Вебінар: Фінанси, управлінський облік та KPI-мотивація для Власників бізнесу
Описание

Цей тренінг корисний, якщо Ви зіткнулися з такими проблемами:
- Не розумію свого бухгалтера/ фінансиста, фінансові звіти, показники, які мені приносять ... мені не говорять ні про що, я не можу ухвалити рішення, спираючись на цей потік інформації;
- 1С є, цифр багато, а потрібної управлінської інформації немає
- Не управлінський облік, а каша із цифр. як перестати тонути у звітах, які звіти вимагати від фінансових служб
- Або навпаки, взагалі немає управлінського обліку та не зрозуміло з чого почати
- Як перевірити коректність цифр, що надаються. - Якщо є якісь цифри, але вони збираються з різних джерел: Excel, 1с, бухгалтерія, від різних людей і часто показують різні цифри
- Як поєднати несумісне: управлінський та бухгалтерський облік
- Прибуток є, а грошей нема. Як із звітів зрозуміти, куди подівся прибуток, чому немає грошей на оплату рахунків;
- Не зрозуміло, на які цифри потрібно дивитися в першу чергу, які показники найважливіші, про що вони говорять, які сигнали про небезпеку не можна забувати.
- немає управлінського балансу, як його скласти та з чого почати
- немає інформації у доступній та наочній формі на базі, якою можна за 15 хвилин оцінити ситуацію в бізнесі та зрозуміти, чи немає прихованих проблем і на що в першу чергу, необхідно звернути увагу менеджменту;
- гроші у бізнес вкладаються вже 5 років, дивідендів немає, прибутку немає;
- Немає розуміння, скільки грошей можна забрати (або скільки потрібно буде внести до бізнесу), сьогодні власники забирають, завтра їх просять повернути назад, а то зарплату нема чим виплачувати
Лектори-консультанти:
1. Немирівський Ігор Борисович — генеральний директор тренінгово-консалтингової компанії, консультант, який має досвід 22 роки управління та 17 річний досвід роботи фінансовим директором у компаніях лідерів ринку. Автор понад 50 публікацій у т.ч. книг Бюджетування. Від стратегії до бюджету покрокове керівництво, Система збалансованих показників: впровадження, оцінка діяльності компанії. Експерт з питань фінансового управління, результативного керівництва, стратегії та постановки системи управління бізнесом.
2. Старожукова Інна Альбертівна — бізнес-тренер із більш ніж 18-річним практичним досвідом управління фінансами холдингових структур великого бізнесу. Експерт-практик у галузі фінансів, бюджетування, системи збалансованих показників, управлінського обліку, аналізу та звітності. Величезний досвід формування системи управлінського обліку та контролінгу, постановки технічних завдань для впровадження ERP-систем для групи компаній, формалізації бізнес-процесів компанії. Автор багатьох публікацій у т..ч. книг: - "Бюджетування: від стратегії до бюджету - покрокове керівництво", хіт продажів у СНД протягом 8 років; "Система збалансованих показників: використання, оцінка діяльності підприємства".
Програма тренінгу:
1. Як вимірюється фінансовий успіх компанії?
2. Аналіз фінансової звітності - 4 головні KPI.
3. Які фінансові коефіцієнти не можна не брати до уваги
- Як керувати результатами діяльності компанії за допомогою фінансових показників
- Які 3 стратегії дозволять збільшити Прибуток
- Що важливіше за обсяг продажу або прибуток. Чому компанії так одержимі обсягом продажів
- У яких випадках можна брати кредити. Коли це вигідно, а коли варто відмовитись
- Як розрахувати вартість бізнесу
- Яка найголовніша причина банкрутства компаній - рентабельність капіталу. Піраміда DuPont та рентабельність власного капіталу (ROE) - рентабельність діяльності (продажів), 7 рівнів прибутку. Визначення прибутку: валовий, EBITDA, операційний, EBIT та чистий прибуток
- Ділова активність: оборотність активів, управління запасами, дебіторською/кредиторською заборгованістю
- Рентабельність активів (ROA)
- Операційний цикл та показники оборотності
- Аналіз фінансової стійкості, кредитоспроможності, ліквідності
- Золоте правило економіки
- Прибуток проти готівки. Відмінність між потоком готівки та прибутком.
