Unity 3D. Досконалі 3D моделі
Описание
  Чим більше функцій і можливостей має гра - тим більше своїх знань і ідей діти можуть втілити під час її створення
На даному інтенсиві діти більш поглиблено вивчать анімацію персонажів в середовищі 3д моделювання Blender і ознайомляться з процесом додавання скелета анімації, навчаться працювати з елементами процедурної 3д анімації в Unity
Що таке процедурна анімація? А інверсивна кінематика?
Нехай ці слова вас не лякають) Ми в деталях розберемо ці теми, попрацюємо з тривимірними векторами, повторимо основи роботи зі штучним інтелектом. А також навчимося риггингу моделей в Blender
Вік: 13-15 років
| Дни недели занятий | на выбор | 
|---|---|
| Время занятий | на выбор | 
| Занятий в неделю | 2 | 
| Длительность занятия | 55 хвилин | 
| Часы занятий | |
| Группы | |
| Возраст аудитории | Средняя школа, Старшеклассники | 
| Вид подготовки | Базовый курс | 
| Город | Франковский | 
| Преподаватель | специалист-практик | 
| Учебные материалы | |
| Пробное занятие | |
| Документ об окончании | Сертифікат | 
| Опции | Групповые занятия | 
| Трудоустройство | Нет | 
| Условия трудоустройства | 
Запись на курс
Программа обучения
Модуль 1. Риггинг моделей в Blender
- Створення 3D моделі в середовищі Blender
 - Знайомство з процесом риггингу
 
Модуль 2. Знайомство з Inverse Kinematics. Part 1
- Знайомство з поняттям інверсивної кінематики
 - Написання скриптів для коректної реалізації інверсивної кінематики
 
Модуль 3. Робота з Inverse Kinematics. Part 2
- Продовження написання скриптів
 - Робота з векторами
 
Модуль 4. Nav mesh Agen
- Додавання та налаштування ШІ (штучного інтелекту) нашій моделі
 - Проведення запікання сцени
 
- м. Львів, вул. Михайла Гориня 11 (Сихівський район)
 - м. Львів, вул. Петра Панча, 13 (Шевченківський район)