Typescript. Онлайн
Идет набор на курс!
      
  Срок обучения
              22 заняття
          
    Стоимость:
      
  
    
            
  Стоимость за весь курс
              10 800 грн.
          12 000 грн.
      
  Описание
  На цьому курсі ти познайомишся з основами застосування мови TypeScript, базовими концепціями програмування та тестування програмного забезпечення.
ЦІЛІ КУРСУ
- Вивчити мову TypeScript
 - Опанувати поширені підходами в програмуванні
 - Опанувати основи проєктування ПЗ
 
Бонус курсу: всі студенти курсу пройдуть тренінг по проходженню співбесіди та складанню резюме з нашим HR-фахівцем.
| Дни недели занятий | на выбор | 
|---|---|
| Время занятий | на выбор | 
| Занятий в неделю | 2 | 
| Длительность занятия | |
| Часы занятий | |
| Группы | |
| Возраст аудитории | Студенты, Взрослые | 
| Вид подготовки | Базовый курс | 
| Город | Онлайн | 
| Преподаватель | специалист-практик | 
| Учебные материалы | |
| Пробное занятие | |
| Документ об окончании | Сертифікат | 
| Опции | Групповые занятия | 
| Трудоустройство | Нет | 
| Условия трудоустройства | 
Запись на курс
Программа обучения
Програма онлайн-курсу
Typescript
- 
Розуміння системи типів TypeScript
- Введення в систему типів TypeScript, поняття типів даних та їхньої ролі у мові програмування
 - Анотації типів у TypeScript: як явно вказувати типи даних для змінних, параметрів функцій і значень, що повертаються
 - Переваги використання анотацій типів для підвищення безпеки коду.
 
 - 
Примітивні типи TypeScript
- Розбір примітивних типів даних, їх особливості, застосування та обмеження
 - Як використовувати примітивні типи для створення надійних і ефективних конструкцій
 - Застосування перерахувань для більш читабельного і зрозумілого коду
 
 - 
Типізація обʼєктів та псевдоніми типів
- Типізація об'єктів, масивів та кортежів
 - Огляд Union і Intersection типів
 - Як створювати і застосовувати псевдоніми для більш компактної і зрозумілої типізації даних
 - Запит типу та його вплив на структуру коду
 
 - 
Інтерфейси
- Вивчення інтерфейсів як способу визначення структур даних
 - Створення інтерфейсів для об'єктів, функцій і класів
 - Як вони допомагають забезпечувати читабельність коду
 - Практичні рекомендації щодо вибору імен для інтерфейсів для більш зрозумілого коду і зручного супроводу проєкту
 - Як класи та об'єкти можуть відповідати вимогам інтерфейсів
 - Розширення інтерфейсів і можливість комбінування їх для більш складних структур даних
 
 - 
Класи
- Розуміння модифікаторів доступу та їхньої ролі в класах
 - Дослідження публічних, приватних і захищених членів класу
 - Перевантаження методів та інші нюанси поведінки класів
 - Огляд абстрактних класів та їх порівняння з інтерфейсами та класами
 
 - 
Затвердження типів і захист типів
- Затвердження типів у TypeScript
 - Як явно вказувати компілятору на конкретний тип даних
 - Що таке захисники типів та які вони бувають
 
 - 
Узагальнення та обмеження параметрів типу
- Розбір узагальнень та їхня роль у створенні універсальних функцій і класів
 - Як встановлювати обмеження для параметрів типу за допомогою ключового слова extends
 - Застосування узагальнень для створення гнучких і перевикористовуваних компонентів
 
 - 
Оператор keyof і Mapped Types
- Застосування оператора keyof
 - Розбір механізму Mapped Types і його можливостей для зміни та створення нових типів даних на основі наявних
 
 - 
Умовні типи
- Як створювати гнучкі та контекстно залежні структури даних з використанням умовних типів
 - Застосування умовних типів для обробки різних варіантів даних
 
 - 
Декоратори
- Розуміння декораторів та їхня роль у розширенні функціональності класів і методів
 - Що таке декоратори, як вони застосовуються для додавання поведінки до існуючих класів і методів без зміни вихідного коду
 - Створення власних декораторів для вирішення конкретних завдань
 
 - 
Основи ООП в TypeScript
- Введення в парадигму ООП із застосуванням TypeScript
 - Основні концепції, такі як класи, об'єкти, успадкування, інкапсуляція та поліморфізм
 - Як створювати класи, описувати їхні поля і методи, і як використовувати успадкування для розширення функціональності
 - Застосування інтерфейсів і абстрактних класів для опису загальних шаблонів поведінки
 
 - 
Принципи проєктування ПЗ та їх застосування
- Знайомство з основними принципами проєктування програмного забезпечення та їх застосування в контексті TypeScript
 - Розбір принципів SOLID та їхня роль у створенні гнучких додатків, які можна підтримувати та розширювати
 
 - 
Шаблони програмування: реалізація патернів у TypeScript
- Дослідження популярних шаблонів програмування та їхня реалізація в TypeScript
 - Освоєння патернів Facade, Strategy, Observer, Builder та інших
 - Як створювати та застосовувати ці шаблони для розв'язання конкретних завдань і забезпечення модульності, гнучкості та повторного використання коду
 
 - 
Основи та принципи тестування
- Чому тестування важливе для створення стабільних і надійних додатків
 - Огляд різних видів тестування, включно з модульним, інтеграційним та функціональним
 - Як писати модульні тести з використанням фреймворка Jest
 - Принципи і практики юніт-тестування, створення тестових сценаріїв і перевірка коректності роботи коду
 
 
Курс проводитHillel, компьютерная школа (Онлайн)
Адрес: 
- Онлайн