4. Як зрозуміти де осів прибуток, чому у компанії дефіцит грошей, як знизити дефіцит грошей.
5. Як гроші переміщуються в межах бізнесу:
- Фінансова стійкість та ліквідність, Аналіз ефективності грошових потоків
- Звіт KPI для Власника на 1 сторінці
ПРОГНОЗУВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЇ ЗА 10 ХВИЛИН І ПОБУДУВАННЯ БЮДЖЕТІВ
- У чому різниця між прогнозами та бюджетами
- Що необхідно закласти в основу прогнозів та бюджетів: обмежувальні фактори, тенденції та гіпотези, три підходи до розрахунку планів - методи планування продажів
- Як оцінити прогнози на реалістичність: GAP аналіз
- Прогнозування та фінансова модель у 3-х сценаріях: прибутку, робочого капіталу (кейс)
- Розрахунок потреби у фінансуванні бізнесу (кейс)
- Розрахунок точки беззбитковості (кейс)
- Як керувати фінансовими показниками: вплив зниження рентабельності на можливості зростання - зростання цін та можливе зниження продажів; зниження цін та необхідне зростання продажів
- Бюджетування підрозділів: Директиви з фінансових цілей та показників - основні показники підрозділів. За що вони мають відповідати.
1. Як встановити директиви підрозділам
2. Як створити систему управлінського обліку та звітності в компанії
- Управлінський Баланс – джерело інформації про інвестиції компанії та джерела їх формування:
- Звіт про прибутки та збитки (ОПУ) – джерело інформації про економіку компанії:
- Звіт про рух грошових коштів (ОДДС) як інструмент управління грошовими потоками:
- Аналіз ефективності управління грошовими потоками - способи складання Звіту про рух грошових коштів: прямий та непрямий методи
- Звіт за ключовими показниками ефективності для керівника або як за допомогою одного звіту оцінити результати діяльності компанії. Як перевірити коректність звітів, що надаються Вам. Взаємозв'язок трьох звітів і звіт KPI для керівника
- Яка інформація має бути в управлінському обліку, вимоги до неї зацікавлених осіб: Ген. директора, ТОП менеджменту, мідл – менеджменту
- Як поєднати бухгалтерський та управлінський облік.
3. Відмінності бухгалтерського та управлінського обліків
- Розробка облікової політики, що має бути прописано - 4 варіанти побудови управлінського обліку та як вибрати програмний продукт для ведення управлінського обліку.
4. Чек – аркуш вибору програмного продукту - основні процеси управлінського обліку
- Хто має відповідати за організацію процесів збору, обробки та проведення операцій в обліку - правила управлінського обліку, про які не варто забувати
ОПЛАТА З РЕЗУЛЬТАТУ: KPI-мотивація
- Як збалансувати зростання прибутку та фонду оплати праці
- Як визначити, хто та за які показники відповідає - делегування фінансової відповідальності та індекс дистанції влади
- Як впроваджувати KPI-мотивацію для підвищення ефективності бізнесу
Дни недели занятий | ср, чт |
---|---|
Время занятий | день |
Занятий в неделю | |
Длительность занятия | 4 години |
Часы занятий | 10:00, 10:30, 11:00, 11:30, 12:00, 12:30, 13:00, 13:30, 14:00 |
Группы | |
Возраст аудитории | Взрослые |
Вид подготовки | Вебинар |
Город | Киев |
Преподаватель | специалист-практик |
Учебные материалы | |
Пробное занятие | |
Документ об окончании | ні |
Опции | Групповые занятия |
Трудоустройство | Нет |
Условия трудоустройства |
Запись на курс
- м. Київ, вул. Михайлівська 1/3 (Готель “Козацький”, ст. Метро “Майдан Незалежності”)