Успішне підприємництво + 1 тиждень стажування у США
Описание

Курс складається з чотирьох взаємопов'язаних модулів. Тривалість кожного - п'ять днів. Навчання проводиться у першій половині робочого дня. У другій половині дня тренери курсу відвідують учасників курсу на їхніх підприємствах для надання бізнес-консультацій.
Тренери - досвідчені та успішні бізнес-лідери, власники компаній, топ-менеджери комерційних підприємств США.
Цільова аудиторія - власники, директори та менеджери підприємств малого та середнього бізнесу.
Відвідування компаній - індивідуальне бізнес-консультування для учасників курсу американськими тренерами (як мінімум, 5-6 годин протягом усього курсу)
Бізнес-групи - зустрічі учасників курсу після кожного модуля, на яких вони разом з експертами та спікерами (які долучаються по Скайп) розглядають можливості застосування ринкових принципів в умовах їхніх компаній.
Навчальний матеріал - учасники курсу забезпечуються комплектом робочих зошитів на кожний модуль.
Диплом - видається учасникам курсу за кожний пройдений модуль. Вартість модуля - 200$
Сертифікат - видається учасникам, які отримали дипломи за кожний модуль, по закінченню всього курсу та успішно склали дипломну роботу.
Стажування у США (1 тиждень) - учасникам курсу, які відвідували усі заняття, отримали сертифікат курсу та набрали найкращі рейтинги, пропонується відвідати США (Winston-Salem, Північна Кароліна) і підприємства тренерів курсу. Учасники оплачують тільки переліт у дві сторони, усі решта витрати (трансфер, проживання, харчування, крім обідів) покриваються приймаючою американською стороною.
Дни недели занятий | |
---|---|
Время занятий | |
Занятий в неделю | |
Длительность занятия | |
Часы занятий | |
Группы | |
Возраст аудитории | Взрослые |
Вид подготовки | Базовый курс |
Город | Галицкий |
Преподаватель | |
Учебные материалы | |
Пробное занятие | |
Документ об окончании | Диплом та Сертифікат |
Опции | |
Трудоустройство | Нет |
Условия трудоустройства |
Запись на курс
Программа обучения
Модуль 1. «Принципи ефективного маркетингу», 5-9 грудня 2016 року.
- Тема 1. Розуміння бізнесу. Визначення свого бізнесу з точки зору маркетингу. Маркетинговий підхід до збору даних. Інструменти конкурентного аналізу.
- Тема 2. Виявлення потреби: клієнт. Процес купівлі. Споживацька цінність. Стратегії росту. Сегментація і вибір цільових сегментів/груп.
- Тема 3. Задоволення потреби: пропозиція. Життєвий цикл продукту. Стратегії пропозиції. Диференціація. Позиціонування. Репутація бренду.
- Тема 4. Позиціонування пропозиції. Стратегії та тактики просування, ціноутворення і розподілу (дистрибуції та логістики).
- Тема 5. Розробка плану. Бюджет. План дій. Методи моніторингу і внесення коректив.
Модуль 2 «Принципи ефективного керування фінансами підприємства», 13-17 лютого 2017
- Тема 1. Фінансова звітність та аналіз витрат. Фінансова звітність. Аналіз витрат та точка беззбитковості.
- Тема 2. Бюджетування та оцінка результатів діяльності. Бюджетування. Аналіз коефіцієнтів.
- Тема 3. Прийняття рішень про капіталовкладення. Вартість грошей в часі. Інструменти оцінки рентабельності капіталовкладень. Розрахунок вартості капіталу.
- Тема 4. Керування фінансовими ресурсами. Оптимальний леверидж. Короткотривале фінансове планування. Форми фінансування.
- Тема 5. Керування ризиками та інформацією. Керування ризиками. Інформаційні технології. Професійна етика.
Модуль 3 «Принципи ефективного керування персоналом», 18-21 квітня 2017
- Тема 1. Лідерство та організаційна структура. Навички поведінки ефективного лідера. Модель оцінки поведінкового профілю DiSC. Оцінка своїх слабких та сильних сторін як лідера. Встановлення організаційної структури в своїй компанії.
- Тема 2. Корпоративна культура і набір кадрів. Корпоративна культура та її вплив на справи компанії. Чіткі посадові інструкції. Порядок прийому на роботу, який дозволить виявити кандидатів, які задовольняють потреби та вимоги компанії.
- Тема 3. Мотивування співробітників. Програми мотивації, які підходять компанії. Лідерські навички з мотивації співробітників. Згуртування колективу для підвищення ефективності та продуктивності.
- Тема 4. Керування діяльністю персоналу. Важливість планування і вміння викладати планові показники в письмовому вигляді. Ефективний аналіз виконаної роботи. Вирішення проблеми з персоналом.
- Тема 5. Система оплати праці. Ефективний підхід до оплати праці в своїй компанії. Розробка загальної системи оплати праці, яка включає як матеріальні, так і нематеріальні винагороди.
Модуль 4 «Стратегічне лідерство», 2-6 жовтня 2017 року
- Тема 1. Бачення і ціль. Визначення стратегії та її значення для компанії. Оцінка себе як стратегічного лідера. Основи стратегічного мислення. Аналіз стану своєї компанії, формування (уточнення) бачення та цілі компанії.
- Тема 2. Зовнішнє оточення. Визначення, збирання та аналіз інформації, яка дозволить компанії скористатися можливостями, які відкриваються, і підготуватись до обставин, які змінюються. Аналіз галузі та її сегментів для визначення конкурентоспроможності компанії в даній галузі. Застосування нестандартного «проривного» мислення.
- Тема 3. Оцінка ресурсів. Аналіз сильних та слабких сторін компанії. Визначення наявного або перспективного потенціалу компанії. Аналіз ланцюжка робіт. SWOT-аналіз. Загальна стратегія розвитку компанії.
- Тема 4. Вибір стратегічних можливостей. Визначення та аналіз потенційних стратегічних можливостей та обирання з них найбільш оптимальних. Визначення того, які зміни необхідно провести в компанії для успішної реалізації стратегічних можливостей.
- Тема 5. Реалізація та керування змінами. Визначення цілей для реалізації окремих стратегічних можливостей. Розробка детального плану дій для досягнення поставлених цілей. Формування цілей та засобів їх досягнення у формі бізнес-плану і планування наступної діяльності з його виконання.
- м. Львів, вул. Зелена 109