Вебінар Відображення витрат на Рекламу і маркетинг в податковому та бухгалтерському обліку підприємств. Особливості обліку

Идет набор на курс!
Срок обучения
1 день
Стоимость:
Стоимость за весь курс
2 500 грн.
Описание
Вебінар Відображення витрат на Рекламу і маркетинг в податковому та бухгалтерському обліку підприємств. Особливості обліку

Семінар орієнтований насамперед на бухгалтерів підприємств, які займаються активним просуванням товарів, робіт, послуг на ринку, використовують сучасні маркетингові технології для залучення покупців, проводять різноманітні рекламні кампанії та розіграші, створюють дисконтні клуби, бонусні програми тощо.

Авторський семінар/вебінар: Самарченко Олени Романівни — Незалежного консультанта з питань оподаткування та бухгалтерського обліку, автор багатьох публікацій в бухгалтерській пресі.

У програмі:

  1. Маркетинг і реклама: податкове та бухгалтерське тлумачення економічної сутності:
    • маркетинг та господарська діяльність - точки перетину податкового обліку;
    • термінологія Податкового кодексу. Які «підводні камені» містить ПКУ?
    • ДПСУ про маркетинг: огляд листів та роз'яснень;
    • що таке реклама, і яку термінологію повинен використовувати бухгалтер.
  1. Мерчандайзинг як спосіб просування товарів:
    1.  Мерчандайзинг у виробника (постачальника):
    • види, методи, цілі;
    • витрати на мерчандайзинг у обліку доходів та податку на додану вартість;
    • підтверджуючі документи для податкового обліку;
    • які витрати вигідніше «залишити собі», а які вигідніше «перекласти» на магазин або спеціальне агентство.

2.2. Мерчандайзинг у роздрібній торгівлі:

    • просування в магазині: хто «замовляє музику»;
    • витрати на мерчандайзинг: структура витрат і податковий облік;
    • створення пакета підтверджуючих документів;
    • основи «мерчандайзингу» у співпраці з виробником (постачальником).
  1. Реклама в засобах масової інформації:
    • аналіз документації, необхідної під час податкової перевірки;
    • облік об'єктів авторського права (рекламних роликів), у тому числі отриманих безоплатно;
    • розподіл витрат на загальну рекламу між компаніями однієї групи (наприклад, за системою дилер-дистриб'ютор)
  2. Знижки отримані та надані:
    • види знижок і документи, якими вони встановлені. Положення про знижки, накази та інші документи, необхідні і достатні для ведення обліку;
    • знижки до ціни, яка нижча за первісну вартість товару. Як обліковувати таку операцію? Чи потрібно донараховувати податки?
    • Ретро-знижки. Особливості ведення бухгалтерського обліку, коригування ПДВ та податку на прибуток. Плюси та мінуси ретро-знижок;
    • знижки, отримані від нерезидента на імпортні товари. Порядок коригування оподатковуваного прибутку. Чи може знижка вплинути на суму «імпортного» ПДВ;
    • Знижки та оподаткування фізичних осіб – «персоніфікація» доходів. Звичайні ціни та звичайні знижки в законодавстві.
  3. Знижка та уцінка:
    • відмінні риси;
    •  коли застосовувати знижку, а коли уцінку;
    • облік уцінок і їх документальне оформлення. Заборони на проведення уцінок для певних суб’єктів та певних ситуацій
  4. Бонусні та інші заохочувальні програми:
    • що таке бонус/премія з юридичної та бухгалтерської точки зору? Висновок податкових органів, практика проведення перевірок;
    • документальне підтвердження різних тлумачень;
    • відображення бонусу в податковому обліку платника та одержувача;
    • бонус від нерезидента: можливі проблеми валютного контролю.
  5. Кредит-нота від постачальника:
    • знижка, послуга, списання боргу чи подарунок? Вплив формулювань на оподаткування.
  6. Маркетингові та рекламні послуги у відносинах з нерезидентом:
    • застосування «ліміту витрат» на придбані послуги;
    • податок на репатріацію;
    • особливості нарахування ПДВ (як при імпорті, так і при експорті послуг).
  7. Ознайомлення з властивостями товарів – нюанси обліку:
    • дегустація та тестування товарів;
    • витрати на рекламу або витрати на збут, чи є «бухгалтерська» різниця?
    • основні правила документування та податкового обліку.
  8. Дарування подарунків клієнтам:
    • відображення операції дарування в податковому обліку доходів та ПДВ;
    • як застосувати звичайну ціну до подарунків, щоб утримати ПДФО та військовий збір.
  9. «Приховані подарунки» – оптимальні схеми оподаткування:
    • формування наборів (продаж товару «в наборі»). Основні принципи і правила. Складання податкових накладних за кодами товарів згідно з УКТ ЗЕД;
    • «дешеві» продажі.
  10. Подарунковий сертифікат – нюанси обліку:
    • особливості розповсюдження (продаж за номіналом, зі знижкою, безкоштовно);
    • нюанси складання податкової накладної: думка податкових органів та практика;
    • проблема здійснення готівкових розрахунків за подарунковим сертифікатом;
    • купівля компанією сертифікатів для подарунків співробітникам: податковий облік покупця-юридичної особи та ПДФО.
  11. Конкурси, розіграші призів серед покупців:
    • облік призів у компанії, яка організовує акцію;
    • нюанси оподаткування фізичних осіб: проблема персоніфікації;
    • податковий облік передавання призів отримувачам: розіграш або...? (податок на прибуток, ПДВ).
Дни недели занятий ср
Время занятий на выбор
Занятий в неделю
Длительность занятия
Часы занятий 10:00
Группы
Возраст аудитории Взрослые
Вид подготовки Вебинар
Город Онлайн
Преподаватель специалист-практик
Учебные материалы
Пробное занятие
Документ об окончании ні
Опции Групповые занятия
Трудоустройство Нет
Условия трудоустройства

Запись на курс

Пользователи
Select people to associate with this registration.
This registration is for
Select person
Person type
New Контакт
Адрес:
  • м. Київ, вул. Михайлівська 1/3 (Готель “Козацький”, ст. Метро “Майдан Незалежності”)