Unity 3D. Досконалі 3D моделі
Описание
Чим більше функцій і можливостей має гра - тим більше своїх знань і ідей діти можуть втілити під час її створення
На даному інтенсиві діти більш поглиблено вивчать анімацію персонажів в середовищі 3д моделювання Blender і ознайомляться з процесом додавання скелета анімації, навчаться працювати з елементами процедурної 3д анімації в Unity
Що таке процедурна анімація? А інверсивна кінематика?
Нехай ці слова вас не лякають) Ми в деталях розберемо ці теми, попрацюємо з тривимірними векторами, повторимо основи роботи зі штучним інтелектом. А також навчимося риггингу моделей в Blender
Вік: 13-15 років
| Дни недели занятий | на выбор |
|---|---|
| Время занятий | на выбор |
| Занятий в неделю | 2 |
| Длительность занятия | 55 хвилин |
| Часы занятий | |
| Группы | |
| Возраст аудитории | Средняя школа, Старшеклассники |
| Вид подготовки | Базовый курс |
| Город | Ровно |
| Преподаватель | специалист-практик |
| Учебные материалы | |
| Пробное занятие | |
| Документ об окончании | Сертифікат |
| Опции | Групповые занятия |
| Трудоустройство | Нет |
| Условия трудоустройства |
Запись на курс
Программа обучения
Модуль 1. Риггинг моделей в Blender
- Створення 3D моделі в середовищі Blender
- Знайомство з процесом риггингу
Модуль 2. Знайомство з Inverse Kinematics. Part 1
- Знайомство з поняттям інверсивної кінематики
- Написання скриптів для коректної реалізації інверсивної кінематики
Модуль 3. Робота з Inverse Kinematics. Part 2
- Продовження написання скриптів
- Робота з векторами
Модуль 4. Nav mesh Agen
- Додавання та налаштування ШІ (штучного інтелекту) нашій моделі
- Проведення запікання сцени
- м. Рівне, вул. Казимира Любомирського, 7