Управління ризиками
Описание

Викладач - Ольга Пестрецова-Блоцька - кандидат економічних наук, доцент
Ключова сфера роботи: фінансовий менеджмент, фінансовий аналіз, економіка підприємств, логістика, економічна мотивація, економічна психологія, економічний менеджмент.
Сфера роботи: сертифікований бізнес - тренер, консультант. Директор консалтингової компанії «Центр бізнес-технологій ТОТ».
З 1991 року працює в консалтингу. 2000-2001 рр. - співпраця з консалтинговою компанією «Артур Андерсен». Щорічно проводить понад 100 бізнес-тренінгів та семінарів, здійснює консалтингові проєкти для підприємств України та СНД.
З 2015 року - консультант Європейського банку реконструкції та розвитку з організаційного та стратегічного розвитку малого та середнього бізнесу.
Кому: менеджерам середнього і топ-рівнів, ризик-менеджерам, фахівцям зі стратегічного аналізу, бізнес-аналітикам, проєктним, фінансовим та інвестиційним менеджерам, власникам бізнесу.
Ціль бізнес-тренінгу: освоїти практичні шляхи ідентифікації, оцінювання та управління ризиками, як на постійній системній основі, так і у випадках виходу із кризових ситуацій.
Після проходження тренінгу ви навчитесь:
- орієнтуватися в основних поняттях, що використовуються у ризик-менеджменті
- розуміти механізми виникнення ризиків і сценарії їх розвитку
- застосовувати методи якісної та кількісної оцінки ризиків і їх можливих наслідків
- формувати систему управління ризиками з урахуванням специфіки компанії
- виробляти стратегію управління персоналом і відновлення бізнесу в умовах кризи
- підтримувати корпоративну культуру та мотиваційне середовище в надзвичайних ситуаціях
Дни недели занятий | на выбор |
---|---|
Время занятий | на выбор |
Занятий в неделю | |
Длительность занятия | 8 годин |
Часы занятий | 12:00, 12:30, 13:00, 13:30, 14:00, 14:30, 15:00 |
Группы | до 10 чел. |
Возраст аудитории | Взрослые |
Вид подготовки | |
Город | Центр |
Преподаватель | специалист-практик |
Учебные материалы | входять у вартість |
Пробное занятие | |
Документ об окончании | Сертифікат |
Опции | Групповые занятия, Корпоративное обучение |
Трудоустройство | Нет |
Условия трудоустройства |
Запись на курс
Программа обучения
1. Визначення основних понять, що використовуються в ризик-менеджменті
- Ризик і невизначеність
- Ризик і криза
- Імовірність та істотність ризику
- Сприйняття світу й основи психології ризику
- Класифікація ризиків і криз
2. Розуміння механізму виникнення ризику
- Фактори ризиків
- Технологічні
- Технічні
- Процедурні й операції
- Людські ресурси
- Проєктні
- Інформаційно-комунікаційні системи
- Формування портфеля сценаріїв розвитку підприємства
- Створення карти ризиків компанії
- Світова криза 2020 р. – ілюзії та реальність
3. Методи оцінки ризиків
- Методи якісної оцінки ризиків
- Аналіз циклів
- Дерево наслідків
- Методи кількісної оцінки ймовірності та наслідків ризиків
- Екстраполяція трендів
- Багатофакторний аналіз
- Ефект ймовірності
- Фінансові показники та діагностика кризового стану підприємства
- Аналіз і діагностика економіки компанії. Нова бізнес-модель (мінімальні витрати, маржинальний дохід і прибуток): наскільки ефективно працює компанія. Ефективність використання матеріальних ресурсів. Оцінка виробничих потужностей
- Як знизити витрати. Визначення резервів зниження витрат у компанії
- Який продукт виробляти (продавати)? Розуміння кому і що, який продукт, якої якості і за якою ціною продавати. Економіка продукту з урахуванням зміни ринкової ситуації
- Визначення структури асортиментного портфеля і його оптимізація
- Класифікація методів управління ризиками
- Передача ризиків
- Уникнення ризиків
- Компенсація
- Локалізація
- Диверсифікація
- Ігнорування
- Методи ранжування ризиків
4. Методи управління ризиками
- Класифікація методів управління ризиками
- Передача ризиків
- Уникнення ризиків
- Компенсація
- Локалізація
- Диверсифікація
- Ігнорування
- Методи ранжування ризиків
5. Формування системи управління ризиками в компанії
- Управління підприємством на основі критеріїв
- Варіанти організації системи управління ризиками
- Комплексний підхід до формування системи управління ризиками
- Інтеграція системи управління ризиками з діючою системою управління в компанії
6. Способи ефективного відновлення бізнесу в надзвичайних ситуаціях
- Розробка плану антикризових заходів
- Механізми стабілізації підприємства при загрозі банкрутства
- Робота з ключовими аудиторіями (ЗМІ, клієнти, партнери, акціонери, персонал, представники влади та суспільства)
- Бюджет антикризової програми
7. Вироблення стратегії управління персоналом в умовах кризи
- Стратегія управління: скорочення або збереження співробітників компанії?
- Формула персоналу: ключові співробітники, лінійний персонал і баласт
- Управління ключовими та незамінними співробітниками
- Підтримка лояльності лінійного персоналу
- Позитивний PR непопулярних рішень керівництва компаній
- Робота з неформальними лідерами в період кризи
8. Корпоративні нематеріальні мотиватори в умовах кризи
- Дух компанії в умовах кризи як провідний чинник нематеріальної мотивації персоналу
- Мотиваційне середовище компанії як корпоративний мотиватор
- Позитивні та негативні метафори корпоративної культури в умовах кризи
- Персональна лояльність персоналу до провідного лідера компанії як фактор мотивації
- м. Київ, вул. Еспланадна, 28