Typescript. Онлайн

Условия акции
скидка - 10%

При оплаті курсу одним платежем

Идет набор на курс!
Начало занятий
Срок обучения
22 заняття
Стоимость:
Стоимость за весь курс
10 800 грн.
12 000 грн.
Описание
Typescript. Онлайн

На цьому курсі ти познайомишся з основами застосування мови TypeScript, базовими концепціями програмування та тестування програмного забезпечення.

ЦІЛІ КУРСУ

  • Вивчити мову TypeScript
  • Опанувати поширені підходами в програмуванні
  • Опанувати основи проєктування ПЗ

Бонус курсу: всі студенти курсу пройдуть тренінг по проходженню співбесіди та складанню резюме з нашим HR-фахівцем.

Дни недели занятий на выбор
Время занятий на выбор
Занятий в неделю 2
Длительность занятия
Часы занятий
Группы
Возраст аудитории Студенты, Взрослые
Вид подготовки Базовый курс
Город Онлайн
Преподаватель специалист-практик
Учебные материалы
Пробное занятие
Документ об окончании Сертифікат
Опции Групповые занятия
Трудоустройство Нет
Условия трудоустройства

Запись на курс

Пользователи
Select people to associate with this registration.
This registration is for
Select person
Person type
New Контакт

Программа обучения

Програма онлайн-курсу
Typescript

  • Розуміння системи типів TypeScript

    • Введення в систему типів TypeScript, поняття типів даних та їхньої ролі у мові програмування
    • Анотації типів у TypeScript: як явно вказувати типи даних для змінних, параметрів функцій і значень, що повертаються
    • Переваги використання анотацій типів для підвищення безпеки коду.
  • Примітивні типи TypeScript

    • Розбір примітивних типів даних, їх особливості, застосування та обмеження
    • Як використовувати примітивні типи для створення надійних і ефективних конструкцій
    • Застосування перерахувань для більш читабельного і зрозумілого коду
  • Типізація обʼєктів та псевдоніми типів

    • Типізація об'єктів, масивів та кортежів
    • Огляд Union і Intersection типів
    • Як створювати і застосовувати псевдоніми для більш компактної і зрозумілої типізації даних
    • Запит типу та його вплив на структуру коду
  • Інтерфейси

    • Вивчення інтерфейсів як способу визначення структур даних
    • Створення інтерфейсів для об'єктів, функцій і класів
    • Як вони допомагають забезпечувати читабельність коду
    • Практичні рекомендації щодо вибору імен для інтерфейсів для більш зрозумілого коду і зручного супроводу проєкту
    • Як класи та об'єкти можуть відповідати вимогам інтерфейсів
    • Розширення інтерфейсів і можливість комбінування їх для більш складних структур даних
  • Класи

    • Розуміння модифікаторів доступу та їхньої ролі в класах
    • Дослідження публічних, приватних і захищених членів класу
    • Перевантаження методів та інші нюанси поведінки класів
    • Огляд абстрактних класів та їх порівняння з інтерфейсами та класами
  • Затвердження типів і захист типів

    • Затвердження типів у TypeScript
    • Як явно вказувати компілятору на конкретний тип даних
    • Що таке захисники типів та які вони бувають
  • Узагальнення та обмеження параметрів типу

    • Розбір узагальнень та їхня роль у створенні універсальних функцій і класів
    • Як встановлювати обмеження для параметрів типу за допомогою ключового слова extends
    • Застосування узагальнень для створення гнучких і перевикористовуваних компонентів
  • Оператор keyof і Mapped Types

    • Застосування оператора keyof
    • Розбір механізму Mapped Types і його можливостей для зміни та створення нових типів даних на основі наявних
  • Умовні типи

    • Як створювати гнучкі та контекстно залежні структури даних з використанням умовних типів
    • Застосування умовних типів для обробки різних варіантів даних
  • Декоратори

    • Розуміння декораторів та їхня роль у розширенні функціональності класів і методів
    • Що таке декоратори, як вони застосовуються для додавання поведінки до існуючих класів і методів без зміни вихідного коду
    • Створення власних декораторів для вирішення конкретних завдань
  • Основи ООП в TypeScript

    • Введення в парадигму ООП із застосуванням TypeScript
    • Основні концепції, такі як класи, об'єкти, успадкування, інкапсуляція та поліморфізм
    • Як створювати класи, описувати їхні поля і методи, і як використовувати успадкування для розширення функціональності
    • Застосування інтерфейсів і абстрактних класів для опису загальних шаблонів поведінки
  • Принципи проєктування ПЗ та їх застосування

    • Знайомство з основними принципами проєктування програмного забезпечення та їх застосування в контексті TypeScript
    • Розбір принципів SOLID та їхня роль у створенні гнучких додатків, які можна підтримувати та розширювати
  • Шаблони програмування: реалізація патернів у TypeScript

    • Дослідження популярних шаблонів програмування та їхня реалізація в TypeScript
    • Освоєння патернів Facade, Strategy, Observer, Builder та інших
    • Як створювати та застосовувати ці шаблони для розв'язання конкретних завдань і забезпечення модульності, гнучкості та повторного використання коду
  • Основи та принципи тестування

    • Чому тестування важливе для створення стабільних і надійних додатків
    • Огляд різних видів тестування, включно з модульним, інтеграційним та функціональним
    • Як писати модульні тести з використанням фреймворка Jest
    • Принципи і практики юніт-тестування, створення тестових сценаріїв і перевірка коректності роботи коду
Адрес:
  • Онлайн