Unity Beginner. Курс розробки ігор в програмі Bolt
Идет набор на курс!
      
  Срок обучения
              1 рік
          
    Стоимость:
      
  
    
  
  В месяц
              1 700 грн.
          Описание
  В ході курсу учні заглибляться у специфіку та особливості процесу розробки ігор. Спочатку ми ознайомимо їх із більш складними абстрактними поняттями, після чого вони перейдуть від блокового програмування до написання коду вручну мовою програмування C#.
Вік: 10-12 років
Вартість: 1700 грн
Ми даємо поглибненні знання:
В процесі навчання дитина отримає необхідні навички, які дадуть їй можливість створювати продукти майбутнього.
- Математика. Робота з векторами та кватерніонами — математичними об'єктами, за допомогою яких відображається положення, пересування, обертання об'єктів в іграх.
 - Мова С#. Опанування об'єктно-орієнтованої мови програмування. З її допомогою можна будувати гнучкі і масштабовані додатки.
 - Фізика. Вивчення фізичних законів із використанням вбудованих в движок Unity функцій
 - Робота з технологіями google firebase, play services. 3D-моделювання.
 
| Дни недели занятий | на выбор | 
|---|---|
| Время занятий | на выбор | 
| Занятий в неделю | |
| Длительность занятия | |
| Часы занятий | |
| Группы | |
| Возраст аудитории | Младшая школа, Средняя школа | 
| Вид подготовки | Базовый курс | 
| Город | Соломенский | 
| Преподаватель | специалист-практик | 
| Учебные материалы | |
| Пробное занятие | |
| Документ об окончании | Сертифікат | 
| Опции | Групповые занятия | 
| Трудоустройство | Нет | 
| Условия трудоустройства | 
Запись на курс
Программа обучения
Модуль 1. Створення персонажа і керування ним
- Створення та налаштування проекту
 - Додавання у гру персонажа та створення базової сцени для тестувань
 - Створення основної механіки - змінної гравітації при натисканні на екран смартфону
 
Модуль 2. Генерація безкінечного рівня
- Знайомство з основами генерації безкінечних рівнів
 - Створення оптимізованого рівня з випадковими перепонами на шляху гравця
 
Модуль 3. Створення геймплея гри
- Створення умов програшу гравця
 - Реалізація набору та відображення балів
 
Модуль 4. Створення меню. Музика та звуки. Білд гри під Android
- Додавання у гру музичний та звуковий супровід для більшої динаміки
 - Створення простого меню
 - Реалізація збереження кращого результату між ігровими сесіями
 
Адрес: 
- м. Київ, вул. Лаврухіна, 16 (Троєщина)
 - м. Київ, вул. Милославська, 6 (Троєщина)
 - м. Київ, п-т Академіка Глушкова, 30 (Теремки)
 - м. Київ, вул. Васильківська 13 (Голосіївка)
 - м. Київ, вул. Мишуги, 11Б (Позняки)
 - м. Київ, вул. Олени Пчілки, 5 (Позняки)
 - м. Київ, вул. Прирічна, 9 (Оболонь)
 - м. Київ, бул. Миколи Руденка, 14К (Борщагівка)
 - м. Київ, вул. М. Ушакова, 1В (Академмістечко)
 - м. Київ, Проспект Свободи, 2 (Виноградар)
 - м. Київ, вул. Композитора Мейтуса, 5а (ВДНГ)
 - м. Київ, проспект Павла Тичини, 18Б (Березняки)
 - м. Київ, вул. Братства тарасівців, 2А (Харківська)
 - м. Київ, вул. Олександра Олеся, 6а (Варшавський)
 - м. Київ, вул Раїси Окіпної, 4Б (Лівобережна)
 - м. Київ, вул. Миропільська, 13Б (Чернігівська)
 - м. Київ, вул. Олекси Тихого, 42А (Шулявка)