Вид подготовки | Базовый курс |
Город | Онлайн |
Преподаватель | специалист-практик |
Учебные материалы | |
Пробное занятие | |
Документ об окончании | Сертифікат |
Опции | Групповые занятия |
Трудоустройство | Нет |
Условия трудоустройства |
Запись на курс
Программа обучения
Програма онлайн-курсу
Typescript
-
Розуміння системи типів TypeScript
- Введення в систему типів TypeScript, поняття типів даних та їхньої ролі у мові програмування
- Анотації типів у TypeScript: як явно вказувати типи даних для змінних, параметрів функцій і значень, що повертаються
- Переваги використання анотацій типів для підвищення безпеки коду.
-
Примітивні типи TypeScript
- Розбір примітивних типів даних, їх особливості, застосування та обмеження
- Як використовувати примітивні типи для створення надійних і ефективних конструкцій
- Застосування перерахувань для більш читабельного і зрозумілого коду
-
Типізація обʼєктів та псевдоніми типів
- Типізація об'єктів, масивів та кортежів
- Огляд Union і Intersection типів
- Як створювати і застосовувати псевдоніми для більш компактної і зрозумілої типізації даних
- Запит типу та його вплив на структуру коду
-
Інтерфейси
- Вивчення інтерфейсів як способу визначення структур даних
- Створення інтерфейсів для об'єктів, функцій і класів
- Як вони допомагають забезпечувати читабельність коду
- Практичні рекомендації щодо вибору імен для інтерфейсів для більш зрозумілого коду і зручного супроводу проєкту
- Як класи та об'єкти можуть відповідати вимогам інтерфейсів
- Розширення інтерфейсів і можливість комбінування їх для більш складних структур даних
-
Класи
- Розуміння модифікаторів доступу та їхньої ролі в класах
- Дослідження публічних, приватних і захищених членів класу
- Перевантаження методів та інші нюанси поведінки класів
- Огляд абстрактних класів та їх порівняння з інтерфейсами та класами
-
Затвердження типів і захист типів
- Затвердження типів у TypeScript
- Як явно вказувати компілятору на конкретний тип даних
- Що таке захисники типів та які вони бувають
-
Узагальнення та обмеження параметрів типу
- Розбір узагальнень та їхня роль у створенні універсальних функцій і класів
- Як встановлювати обмеження для параметрів типу за допомогою ключового слова extends
- Застосування узагальнень для створення гнучких і перевикористовуваних компонентів
-
Оператор keyof і Mapped Types
- Застосування оператора keyof
- Розбір механізму Mapped Types і його можливостей для зміни та створення нових типів даних на основі наявних
-
Умовні типи
- Як створювати гнучкі та контекстно залежні структури даних з використанням умовних типів
- Застосування умовних типів для обробки різних варіантів даних
-
Декоратори
- Розуміння декораторів та їхня роль у розширенні функціональності класів і методів
- Що таке декоратори, як вони застосовуються для додавання поведінки до існуючих класів і методів без зміни вихідного коду
- Створення власних декораторів для вирішення конкретних завдань
-
Основи ООП в TypeScript
- Введення в парадигму ООП із застосуванням TypeScript
- Основні концепції, такі як класи, об'єкти, успадкування, інкапсуляція та поліморфізм
- Як створювати класи, описувати їхні поля і методи, і як використовувати успадкування для розширення функціональності
- Застосування інтерфейсів і абстрактних класів для опису загальних шаблонів поведінки
-
Принципи проєктування ПЗ та їх застосування
- Знайомство з основними принципами проєктування програмного забезпечення та їх застосування в контексті TypeScript
- Розбір принципів SOLID та їхня роль у створенні гнучких додатків, які можна підтримувати та розширювати
-
Шаблони програмування: реалізація патернів у TypeScript
- Дослідження популярних шаблонів програмування та їхня реалізація в TypeScript
- Освоєння патернів Facade, Strategy, Observer, Builder та інших
- Як створювати та застосовувати ці шаблони для розв'язання конкретних завдань і забезпечення модульності, гнучкості та повторного використання коду
-
Основи та принципи тестування
- Чому тестування важливе для створення стабільних і надійних додатків
- Огляд різних видів тестування, включно з модульним, інтеграційним та функціональним
- Як писати модульні тести з використанням фреймворка Jest
- Принципи і практики юніт-тестування, створення тестових сценаріїв і перевірка коректності роботи коду
Курс проводитHillel, компьютерная школа (Онлайн)
Адрес:
- Онлайн